ریپورتاژ

چیت اپکس و چیت csgo سایت اول گیم

بازی اپکس لجندز، یک بازی در سبک شوتر اول شخص است و از سری بازی‌های بتل رویال می‌باشد. این بازی در فوریه ۲۰۱۹ ،بدون هیچ‌گونه معرفی و بازاریابی، برای اولین بار در کشورهای هند و فیلیپین عرضه شد. این بازی را می‌توان به صورت رایگان (Free to pay) دانلود و نصب کرده و از ان لذت برد. این بازی در ابتدا قابلیت نصب بر روی مایکروسافت، ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس ۱ را داشت و پس از گذشت زمانی معین، گیمرها توانستند این بازی را بر روی موبایل خود نیز نصب کنند و آن را روی گوشی خود بازی کنند.

همان ‌طور که گفته شد، این بازی در سال ۲۰۱۹ بدون هیچ بازاریابی و تبلیغی عرضه شد. در واقع این بازی تا زمان عرضه به صورت کاملاً مخفی پیش‌ رفته و ساخته شده بود و اکثر گیمرها و طرفداران انتظار داشتند کمپانی ریسپاون اینترتینمنت، سری تایتان فال ۳ را به بازار عرضه کند و با عرضه اپکس لجندز تمام گیمرها و طرفداران آن متعجب و شگفت‌زده شدند. سبک بازی تایتان فال نیز بتل رویال است اما تفاوت‌هایی با بازی اپکس لجندز دارد.

سبک بازی اپکس لجندز موبایل

در بازی‌هایی که سبک بتل رویال دارند، بازیکنان آن با هدف زنده ماندن به عنوان آخرین بازیکن، بازی می‌کنند. در این نوع از بازی‌ها، بازیکنان باید اسلحه‌هایی برای خود پیدا کرده و تلاش کنند تا با کشتن سایر بازیکنان زنده بمانند. بازیکن موردنظر در هر مرحله‌ای که کشته شود، بازی برای آن بازیکن به اتمام رسیده است. تمام بازی‌هایی که سبک بتل رویال دارند، اغلب در یک جزیره اتفاق می‌افتد و می‌توان گفت تمام این بازی‌ها، ویژگی‌های یکسانی مانند یک نقشه بزرگ، تعداد زیاد بازیکن، تجهیزات دفاعی و اسلحه‌های بزرگ و کوچک دارند. در اغلب این بازی‌ها با پیش‌رفتن بازیکن و در مراحل بالاتر، میدان جنگ کوچک‌تر می‌شود تا بازیکنان مجبور به رویارویی با یکدیگر باشند و به جدال هم بروند. ریشه این نوع بازی‌ها، به فیلم سینمایی ژاپنی با نام Battle Royal برمی‌گردد و تمام بازی‌های بتل رویال از این فیلم اقتباس شده‌اند.

در بازی اپکس لجندز، افرادی در ۲۰ گروه سه نفره یا ۳۰ گروه دو نفره در یک جزیره فرود می‌آیند و به دنبال اسلحه و تجهیزات جنگی در این جزیره می‌روند. فضای باز در این نوع از بازی به گونه‌ای است که با گذشت زمان، فضای بازی در آن محدودتر می‌شود و بازیکنان مجبور می‌شوند تا حرکت کرده و به دنبال اسلحه بروند. چنانچه بازیکنان حرکت نکنند و در محدوده امن خود ساکن بمانند، احتمال اینکه توسط سایر بازیکنان شناسایی شده و کشته شوند، بسیار زیاد است.

این بازی یکی از معدود بازی‌هایی است که توانسته در پایان هفته اول انتشار خود، بیش از ۲۵ میلیون بازیکن و در پایان ماه اول انتشار خود، بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از سراسر دنیا داشته باشد.

چیت بازی csgo

کمتر کسی است که اسم بازی کانتر استریک Counter Strike را نشنیده باشد.بازی پرطرفداری که سالیان است به اصلی ترین بازی آنلاین جهان شناخته شده است.حالا پس از مدتها ما شاهد انتشار نسخه جدید این بازی با عنوان بازی Counter Strike Global Offencive هستیم که به جنگ بازی های کامپیوتری پیوسته است. این نسخه تفاوت های گرافیکی زیادی نسبت به ورژن گذشته خود کرده و به خوبی میتواند رضایت تمامی طرفداران ورژن قبلی خود را جلب کند. این بازی علاوه بر Pc برای کنسولهای Xbox و Ps3 نیز عرضه خواهد شد  که خبر خوبی برای علاقه مندان است.

کلیت بازی Counter Strike Global Offensives برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند.هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند.

از نظر گرافیک، کانتر استریک گلوبال آفنسیو می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند. اما این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب نشده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در بازی Counter Strike Global Offensives باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود.

سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی csgo را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: “بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند.برای دریافت چیت csgo تضمینی کافیست به اول گیم مراجعه کنید.

به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.” زمانی که گروه تروریست ها در بازی بمب می گذارند، همه چیز متفاوت می شود و گروه ضد تروریست باید بسیار سریع عمل کنند تا بتوانند بمب را در زمان مشخص خنثی کنند. در این لحظات سرعت حرف اول را خواهد زد و باید بتوانید سریع بازیکنان مقابل را از پیش رو بردارید. شما هم اکنون می توانید بازی Counter Strike Global Offensives را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

چیت اپکس و چیت csgo سایت اول گیمچیت زولا سایت اول گیم

زولا یکی از بازی های پرطرفدار مولتی پلیر این روزهای ایران است که بسیاری از پلیر های بازی های انلاین در حال بازی کردن آن هستند. این بازی طی دو و سه سال گذشته به معروفیت زیادی رسیده است. طوری که هر سایتی را باز میکنید تبلیغ زولا را روی صفحه اصلی آن سایت میبینید. ولی این بازی در اصل از چهار و پنج سال پیش شروع به کار کرد. و مسابقات زیادی را برگزار و جوایز زیادی اهدا کرد. و سطح رقابتی بسیار بالایی را به نمایش گذاشته است.  که همین دلیل خوبی است که افرادی به دنبال هک زولا یا چیت زولا باشند. تا بتوانند در این رقابت ها موفق شوند و سطح بازی بالایی را به نمایش بگذارند. در ادامه به شما کاربرد های چیت زولا را آموزش میدهیم و کاربرد اجزای هک زولا را توضیح میدهیم.

کاربرد های چیت زولا

چیت زولا اول گیم کاربرد های مختلفی هم برای پیروز شدن در نبرد هم برای ایتم های بازی و هم برای کسب درامد به شما میدهد. همانطور که در بالا گفتم بازی های مولتی پلیر از سرعت بالایی برخوردارند و عکس العمل و فکر بازی حرف اول را میزند. در ادامه شما میبینید که چگونه چیت زولا باعث میشود شما یک حرفه ای در این بازی شوید. بازی های مولتی پلیر مود های مختلفی دارند از قبیل مبارزه تیمی و خرابکاری و قتل عام که در همه این مود ها دانستن جای دشمن شما ضروری است. چون تمامی مپ های این بازی جاهای مخفی شدن زیادی دارند و گاهی شما فراموش میکنید که همه جا را چک کنید و ناگهان میبینید که یک دشمن کمپر شمارو از پشت کشته و شما بازی را باخته اید. در هک زولا ما یک گزینه به نام وال هک داریم که به شما این قابلیت رو میدهد که دشمنان خود را با رنگ های سفید یا قرمز یا سبز در هر کجای مپ ببینید و مراقب آنها باشید و چون در بازی های مولتی پلیر مقدار جان بازیکنان بسیار کم است شما به راحتی میتوانید اکثر دشمنان خود را فقط با دانستن جای آنها بکشید. ولی گاهی دشمن شما یک حرفه ای است که به راحتی با تیر اندازی بهتر شما را میکشد. پس شما نیاز دارید اسلحه های بهتری داشته باشید. در ادامه به شما یکی دیگر از گزینه های چیت زولا که مهارت شما رو در تیر اندازی بهتر میکند آشنا میکنیم.

منبع: اول گیم

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا