مذهبی

کتاب هایی که ارتباط شما را با خدا بهتر خواهند کرد

کتاب هایی که ارتباط شما را با خدا بهتر خواهند کرد

امیدواریم از خواندن این مطلب، (( کتاب هایی که ارتباط شما را با خدا بهتر خواهند کرد )) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

کتاب چگونه خدا را بشناسیم

در کتاب چگونه خدا را بشناسیم نوشته دیپاک چوپرا، خواهیم دید که امکان شناخت خدا، این وجود لایتناهی ممکن نیست. اگر دلمان با او یکی باشد، در این صورت است که افق ذهن ما به سوی واقعیت‌های تازه‌ای گشوده خواهد شد و وجود خداوند را حس خواهیم کرد.
مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر خداوند وجود دارد، پس می‌توان وجود او را حس کرد و جلوه‌های وجودی او را در این جهان مادی به چشم دید.
آنچه به عنوان واقعیت مادی تجربه می‌کنیم، در قلمرویی ناپیدا، ورای زمان و مکان پدید آمده، قلمرویی که با سکوت ادراک ‌شده و با انرژی و آگاهی، وجود یافته است. این منشأ ناپیدا در پدیده‌های موجود، خود تهی و خالی نیست، بلکه منشأ خلقت و آفرینش است. پدیده‌ای است که این انرژی را خلق می‌کند و سامان می‌بخشد و توده‌های بی‌شکل و پراکنده ابر‌های کوانتومی را به ستارگان، کهکشان‌ها، جنگل‌های بارانی، آدمیان، افکار، احساسات، عواطف، خاطرات و خواسته‌های انسانی تبدیل می‌کند.
دکتر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra)، پزشکی متبحر است که تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیون نسخه از کتاب‌های او که به ۳۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده به فروش رفته است.

 کتاب در آغوش خدا

آیا شما هم از مرگ می‌ترسید؟
من نمی‌دانم پاسخ شما به این سؤال چیست اما این را می‌دانم که با خواندن این کتاب، می‌توانید نگاهی زیبا به مرگ داشته باشید.
به راستی، چگونه است که مرگ برای مؤمن، این قدر دلنشین است؟
چون لحظه جان دادن، چهارده معصوم (ع) به دیدار مؤمن می‌آیند و از او دلجویی می‌کنند.
تصوّرش را بکن، لحظه جان دادن، چشم خود را باز می‌کنی و رسول خدا و حضرت علی (ع) را بالای سر خود می‌بینی!
و صدای خدای خویش را می‌شنوی که تو را به بهشت جاودان دعوت می‌کند تا در آغوش مهربانی او باشی!
و چون این صدا را می‌شنوی که خدای متعال او را به سوی خود فرا می‌خواند مرگ را در کام خود شیرین می‌یابی.
این کتاب که برگرفته از احادیث و سخنان اهل بیت (ع) می‌باشد به تو کمک می‌کند تا تصویری روشن و واضح از چگونگی جان دادن داشته باشی و باور کنی که با مرگ به آغوش مهر او می‌روی.
نویسنده کتاب مهدی خدامیان آرانی است.
کتاب هایی که ارتباط شما را با خدا بهتر خواهند کرد
کتاب هایی که ارتباط شما را با خدا بهتر خواهند کرد

کتاب اعتماد به خدا درمانی

 

شاید وقتی همه امور بر وفق مرادند، احساس و نیاز اعتماد به خدا آن چنان مشهود نباشد، اما زمانی که زندگی به ما پشت می‌کند، اتکا کردن به خدا کار سختی نخواهد بود. «توکل، شما را با طول موج موسیقی آفرینش تنظیم می‌کند، گوش بدهید… حالا نغمه‌های موزون زندگی را بیشتر و بهتر خواهد شنید.»
  • نویسنده : کارل آن مورو    مترجم : مهدی سجودی

کتاب وصل با خدا

به این کتاب خوش آمدی می خواهم به چیزی خارج از تصورت توجه کنی : به این احتمال که این کتاب فقط برای تو نوشته شده است ! اگر بتوانی چنین احتمالی را بپذیری، معتقدم نیرومندترین تجربه زندگیت را بزودی لمس خواهی کرد. حال می خواهم به چیزی خارق العاده تر بیاندیشی: که این کتاب نه تنها برای تو بلکه توسط تو هم نوشته شده است! آری، اگر بتوانی جهانی را تصور کنی که در آن هیچ چیزی بر تو اتفاق نیافتاده بلکه از تو ناشی میگردد، آنگاه پیام این کتاب را در همین چند جمله دریافت کرده ای و نمی توانی کتابی را سریعتر از این خوانده و درک نمائی. به این لحظه خوش آمدی به این لحظه خوش آمدی چون خالق این لحظه توئی .
لحظه ای پاک و مقدس که میخواستی. تو همیشه در جستجوی پاسخی برای بسیاری ازپرسشهای رمزآلود زندگیت بودی و این جستجو در درونت همیشه جاری و بارها آنها رامشتاقانه و صادقانه جستجو نموده ای ، چه بخش عمده ای از زندگیت بوده و یا نبوده است، همان دلیلی است که این کتاب را در دست گرفته ای با درکی که از این کتاب بدست آوردی حالا قادر به گشودن گره یکی از بزرگترین اسرار زندگی هستی که چرا چیز های پیرامونمان به طریقی که میبینیم اتفاق میافتند پاسخی که در تنها چند جمله بالا به آن رسیدی.
  • از: نیل دونالد والش
  • مترجم: محمد رضا دوست طلب

منبع : کتاب سبز ،فیبیدو ،کتابراه

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا