مد و زیبایی

ایده های عالی برای استایل تابستانی در مهمانی های زنانه

لباس پوشیدن برای هوای تابستان بسیار سرگرم کننده است اما چالش های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. خنک نگه داشتن در هنگام گرما و پیروی از آخرین روندهای مد، تعادل دشواری است. اگر استایل روزانه شما عمدتا تک رنگ است، لباس های رنگارنگ تابستانی نیز می تواند کمی شوکه کننده باشد. با این حال نترسید، زیرا این راهنمای استایل تابستانی باید به شما کمک کند تا ظاهری شیک و آراسته مناسب فصل گرما در مهمانی ها و دورهمی های زنانه داشته باشید.

استایل تابستانی چگونه است؟

لباس های رنگ روشن بپوشید

این رنگ ها نور خورشید را منعکس می کنند و به شما کمک می کنند خنک بمانید. به ویژه، رنگ سفید گرمای کمتری را نسبت به رنگ‌های تیره‌تر جذب می‌کند و همچنین مزیت هماهنگی تقریباً با هر رنگ دیگری را دارد. آن را با رنگ آبی و قرمز برای یک تم دریایی یا برنزه ترکیب کنید.

تیپ کپسولی تابستانی

یک تی شرت کلاسیک راه راه، یک پیراهن کلاسیک تابستانی هستند که هرگز از مد نمی افتند همچنین یک تاپ سفید ساده با همه چیز، از شلوار جین گرفته تا دامن‌های تک رنگ -به خوبی ست میشود.

لباس گشاد

هیچ چیز بدتر از چسبیدن لباس ها به بدن شما در روزهای گرم تابستان نیست، بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، از اقلام گشاد مانند لباس های ماکسی نخی و شلوارهای کتانی گشاد استفاده کنید. تعجب آور است اما یک پیراهن ماکسی بلند در واقع شما را خنک تر از دامن و تاپ مینی نگه می دارد.

لباس‌هایی که آزادانه روان می‌شوند وقتی دما افزایش می‌یابد بسیار راحت‌تر می‌شوند. از تاپ های کرست، دامن های مدادی تنگ و لباس های آرایشی در گرما اجتناب کنید. با این حال، اگر دوست دارید لباس‌هایتان تعریف بیشتری داشته باشد، یک دامن کش دار در نظر بگیرید که تاپ مجلسی گشاد را به هم متصل کند.

استایل تابستانی با پارچه‌های طبیعی

پنبه، کتان و ابریشم همگی پارچه های قابل تنفسی هستند که به شما کمک می کنند در گرمای خشک یا رطوبت خنک بمانید. پنبه دارای انواع جالبی مانند seersucker و chambray برای ظاهری شیک است.

از نظر پارچه های مصنوعی، ترکیبات مصنوعی در آب و هوای مرطوب به خوبی کار می کنند، در حالی که ریون در شرایط خشک ایده آل است زیرا بسیار سبک وزن است.

محافظت در برابر آفتاب

کرم ضد آفتاب در حالت ایده‌آل باید دارای فاکتور محافظت از آفتاب حداقل ۱۵ باشد که ۹۳ درصد از اشعه UVB را مسدود می‌کند، اما ایده‌آل SPF 30 یا بالاتر است که تقریباً ۹۷ درصد از اشعه‌های مضر UVB را مسدود می‌کند.

 رنگ های جفت کلاسیک

وقتی به تابستان فکر می کنم، همیشه سبک های دریایی را تصور می کنم. سرمه ای و سفید با اکسسوری های زرد در اکثر رنگ های پوست باکلاس و جذاب است. خاکستری با رنگ روشن متضاد همیشه شیک به نظر می رسد. در واقع، من فکر می کنم خاکستری رنگ مشکی جدید ما در تابستان است. ما می توانیم آن را در هر مهمانی زنانه ای بپوشیم.

مراقب باشید رنگ خاکستری را متناسب با رنگ پوستتان انتخاب کنید. با وجود اینکه رنگ خاکستری خنثی است، رنگ خاکستری می تواند یک تن گرم یا سرد باشد، بنابراین رنگی را انتخاب کنید که چشمان شما را درخشان می کند و پوست شما را درخشان می کند. یک ترکیب رنگ آسان که همیشه کلاسیک است، سیاه و سفید است.

در مهمانی زنانه کفش های تابستانی راحت و شیک بپوشید

کفش ها راهی آسان برای بیان یک استایل هستند بدون اینکه تمام لباس شما فریاد بزند: “به من نگاه کن!” مهمترین چیز برای خانم ها در مهمانی و دورهمی این است که کفش هایشان راحت باشد.

من یک کفش نارنجی روشن یا رنگ ارکیده درخشان را دوست دارم. هر دو رنگ برای مهمانی مناسب هستند،

در اینجا شش نکته برای تابستانی به نظر رسیدن تیپ شما آورده شده است:

دامن‌ها و لباس‌های ماکسی راهی عالی برای پوشاندن تا قوزک پا هستند، اگر می‌خواهید کمی آستین اضافه کنید، به فکر اضافه کردن شانه‌های سبک یا ژاکت کش باف پشمی باشید.

اگر رنگ‌های عمیق‌تری دارید، همچنان می‌توانید لباس‌هایی با رنگ روشن‌تر بپوشید – همه گروه‌های رنگی طیفی از رنگ‌های روشن‌تر و تیره‌تر دارند. فقط مطمئن شوید که از رنگ روشن یا تضاد رنگی برای ایجاد کنتراست استفاده می کنید.

یا اگر رنگ‌های روشن‌تری می‌پوشید که برای دیگران سردتر به نظر می‌رسند، گردنبند با رنگ تیره‌تر بپوشید تا کنتراست مناسبی را در نزدیکی صورت خود ایجاد کنید.

پارچه‌های شفاف حتی اگر رنگ‌های تیره‌تری داشته باشند، خنک‌تر هم هستند.

مطمئن شوید که شلوارتان به جای رنگ‌های تیره، از رنگ‌های متوسط ​​تا روشن استفاده می‌کند،.

الگوها همچنین می توانند لباس را خنک تر نشان دهند، اگر بیشتر گلدار، چرخشی یا مبتنی بر طبیعت باشند. همچنین می‌توانید از الگویی استفاده کنید که رنگ‌های روشن‌تر و عمیق‌تری دارد تا سطح کنتراست مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

 

استایل مهمانی زنانه

 

تیپ تابستانی زنانه

 

مدل سرهمی لی

 

سرهمی مجلسی

 

تاپ و شلوارک شیک

 

استایل زیبا زنانه

 

پیراهن نارنجی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا