جالبه ؛)

این فیلم ها را ببینید و بخندید

این فیلم ها را ببینید و بخندید

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((این فیلم ها را ببینید و بخندید)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

۱٫یک لطف ساده

ژانر: کمدی، جنایی، درام

کارگردان: پل فیگ

بازیگران: آنا کندریک,  بلیک لایولی,  هنری گلدینگ,  اندرو رنل,  داستین میلیگان,  جاشوا استین,  ایان هو

۲ زن از ۲ طبقه اجتماعی به واسطه همکلاسی بودن فرزندانشان با هم دوست می شوند. استفانی مادری تنها است و امیلی زنی ثروتمند است که با همسر و پسرش زندگی می کند. زمانی که امیلی به صورت ناگهانی ناپدید می شود؛ استفانی وظیفه خودش می داند او را پیدا کند. در این میان عشق و خیانت ماجراهایی را رقم می زند.

۲٫ببخشید مزاحم شما شدم

ژانر: کمدی، فانتزی، علمی-تخیلی

کارگردان: بوتس ریلی

بازیگران: لاکیت استنفیلد,  تسا تامپسون,  فارست ویتاکر,  لیلی جیمز,  آرمی هامر,  استیون ین,  جرمین فاولر,  عمری هاردویک

داستان فیلم از این قرار است که مرد سیاه‌پوستی فروشنده تلفنی است و برای موفقیت در کارش، با لهجه سفیدپوستان صحبت می‌کند. وقتی موفق می‌شود، به سرعت درگیر توطئه‌ای می‌شود که او را وامی‌دارد بین پول درآوردن و دوستانش در سندیکا دست به انتخاب بزند.

این فیلم در جوایز فیلم مستقل اسپریت ۲۰۱۹ برنده جایزه بهترین فیلم اول شد.

این فیلم ها را ببینید و بخندید
این فیلم ها را ببینید و بخندید

۳٫پایه هشتم

ژانر: کمدی، درام

کارگردان: بو برنهام

بازیگران: السی فیشر,  جاش همیلتون,  امیلی رابینسون,  جیک رایان,  دانیل ذوالقدری

یک دانش آموز کلاس هشتمی با شخصیتی درونگرا، تنها ۱ هفته به فارغ التحصیلی اش مانده و قرار است وارد دنیای جدید دبیرستان شود. او تا به حال در موقعیت های اجتماعی موفق نبوده و مضطرب است اما در همین حال در فضای مجازی ویدیوهایی منتشر می کند و در این کار خبره شده است.

این فیلم با روایتی کمدی درباره تشویش ها و نگرانی های نوجوانان، سلامت ذهنی آنها و تاثیر فضای مجازی می گوید. فیلم «پایه هشتم» نامزد یک جایزه گلدن گلوب شده است.

۴٫ شانِ مردگان

در لیست بهترین فیلم های کمدی جهان، رتبهٔ بعدی به شانِ مردگان تعلق می‌گیرد. فیلمی که در سال ۲۰۰۴ و به کارگردانی ادگار رایت به روی پرده رفت. شان (با بازی سایمون پگ)، در طول یک روز کامل، باید با تمام مشکلات عاطفی زندگی‌اش کنار بیاید و فکری به حال آن‌ها بکند. این در حالی است که آدم‌ها به زامبی تبدیل شده‌اند و رسیدن آخرالزمان و نابودی دنیا نزدیک است.

شان با ناپدری‌اش کنار می‌آید، با مادرش آشتی می‌کند و در نهایت، ثابت می‌کند که جوان مسئئولیت‌پذیری است، داستان فیلم بسیار هیجان‌انگیز و الهام‌بخش است و به‌سادگی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد و به همین خاطر است که گذشت زمان نتوانسته است از محبوبیت آن در میان تماشاگران کم کند.

۵٫سوپ اردک

شاید بتوان گفت که برادران مارکس، عجیب‌غریب‌ترین بازیگرانی هستند که تاکنون روی پردهٔ نقره‌ای سینما دیده‌ایم و شاهکاری که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، سوپ اردک، در لیست بهترین فیلم های کمدی ما جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است. موضوع فیلم، یعنی براندازی حکومت‌ها، به‌قدری مضحک و تمسخرآمیز است .

شیرین‌کاری‌ها و صحنه‌های سورئال منحصربه‌فردی که در فیلم شاهد آن هستیم، از جمله صحنهٔ آینهٔ افسانه‌ای فریب‌دهنده، وجه تمایز آن با دیگر فیلم‌های کمدی هستند و باعث شده‌اند تا نام آن را در میان بهترین فیلم های کمدی ببینیم. دیالوگ‌های فیلم هم از جمله عجیب‌غریب‌ترین و هوشمندانه‌ترین دیالوگ‌هایی هستند که در فیلم‌های سینمایی می‌توان سراغ گرفت.

۶٫آیا این عاشقانه نیست

«ربل ویلسون» (Rebel Wilson)، هنرپیشه بامزه و چاقی است که حضور او در هر فیلمی حکایت از لحظه‌های شاد و سراسر خنده را به دنبال دارد و به احتمال زیاد شما هم مانند ما برای اولین بار «ربل» را در فیلم «ساقدوش‌ها» (Bridesmaids)، محصول سال ۲۰۱۱ دیده‌اید و به‌رغم اینکه ربل به چهل سالگی نزدیک می‌شود، فیلم «آیا این عاشقانه نیست» ثابت کرد که هنوز هم بامزگی‌ها و شیطنت‌های زیادی را برای به‌خنده در آوردن مخاطب در آستین دارد.

همان‌گونه که از اسم فیلم «آیا این عاشقانه نیست» می‌توان حدس زد با کمدی خنده‌داری طرف هستیم که خمیرمایه‌ای عاشقانه و رومانتیک دارد و در این فیلم «ربل ویلسون» نقش دختری با نام ناتالی را بازی می‌کند که زندگی معمولی و عادی دارد و دختری است که از نبود اعتماد به‌نفس رنج می‌برد. در نتیجه روابط عاشقانه خوبی برقرار نمی‌کند و به همین دلیل نیز از فیلم‌های عاشقانه متنفر است.

این فیلم ها را ببینید و بخندید
این فیلم ها را ببینید و بخندید

۷٫لانگ‌شات

بعید می‌دانم فیلمی از «ست روگن» (Seth Rogen) دیده باشید و از آن فیلم خوشتان نیامده باشد، «چارلیز ترون» هم که به‌سلامتی معرف حضور است و به‌خاطر نداریم تاکنون فیلم بدی بازی کرده باشد. در فیلم «لانگ‌شات» این دو بازیگر معروف و پرطرفدار در کنار هم آمده‌اند تا چیزی نزدیک به ۲ ساعت تماشاچی را غرق در لحظه‌های شاد و مفرح کنند.

ماجرای فیلم لانگ‌شات از این قرار است که «فرد فلارسکی» (Fred Flarsky) با بازی «ست روگن» به‌عنوان یک روزنامه‌نگار فضول شناخته می‌شود که به جایی که نباید سرک بکشد، سر می‌زند و به همین دلیل نیز کارش را از دست داده است. از قرار معلوم روزگار برنامه دیگری برای «فلارسکی» در سر داشت و در یک مهمانی، چشم او به زنی زیبارو و باهوش می‌افتد که دستی در دنیای سیاست هم دارد. .

این داستان ممکن است در نگاه اول معمولی به نظر برسد، اما ماجرا از چیزی که فکرش را بکنید بامزه‌تر می‌شود و حضور «جاناتان لوین»، (Jonathan Levine) به‌عنوان یکی از کارگردان‌های پرکار و مطرح هالیوود نیز ارزش‌های این فیلم را بیشتر کرده است.

۸٫Eighth Grade

در این فیلم شاهد روایت زندگی دختری دبیرستانی با نام کایلا هستیم. کالا همانند سایر دختران هم سن و سال خود قصد دارد در آینده دختری مشهور و با نفوذ شود. برای رسیدن به این هدف می‌خواهد یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کند تا از این طریق استعدادش را به جهانیان ثابت کند. اما طبق معمول همه چیز بر اساس نقشه پیش نمی‌رود و در فضای آنلاین بازخورد مثبتی بدست نمی‌آورد.

حتی دوستان کایلا نیز علاقه‌ای به کار‌های او نشان نمی‌دهند و تمایلی به لایک کردن و گذاشتن پست برای کار‌های او نشان نمی‌دهند. این فیلم کمدی حکایت از سختی‌هایی دارد که بسیاری از نوجوانان امروزی با آن‌ها سروکار دارند.

منبع:سلام سینما،برترین ها،چطور

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا