مد و زیبایی

چرا دوره دیدن آموزش پاکسازی صورت مهم است؟

چرا دوره دیدن آموزش پاکسازی صورت مهم است؟

علاقه به جوان ماندن به قدمت خلقت انسان است. نوشته های مصر باستان استفاده از تکنیک های آرایشی را برای حفظ جوانی نشان می دهد و کیمیاگران مدت هاست که به دنبال اکسیر جوانی بوده اند. یکی از مهمترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متأسفانه بیشتر از سایر اعضای بدن علائم پیری در آن دیده می شود، درست است که هیچ راهی برای جلوگیری از پیری وجود ندارد اما راه هایی برای بازگرداندن جوانی وجود دارد. پوست می تواند آن را جوان تر و شاداب‌تر نشان دهد و هدایای زیباتری به شما بدهد.

آموزش پاکسازی صورت
در آموزش تمیز کردن پوست به طور کامل نحوه تمیز کردن پوست را توضیح داده ایم. اما در این صفحه در مورد اهمیت از دست دادن پوست صحبت خواهیم کرد.
همانطور که همه ما می‌دانیم، پوست برای زیبا به نظر رسیدن نیاز به تمیزی دارد، پیری می تواند اجزای پوست را از بین ببرد. پروتئین های کلاژن و الاستین در این اجزا وجود دارند که تاثیر زیادی در زیبایی و جوانی پوست دارند.
سیگار کشیدن عدم فعالیت بدنی؛ آلودگی هوا قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تغذیه نامناسب به مرور زمان منجر به زوال پوست، ضعیف شدن لایه نازک پوست و بافت همبند می شود.
افزایش سن بر تمام لایه های پوست و بافت های اطراف تاثیر می گذارد، در این زمان است که پوست نیاز به پاکسازی دارد. در این صفحه سعی می کنیم شما را با پاکسازی پوست آشنا کنیم، با ما همراه باشید. مطالب این سایت از وب سایت دکتر فاطمه حبشی برداشت شده است. قبل از اینکه به علل پاکسازی پوست بپردازیم، بهتر است اصطلاح پاکسازی پوست را بشناسیم.
لایه برداری به معنای برداشتن لایه سطحی از روی پوست، لایه برداری پوست یا لایه برداری پوست است.به این فرآیند گفته می شود که لایه سطحی سلول های مرده پوست که حاوی جوش، آکنه و لکه های قهوه ای است را از روی پوست پاک می کند. ، این عمل رفع تیرگی، زبری، منافذ باز و چین و چروک های ریز پوست را شاداب و شاداب می کند.پاکسازی با روش های مختلف لیزر، نظر پزشک، پوست و مو زیبا یا اسکراب خانگی و صنعتی انجام می شود. ، اما مشکلات جدی پوستی را از بین می برد.
توجه، هر یک از روش ها باید به درستی و اصولی انجام شود. لایه برداری باعث تسریع بازسازی پوست می شود و پوست را مجبور به بازسازی و ایجاد سلول های جدید می کند. با افزایش سن، ضخامت لایه شاخی و پوست مرده افزایش می یابد و روند بازسازی پوست کند می شود.
پوست انسان به دلیل پیشرفت تکنولوژی و زندگی صنعتی، آلودگی های محیطی و تخریب لایه اوزون در معرض این آلاینده ها و آسیب ها قرار می گیرد و از اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش می توان به تومورهای بدخیم، لکه های پوستی، لک و اسکار اشاره کرد. کک و مک. ، تغییر رنگ پوست و ایجاد چین و چروک پوست.
اما امروزه می توان سلامت و مراقبت از پوست و شفافیت پوست را با کمک روش های پاکسازی پوست برای شما به ارمغان آورد که می تواند بسیاری از مشکلات مانند عفونت یا بیماری های پوستی و حتی در مواردی پوست آسیب دیده را برطرف کند. از لایه برداری برای آکنه نیز می توان استفاده کرد، بنابراین نباید فواید پاکسازی صورت را دست کم بگیرید.
پاکسازی پوست را زیبا و شاداب می کند، آلودگی های سطحی، جوش های سر سیاه را از لایه بالایی پوست می زداید و مواد معدنی و مواد اکسیژن دار را به لایه دوم پوست می رساند.لایه دوم پوست از کلاژن تشکیل شده است که کلاژن است. پروتئینی است که وظیفه آن جلوگیری از افتادگی پوست است اما تمیز کردن پوست باعث احیای آن می شود.
در واقع در زیر پوست ما غدد چربی مسئول ترشح چربی وجود دارد که خروج این ترشحات از طریق کانال هایی انجام می شود که به سطح پوست باز می شوند و شامل آبرسانی سطح پوست و سلول های مرده می شوند. ذرات گرد و غبار و آلودگی آنها ذرات روی سطح پوست را حل می کنند.
گرد و غبار و آلودگی هوا و همچنین چربی روی پوست، کانال خروجی روغن را مسدود می کند، پوست را کدر می کند و نور و طراوت را از دست می دهد.
برای رفع این مشکل تمیزکردن مرتب پوست با آب و پاک کننده های مناسب بسیار مفید است، در این صورت دیگر جوش روی پوست خود مشاهده نخواهید کرد.
نکته دیگری که همیشه باید در نظر داشته باشید این است که از مصرف بیش از حد مواد پرچرب مانند فست فود، چیپس، پفک، کرم، پودر و مواد آرایشی روی پوست خودداری کنید.
اگر می خواهید پوستی جوان و شاداب داشته باشید، استفاده از پاکسازی و لایه برداری پوست مؤثر است.
پوست نیز پس از تمیز کردن نیاز به مراقبت دارد و اهمیت آن بیشتر می شود، در زیر سعی می کنیم برخی از مشکلات مراقبتی زیر را برطرف کنیم:
پس از پاکسازی باید از کمپرس سرد برای کاهش حساسیت یا تحریک پوست صورت استفاده شود تا التهاب کاهش یابد. پاکسازی پوست آسیبی ندارد و ممکن است برخی فقط احساس سوزش کنند.
بهتر است بلافاصله بعد از پاکسازی صورت را تمیز کنید و از کرم های مرطوب‌کننده روی صورت استفاده کنید تا پوست دچار کم آبی نشود.
پس از پاکسازی پوست، تا دو ساعت بعد از آن از مواد آرایشی استفاده نکنید.
هنگام پاکسازی پوست چندین لایه از پوست جدا شده است، بنابراین پوست در این زمان در اوج حساسیت خود قرار دارد و نسبت به نور خورشید بسیار حساس و واکنش پذیر می شود، بنابراین برای پیشگیری از ضد آفتاب استفاده کنید از آفتاب استفاده کنید. ضد آفتاب باید چند بار در روز استفاده شود.
در این مرحله پوست نباید برآمدگی یا ترک خوردگی داشته باشد، بنابراین پوست را جدا نکنید.
نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که به مدت یک هفته پوست را با مواد شیمیایی، ماساژ و … نسوزانید.
گرما باعث تعریق پوست می شود، بنابراین از رفتن به مکان های گرم که باعث تعریق پوست می شود خودداری کنید.
میوه ها سرشار از مواد معدنی هستند و پوست را مرطوب می کنند، بنابراین سعی کنید میوه و سبزیجات زیادی مصرف کنید.
بسیاری از افراد پس از مدت کوتاهی از مصرف داروهای تجویز شده خودداری می کنند و سعی می کنند از داروها و کرم های تجویز شده توسط پزشک به موقع استفاده کنند.
آب برای پوست بسیار مفید است و بهترین نوشیدنی برای پوست آب است پس آب فراوان بنوشید.

شما قادرید با مراجعه به صفحه آموزش پاکسازی صورت دکتر فاطمه حبشی، اطلاعات بیشتری در این مورد کسب نمائید.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا