ریپورتاژ

ایمپلنت دندان آلمانی Bego

ایمپلنت دندان آلمانی Bego

برند های هر کشور نیز در انتخاب آن به عنوان ایمپلنت دندان نقش اساسی ایفا می کند. به عنوان مثال در رابطه با ایمپلنت های سوئیسی برند اشترومن یکی از برترین ها است در مورد ایمپلنت های آلمانی نیز برند Bego  از پرچمداران این حوزه است. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت آلمانی bego  خواهیم پرداخت.

 ایمپلنت آلمانی بگو یکی از تکنیک های جایگزینی دندان که امروزه در بسیاری از مطب های دندانپزشکی استفاده می شود، ایمپلنت دندان است. ایمپلنت دندان یکی از بادوام ترین، ایمن ترین تکنیک های موجود است. مزایای ایمپلنت نسبت به روش های جایگزینی دندان دلیل افزایش محبوبیت آن است. کشورهای مختلف انواع مختلفی از ایمپلنت ها را تولید می کنند. در این میان کشور های اروپایی به خصوص سوئیس و آلمان یکی از برترین ها در ساخت ایمپلنت های دندانی هستند.

معرفی و تاریخچه ایمپلنت bego

شرکت آلمانی Bego در تولید تجهیزات دندانپزشکی موفقیت زیادی داشته است. این شرکت از سال ۱۸۹۰ شروع به کار کرده و از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنیک ها برای آزمایش و ساخت ایمپلنت استفاده می کند. ایمپلنت های ساخته شده توسط Bego دارای طراحی خاصی هستند که امکان ایجاد سطح متخلخل را فراهم می کند.

 تاریخچه ایمپلنت بگو

این به ایمپلنت اجازه می دهد تا سریعتر با استخوان فک متصل شود و میزان موفقیت کاشت ایمپلنت را افزایش می دهد. Bego یک رویکرد جدید برای طراحی ایمپلنت دارد که منجر به یک سطح متخلخل می شود که اتصال سریع تر بین ایمپلنت و استخوان فک را تسهیل می کند و میزان موفقیت کاشت ایمپلنت را افزایش می دهد.

به همین دلیل، بسیاری از دندانپزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که از ایمپلنت bego استفاده کنند. در مقایسه با سایر انواع ایمپلنت، کاشت ایمپلنت bego انعطاف پذیرتر و ماندگارتر است و با مراقبت مناسب می تواند تا پایان عمر خود دوام بیاورد.

قیمت ایمپلنت های bego

میانگین هزینه ایمپلنت آلمانی با گارانتی از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تا ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد. عوامل مختلفی بر روی هزینه کاشت ایمپلنت های آلمانی دخیل هستند. ایمپلنت های Bego در کلینیک های دندانپزشکی بین بازه قیمتی ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۳,۰۰۰,۰۰۰ قیمت گذاری شده اند.

انواع فیکسچر های ایمپلنت bego

داشتن دانش کافی در مورد فیکسچر ایمپلنت شما را قادر می سازد تا آن را هوشمندانه تر انتخاب کنید. Bego با استفاده از چندین سیستم ایمپلنت های خود را تولید می کند. فیکسچر های ایمپلنت Bego به شرح زیر است:

 انواع فیکسچر های ایمپلنت بگو

فیکسچر BEGO-S

طراحی  پایه یا فیکسچر BEGO-S ایمپلنت بسیار متمایز است. عمق و جدا شدن رزوه ها از یکدیگر بزرگتر است و هرچه به سمت پایین می رویم آنها کوچکتر می شوند. بدنه این ایمپلنت به گونه ای ساخته شده است که پیوند بین استخوان و فیکسچر را بدون آسیب رساندن به بافت استخوانی یا غشای سینوس تقویت می کند. علاوه بر این، در تمام مدتی که ایمپلنت در دهان است، از جمله هنگام غذا خوردن، قسمت اباتمنت فیکسچر bego-s ثابت می ماند و در نتیجه از ورود باکتری ها و میکروب ها به زیر اباتمنت جلوگیری می کند.

فیکسچرهای BEGO RSX و RS

ظاهر این دو فیکسچر به طور قابل توجهی مشابه است. فقط قسمت بالایی ایمپلنت با قسمت پایینی متفاوت است. فیکسچر ها دارای شیارهایی بر روی خود هستند که میزان آسیب استخوان را کاهش می دهد. به دلیل طراحی ظریف و دقیق، این فیکسچرها امکان جایگزینی سریع‌تر ایمپلنت در استخوان و همچنین بهبود سریع‌تر استخوان و همجوشی ایمپلنت را فراهم می‌کنند. سوراخ ایمپلنت نیز برای جلوگیری از نفوذ باکتری ها و میکروارگانیسم ها و ایجاد تحلیل استخوان ایجاد شده است.

فیکسچر BEGO RI-LINE

این نوع فیکسچر برای افراد با شرایط چالش برانگیز در نظر گرفته شده است. بدنه این ایمپلنت به گونه ای ساخته شده است که ادغام بهتر فیکسچر با استخوان را تسهیل می کند و پیوند بین این دو را تقویت می کند. از آنجایی که رزوه های ایمپلنت بسیار نزدیک از هم قرار دارند، سریعتر و موثرتر با استخوان فک جوش می خورد و ثابت می ماند.

فیکسچرهای BEGO Semados Mini-Line

این نوع ایمپلنت به دلیل ماهیت ظریف و نوک تیزش برای افرادی که تراکم استخوان ضعیفی دارند مناسب است. این ایمپلنت دارای رزوه های موازی کوچکی در سراسر بدن خود است که پیوند قوی تر و سریع تری بین پایه ایمپلنت و استخوان ایجاد می کند. دندان‌های جلو و آن‌هایی که استخوان‌های باریک‌تری دارند معمولاً از ایمپلنت‌های کوچک بهره می‌برند.

ویژگی های استفاده از ایمپلنت bego

هر یک از روش های کاشت جایگزینی دندان دارای معایب و مزایایی هستند در این میان کاشت ایمپلنت دندان کمترین معایب و بیشترین مزایا را برای بیمار دارد. در این قسمت از مقاله به برخی از ویژگی های ایمپلنت Bego  اشاره خواهد شد:

ظاهر طبیعی

 هنگامی که یک یا چند ایمپلنت در کنار دندان های طبیعی قرار می گیرد، به دلیل ظاهر و رنگ ایمپلنت، تفاوت محسوسی وجود نخواهد داشت. رنگ پوشش ایمپلنت به گونه ای انتخاب می شود که با دندان های اطراف ترکیب شود و چینش یا ظاهر دندان ها را تغییر ندهد.

ماندگاری و طول عمر

استقامت ایمپلنت دندان از دیگر مزایای آن است. در صورت مراقبت مناسب، ایمپلنت باید تمام عمر بیمار را دوام بیاورد و هیچ مشکلی ایجاد نکند. تصور می شود که ایمپلنت دندان یک راه حل طولانی مدت و دائمی باشد. با نگهداری مناسب و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌تواند سال‌ها بدون نیاز به ترمیم بدون عیب و نقص عمل کند.

زیست سازگاری عالی 

ایمپلنت های Bego از تیتانیوم ساخته شده اند که یک فلز زیست سازگار است که به خوبی توسط بدن انسان تحمل می شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

منبع » bego implant ، ایمپلنت بگو

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا