ریپورتاژ

«کدام سایت خرید ماشین بهتر است؟!»

کدام سایت خرید ماشین بهتر است؟!

سایت خرید

برای خرید ماشین راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها مراجعه به نمایشگاه های اتومبیل میباشد. در این روش ممکن است اطلاعات کامل و درست از خودروی مورد نظرتان کسب کنید و حتی با قیمتی غیر از قیمت روز، آن خودرو را خریداری نمایید. اما میتوانید بجای صرف وقت در نمایشگاه های مخلف سطح شهر، به سایت خرید ماشین همراه مکانیک سر بزنید و به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاعات کامل انواع خودروی نو و دسته دوم کارشناسی شده دسترسی پیدا کنید و بهترین گزینه را با قیمتی واقعی از منزل انتخاب کنید.

 جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۸ – ۶۵۰ میلیون تومان

 یکی از شاسی بلندهای چینی که در ایران حضور پررنگی دارد، جک اس ۵ اتوماتیک می باشد. این خودرو اواخر سال ۱۳۹۳ وارد ایران شد. با مراجعه به سایت خرید ماشین می‌توان با کمی جستجو اطلاعات و مشخصات جک s۵ اتوماتیک را به دست آورد.

 امکانات رفاهی مناسبی مانند دوربین عقب مه شکن جلو و عقب، استارت و ورود بدون کلید، فرمان ‌برقی دو حالته، روکش چرمی صندلی، سانروف، صندلی برقی ۶ حالته راننده در آن تعبیه شده است. علاوه بر آن از نظر ایمنی هم امکاناتی از جمله حسگر فشار باد تایر، ۴ عدد کیسه هوا، ترمز کمکی و… دارد. همچنین در کارنامه ایمنی این خودرو از سوی موسسه CNCAP چین، ۵ستاره ایمنی به ثبت رسیده که نمره قابل قبولی برای این خودرو می‌باشد.

 اگر سری به سایت خرید ماشین بزنید می‌توانید خودرو جک s۵ را از نظر فنی نیز بررسی کنید. شتاب خودرو حدود ۱۰.۵ ثانیه است و میزان سوخت ترکیبی مصرفی خودرو نیز چیزی در حدود ۷.۷ لیتر می‌باشد. علاوه بر آن توان موتور ۴ سیلندری خودرو ۱۷۴ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور نیرو دارد. همچنین کابین آن گنجایش پنج نفر بزرگسال را دارد و سفری راحتی را برای شما به همراه خواهد آورد.

 بی وای دی اس۶ اتوماتیک مدل ۹۷ – ۷۱۰ میلیون تومان

 شرکت بی وای دی یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح چینی است که اقدام به تولید بی وای دی اس ۶ اتوماتیک نموده و شرکت خودرو کارمانیا در ایران عرضه و مونتاژ این خودرو را به دست گرفته است. از موارد قابل توجه در این خودرو طراحی قسمت داخلی خودرو همراه با استفاده از دکمه های فراوان است که موجب می‌شود این خودرو شبیه شاسی‌بلند لوکس ژاپنی لکسوس RX باشد. همچنین در نمونه مونتاژی که توسط کارمانیا تولید می‌شود سعی شده کیفیت امکانات رفاهی و امکانات ایمنی آن کم نکند و متریال و مواد مرغوبی در ساخت خودرو استفاده شود تا شبیه نسخه اصلی شرکت بی‌وای‌دی باشد.

 اگر به سایت خرید ماشین مراجعه کنید با جستجوی نام این خودرو می‌توانید از مشخصات آن اطلاعات کسب کنید که البته از مشخصات رفاهی مطرح این خودرو می‌توان به سانروف، سنسور پارک جلو و عقب، اتولایت، دیلایت و… اشاره کرد.

 همچنین در زمینه ایمنی ۵ ستاره ایمنی موسسه چینی تست تصادف CNCAP برای خودرو ثبت شده است. از مزایای مورد توجه بی وای دی اس۶ کابین جادار و صندلی های راحت آن است که تجربه سفرس خوشایند را برای شما به ارمغان می‌آورد و موجب می‌شود یک خانواده پرجمعیت به راحتی با آن سفر کنند.

 اما از معایب آن باید به کمبود سیستم کنترل پایداری در خودرو اشاره کرد که موجب کاهش ایمنی خودرو خواهد شد.

هایماا

 هایما اس ۵ توربو مدل ۹۸ – ۶۵۰ میلیون تومان

  یکی از خودروهایی که در سایت خرید ماشین می‌توان آن را جستجو بود کراس اوور چینی هایما اس ۵ توربو است. شاسی بلند هایما s۵ که در سال ۲۰۱۳ در چین تولید شده در سال ۱۳۹۶ وارد ایران شد و مونتاژ و عرضه آن توسط ایران خودرو آغاز گردید. در سایت خرید ماشین می توانید امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی خودرو نیز به راحتی مشاهده کنید.

 دارا بودن برخی تجهیزات ایمنی مانند ترمز ضد قفل abs، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری الکتریکی موجب شده که خود را از نظر ایمنی حرفی برای گفتن داشته باشد.  همچنین امکانات رفاهی آن شامل مواردی چون نمایشگر باد لاستیک، سانروف برقی، دکمه استارت و ورود بدون کلید، صندلی ۶ حرکته برقی راننده و چهار حرکته برقی شاگرد و صندلی‌های با روکش چرمی می‌باشد.

 درباره مشخصات فنی خودرو هایما s۵ می‌توان به شتاب صفر تا صد ۱۱ ثانیه ای آن اشاره کرد. البته در کنار تمامی مشخصات خودرو باید به معایب آن نیز توجه داشت. از جمله این موارد مشکل گیربکس آن در سربالایی است. همچنین فضای محدود و کم در صندوق بار و طراحی نامناسب داشبورد را باید اضافه کرد. اما از مزایای قابل توجه توجه هایما s۵ می‌توان به طراحی ظاهری خوب به همراه عملکرد خوب پیشرانه قوی و پر توان آن اشاره کرد. البته اطلاع از تمامی اطلاعات در سایت خرید ماشین به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

همراه مکانیک

بهترین سایت خرید ماشین را بشناسید

در این روزها با توجه به مشغله های زیادی که گریبان گیر مردم شده، خرید ماشین میتواند یک دغدغه بزرگ و وقت گیری در زندگی افراد مختلف باشد. به همین خاطر یکی از بهترین گزینه های روی میز شما برای سایت خرید ماشین همراه مکانیک است. همراه مکانیک اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده در کشور است که با هدف فروش آسان و خرید مطمئن برای مردم راه اندازی شده است. با خرید خودرو از این وبسایت میتوانید از ضمانت ۷ روزه پرداخت خسارت این شرکت بهره مند شوید و در واقع ریسک خرید خودروی دست دوم را به صفر برسانید. ضمنا از نظر حقوقی نیز خیالتان راحت باشد چرا که یک کارشناس عقد قرارداد هنگام تنظیم قولنامه در کنار شماست تا یک معامله امن و راحت داشته باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا