تکنولوژیمنتخب

چطور با اطمینان پوشاک خود را آنلاین بخریم؟؛ مقایسه دیجی استایل، بامیلو و مدیسه

سالهاست که فروشگاه های اینترنتی در ایران درحال فراگیر شدن اند و کمتر کسی پیدا میشود که تابحال خرید آنلاینی نداشته باشد. شما میتوانید به صورت آنلاین انواع کالا های مجازی و موجود در بازار را خریداری کنید. بسیاری از فروشگاه ها هم خدمات مربوط به خرید آنلاین پوشاک را نیز ارائه میدهند اما افراد کمی هستند که با اطمینان از آنها خرید کنند، چراکه نمیتوان هنگام خرید اینترنتی پوشاک از دریافت لباس یا کفشی با اندازه مناسب خود مطمئن بود. حالا باید چه کرد؟ با ترس و لرز خرید را انجام دهیم یا اصلا دور خرید آنلاین پوشاک را خط بزنیم؟! ما در این مقاله در مجله اینترنتی ایران فان سعی میکنیم تا شمارا در خرید آنلاین پوشاک راهنمایی کنیم و گذری داشته باشیم بر سه فروشگاه برتر ایرانی برای خرید آنلاین پوشاک؛ دیجی استایل، بامیلو و مدیسه

از فروشگاهی معتبر خرید کنید

نکته اول این است که از فروشگاهی معتبر خرید کنید، بهتر است دور پیج های اینستاگرامی را برای خرید آنلاین لباس خط بکشید! معتبر ترین سایت ها برای خرید آنلاین لباس مدیسه، دیجی استایل و بامیلو هستند. این نکته مهم است که فروشگاه مورد نظر شما، نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد.

نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی بامیلو

 

نماد اعتماد اینترنتی دو ستاره مدیسه

 

نماد اعتماد اینترنتی دیجی استایل

 

از خدمات پس از فروش مطمئن شوید

این مهم است که فروشگاه مورد نظر شما امکان برگشت کالا را در صورتی که اندازه کالا مناسب نبود یا کیفیت مورد نظر شما را نداشت را داشته باشد. برای مثال شما در دیجی استایل و مدیسه امکان بازگشت کالا را تا ۷ روز پس از تحویل دارید، بامیلو هم حداقل ۳۰ روز همه چیز را تضمین میکند! البته اگر در اندازه و.. کالا مشکلی داشتید، باید تا ۲۴ یا ۴۸ ساعت پس از خرید، فرم برگشت را پر کنید و توسط پست آن را به صندوق پستی بامیلو ارسال کنید. از نظر هزینه برگشت کالا هم نگران نباشید! شما در بامیلو میتوانید به هر دلیلی کالا را برگشت بفرستید، حتی برگشت به دلیل «تغییر نظر» و بدون دلیل هم وجود دارد و در هرصورت بامیلو هزینه برگشت کالا را نیز می پردازد. مدیسه هم بازگشت رایگان دارد. البته اگر در تهران باشید ،این فروشگاه ها با مراجعه پیک به درب منزل شما، کالا را پس میگیرند! پشتیبانی را هم فراموش نکنید، تمام فروشگاه های ذکر شده پشتیبانی ۲۴ ساعته دارند.

 

زمان و نحوه ارسال و پرداخت

بهتر است قبل از خرید از زمان و نحوه ارسال و پرداخت فروشگاه مورد نظر خود مطمئن شوید تا نگران سفارش خود نباشید. تمام فروشگاه های ذکر شده، قابلیت پرداخت در محل در شهر تهران را دارند اما در بامیلو و مدیسه پرداخت برای سفارش های شهرستان، تنها با پرداخت آنلاین مقدور است (بامیلو قبلا قایلیت پرداخت در محل در شهرستان را هم داشت) در حالی که در دیجی استایل امکان پرداخت در محل در شهرستان ها را هم دارید چراکه ارسال در اکثر شهر ها هم در دیجی استایل با پیک دیجی کالا ارسال می شوند اما بامیلو و مدیسه کالاها را از طریق پست، تیپاکس یا چاپار ارسال میکنند.

زمان ارسال دیجی استایل و مدیسه معمولا سریعتر از بامیلو است زیرا آنها فروشندگان اصلی هستند، اما بامیلو یک بازار اینترنتی است، دربازار اینترنتی، محصولات فروشندگانی جز بامیلو دارند، به این ترتیب فروشندگان باید کالای خود را به دست بامیلو برسانند تا بامیلو آنها را به مصرف کننده ارسال کند. همین امر موجب تاخیری در ارسال میشود، اگرچه نمیتوان این را یک نکته منفی دانست زیرا این طبیعت یک بازار اینترنتی است و نکته مثبت اینجاست که تنوع محصولات در بازار های اینترنتی معمولا بیشتر از فروشگاه های آنلاین است. برای مثال، بزرگترین بازار اینترنتی دنیا یعنی آمازون ممکن است کالای شما را تا ۱۲ روز پس از ثبت سفارش در امریکا به دست شما برساند.

 

اندازه مناسب را انتخاب کنید

پیش از اینکه فروشنده اشتباه کند، شما مطمئن شوید که خودتان سایز دقیق را انتخاب میکنید. اگرچه اگر پس از سفارش هم متوجه اشتباهی شدید میتوانید با یک تماس مشکل را اطلاع دهید، اما بهتر است پیش از خرید، صفحات راهنمای انتخاب سایز در بامیلو و مدیسه  بررسی کنید. در دیجی استایل هم باتوجه محصول مورد نظر در صفحه آن محصول، راهنمای انتخاب سایز را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید : کیف و کفشت رو آنلاین بخر؛ بگ استایل + کد تخفیف

جوایز و خرید رایگان!

برخی از فروشگاه ها برای مشتریان خود تخفیفات ویژه ای یا حتی امکان خرید رایگان را فراهم میکنند. برای مثال در بامیلو، شما میتوانید عضو بامیلو کلاب در تلگرام شوید و با انجام فعالیت های مختلف مانند امتحان کردن شانس به صورت رایگان در هم ۲۴ ساعت، بامیل کسب کرده و با بامیل های خود تخفیف های ویژه، خرید رایگان، ارسال رایگان و.. بگیرید.

مدیسه هم برای هر ۱۰۰۰ تومان سفارش یک مدیسو به شما میدهد که با مدیسو های خود میتوانید کد تخفیف بگیرید. البته ارسال بامیلو برای سفارش های بالای ۷۵ هزار تومان و ارسال دیجی استایل و مدیسه برای سفارش های بالای ۱۰۰ هزار تومان رایگان است. همچنین برای ارسال های زیر مبلغ تعیین شده، بامیلو ۷۵۰۰ تومان بابت ارسال و دیجی کالا و مدیسه ۸۰۰۰ تومان بابت ارسال دریافت میکنند.

 

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در خرید آنلاین پوشاک کمک کند. خوشحال میشویم تجربه های خود را در این باره در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 

لینک کوتاه : https://goo.gl/4iK7U1

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا