جالبه ؛)

اشتباهات دوران اشنایی خود را جدی بگیرید و حل کنید

اشتباهات دوران اشنایی  موضوعی پیچیده است که باید با اهمیت دادن بیشتر نسبت به ان ادامه دهید و یا به عبارتی هر چیزی را سر سری نگیرید.
ما در این قسمت برای شما بیان خواهیم کرد که کدام یکی از مواردی که روزانه برای شما پیش میاید و یا انجام میدهید ممکن است رابطه ی شما را با همسرتان خراب کند.اشتباهات دوران اشنایی

اشتباهات دوران اشنایی

۱٫اولین اشتاباهی که پیش میاید و ممکن است علل مختف داشته باشد این است که کم سول میپرسیم و این کم سوال پرسیدن سب میشود تا شما پس از حتی سال ها یک سری از موضوعات را متوجه نشده باشید .
۲٫ عجولانه در رابطه با مشکلاتمان سازش میکنیم این موضوع به این معنی است که در بعضی از مواقع نباید به راحتی سازش اتجام گیرد و باید اهمیت بیشتری با ان موضوعات دهیم .
شاید برایتان این مورد کمی مبهم باشد که برای شما چند نمونه بیان خواهم کرد تا بتوانید موضوع را متوجه شوید .
برای نمونه چشم پوشی کردن از باورهایمان که ممکن است برای ما اهمیت بالایی داشته باشد اما به دلیل سازش زودهنگام خود مجبور میشویم تا از انها چشم پوشی کنیم .
۳٫مشکل دیگری که در بسیاری از خانواده ها و رابطه ها وجود دارد این است که تسلیم رابطه ی جنسی میشوید .

اشتباهات دوران اشنایی

اشتباهات دوران اشنایی

۴٫ موردی که اهمیت بالایی دارد و شاید بسیار زیاد از اطرافیان خود شنیده باشید این است که انها باور دارند که اگر در دوران اشنایی با طرف مقابل خود مشکلاتی دارند میتوانند پس از ازدواج انها را حل کنند .
۵٫همانطور که میدانید تفاهم یک اصل بسیار مهم است که میتواند اهمیت بالایی در رابطه ی شما داشته باشد اما به این صورت نباشد که شما تفاهم داشتن را بر علاقه و محبت ترجیح میدانید .
۶٫نشانه هایی که وجود دارند و شما با انها مشکل دارید و یا حتی بالعکس انها را نادیده میگیرید که این موضوع هم میتواند اهمیت بالایی داشته باشد .

اشتباهات دوران اشنایی

 

اشتباهات دوران اشنایی

۷٫شاید شما هم جز افردی که باشید که این روز ها درگیر یک رابطه هستید و سعی بر این موضوع دارید که میتوانید طرف مقابل خود را تغییر دهید که باید بیان کنم این تفکر بسیار اشتباه است .
۸٫یکی از نشانه هایی که وجود دارد و شما باید با انها دست و پنجه نرم کنید یا به عبارتی انها را جدی بگیرید تردید های شما است .
چون در بعضی از روابط ممکن است شما در انتخاب خود دچار شک شوید که باید این شک را جدی بگیرید .
۹٫تسلیم شدن در برابر ظاهر طرف مقابل خود میتواند برای شما مشکلاتی پیش بیاورد .

 

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا