سریال

آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون

آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

یکی از سریال های پر طرفدار این روزهای تلوزیون ایران سریال آمریکایی مظنون است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه تماشا پخش میشود.این سریال پلیسم و مهیج بازیگران بسیار خوبی را در خود جای داده است یکی از آنها هنسون بازیگر نقش کاراگاه کارتر است که میخواهیم با او و سابفه بازی هایش بیشتر اشنا شویم.

Taraji P. Henson کیست؟

Taraji P. Henson اولین نمایش حرفه ای بازیگری خود را با Smart Guy انجام داد. در سال ۲۰۰۱ ، در فیلم Baby Boy نقش داشت. سپس در نقش Shug در فیلم Hustle and Flow شد و در سال ۲۰۰۸ نامزد اسکار برای بازی در فیلم The Curious Case of Benjamin Button شد. هنسون در ادامه در فیلم هایی مانند Think Like a Man (2012) ظاهر شد و همچنین از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در درام تلویزیونی Person of Interest (مظنون)بازی کرد.

در سال ۲۰۱۵ هنسون در سریال موفق Empire ، کوکی لیون را بازی کرد و یک جایزه طلایی گلوب را دریافت کرد.

اوایل زندگی Taraji P. Henson

هنرپیشه Taraji P. Henson در یک خانواده طبقه کارگر در واشنگتن دی سی در ۱۱ سپتامبر ۱۹۷۰ به دنیا آمد. وقتی هنسون دو ساله بود ، والدینش طلاق گرفتند. هنسون هر دو والدین خود را دوست داشتنی و با توجه توصیف کرده است. وی به پدرش ، بوریس – یک سازنده فلز که پس از اخراج از کار مجبور به زندگی در ون خود شد – به عنوان منبع اصلی حمایت اخلاقی در دوران تحصیل خود اشاره کرده است.

هنسون در نوجوانی به دبیرستان هنرهای نمایشی متوسل شد اما وارد مدرسه نشد. در عوض ، او در دبیرستان Oxon Hill تحصیل کرد و در سال ۱۹۸۸ فارغ التحصیل شد.

هنسون اولین سال خود را در دانشگاه گذراند و در رشته مهندسی برق در دانشگاه دولتی و فنی کارولینای شمالی تحصیل کرد. اما به دلیل مخارج بالای تحصیل ، به دانشگاه هوارد منتقل شد و در آنجا تئاتر خواند. در همان زمان ، هنسون مشغول دو شغل بود.در هاوارد ، او مهارت های آواز ، رقص و بازیگری خود را بهبود بخشید و با افتخار “بورس تحصیلی ” را به دست آورد.

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی

Smart Guy

در سال ۱۹۹۶ هنسون و پسرش به لس آنجلس نقل مکان کردند تا بتواند حرفه بازیگری را دنبال کند. او در آن زمان فقط ۷۰۰ دلار در حساب بانکی خود داشت. هنسون پس از دو سال امتحان در حالی که مشغول کار اداری برای تأمین مخارج زندگی خود بود ، اولین نمایش حرفه ای بازیگری خود را به عهده گرفت ، نقشی در برنامه تلویزیونی Smart Guy. در اوایل کار خود ، هنسون همچنین در تلویزیوندر برنامه “Homicide: Life on the Streets” و مجله پزشکی معروف ER حضور پیدا کرد.

فیلم Baby Boy

در سال ۲۰۰۱ هنسون با بازی در فیلم Baby Boy  از جان سینگلتون ، بزرگترین پاداش خود را به دست آورد. عملکرد او منجر به نقش اصلی دیگری شد ، به عنوان شوگ در فیلم Hustle and Flow در سال ۲۰۰۴٫ هنسون علاوه بر بازی در فیلم Hustle and Flow ، آهنگ “اینجا سخت است ” را بر روی موسیقی متن فیلم خواند. این آهنگ با اجرای هنسون در برنامه تلویزیونی ، جایزه اسکار بهترین آهنگ را در سال ۲۰۰۴ از آن خود کرد.

آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون
آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون

Smokin ‘Aces

هنسون هنر بازیگری خود را در Smokin ‘Aces به نمایش گذاشت . نقش چالش برانگیز به عنوان مادر خوانده شخصیت تیتراژ برد پیت در پرونده عجیب بنیامین دکمه (۲۰۰۸) انعطاف پذیری و دامنه هنریسون را به عنوان یک بازیگر برجسته کرد و هم نامزدی انجمن صنفی بازیگران و هم جوایز اسکار را برای وی به ارمغان آورد.

هنسون با افزایش کار خود به عنوان یک بازیگر شخصیت ، در فیلم خانواده که شکار می کند (۲۰۰۸) و من می توانم همه چیز را بد کنم توسط خودم (۲۰۰۹) به ایفای نقش پرداخت. وی سپس در کمدی Think Like a Man 2012 و تریلر No Good Deed در سال ۲۰۱۴ ظاهر شد که در شماره ۱ باکس آفیس آغاز به کار کرد و در نهایت بیش از ۵۴ میلیون دلار درآمد کسب کرد. بعلاوه ، هنسون از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ در سریال تلویزیونی Person of Interest (مظنون)همبازی بود.

آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون
آشنایی با ((هنسون)) ،کاراگاه کارتر سریال مظنون

 گلدن گلوب

در سال ۲۰۱۵ هنسون  به تلویزیون بازگشت .. او در نقش کوکی لیون بازی می کند. کوکی پس از گذراندن ۱۷ سال زندان به دنبال مطالبه سهم خود از تجارت همسر سابق خود است. شخصیت Henson به سرعت به عنوان یکی از طرفداران محبوب برای سخنان برش و مدهای پر زرق و برق ظهور کرد ، و این نمایش به یکی از موفقیت های بزرگ سال تبدیل شد.

در سال ۲۰۱۵ هنسون برای کار در این برنامه نامزد دریافت جایزه امی برای بازیگر نقش اول زن درام شد و اوایل سال بعد موفق به کسب گلدن گلوب ، برای اولین بار شد. این بازیگر همچنین در آن سال نامزد دریافت جایزه امی دیگر برای بازی در نقش کوکی شد.

“چهره های پنهان”

در اواخر سال ۲۰۱۶ ، هنسون در نقش کاترین جی جانسون در فیلم های پنهان بازی کرد ، نگاهی به زنان ریاضیدانانی که در روزهای ابتدایی ناسا به راه اندازی برنامه فضایی این کشور کمک کردند. این فیلم موفق با استقبال زیادی از هنسون در جوایز BET ، MTV و NAACP Image ، مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۱۸ ، هنسون با  کلوین هایدن ، ستاره سابق Super Bowl ، نامزد کرد.

منبع:viralvacationideas.com

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا