ریپورتاژ

چاپ پوستر یکی از راه های تبلیغات

به منظور انجام چاپ پوستر باید به مرکزی مراجعه نمایید که به تمام زیر و بم های طراحی، سایز، جنس کاغذ و سایر مسائل مربوط به آن آشنایی کامل داشته و از دستگاه ها و ماشین آلات به روز و با کیفیت مناسب برای آن استفاده می کند.

پوستر چیست؟

پوستر ابزاری تبلیغاتی تصویر محور است که این موضوع با عث می شود تا پوستر در ابعاد بزرگتری نسبت به تراکت تبلیغاتی، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شود البته محتوای متنی پوسترها بطور خلاصه ثبت می گردند و عموما در فضاهای پرتردد نصب می گردند تا مخاطب پیام پوستر تبلیغاتی را از طریق تصویر دریافت نماید.

چاپ پوسترتبلیغاتی یکی از راه هایی است که بسیاری از افراد به منظور تبلیغات و پیشرفت کار خود از آن استفاده می کنند. در واقع می توان پوستر را یک ایده و یا حتی یک تبلیغ موقت دانست که به طور معمول به دیوار چسبانده شده و در معرض دید قرار می گیرد.

پوسترها را می توان به دو دسته پوسترهای متنی و پوسترهای گرافیکی تقسیم بندی کرد. حتی می توان از هر دو اینها در کنار هم در یک پوستر استفاده کرد. به طور معمول از پوسترها به منظور اهداف مختلفی استفاده می شود. در واقع از پوسترها می توان به عوان یک صفحه خلاقانه یاد کرد که نمادی از چیز و یا کاری است که قصد ناساندن و یا نمایش آن را دارید.

چاپ پوستر یکی از راه های تبلیغات

انواع پوستر

پوسترها بنابر استفاده ای که از آنها می شود و هدفی که دنبال می کنند به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

پوسترهای تبلیغاتی

انگیزشی

انواع پوسترهای سینمایی و فیلم ها

مسافرتی

آموزشی

پژوهشی

پوسترهای مربوط به رویدادی خاص

پوسترهای تبلیغاتی یکی از انواع پرکاربرد پوستر

پوسترهای تبلیغاتی یکی از انواع پرکاربرد پوستر

یکی از انواع پوسترها را می توان پوسترهای تبلیغاتی دانست که ما زمانی که نام پوستر را می شنویم بیشتر به یاد این دسته می افتیم. این پوستر در اندازه های مختلف به چاپ می رسد و بیشتر به منظور شناساندن برندی خاص از آن استفاده می شود.

در واقع شما با کمک پوسترهای تبلیغاتی احساسات بیننده را تحریک کرده و ذهن او را درگیر خود می کنید. به منظور چاپ پوستر تبلیغاتی خوب و با کیفیت و طراحی درست آن از طریق مرکز های چاپ می توان آن را به انجام رساند تا در این زمینه بیشتر و بهتر به هدف خود که همانا تبلیغات است نزدیک شوید.

انواع پوشش های پوستر در صنعت چاپ

چاپ پوستر

از قدیم و با کمک صنعت چاپ انواع پوستر ها تهیه و مورد استفاده قرار می گرفت. می بینیم که انواع چاپ را برای انواع مختلف پوسترها استفاده می کنند اما امروزه با پیشرفت هایی که در تکنولوژی اتفاق افتاده، بیشتر چاپخانه ها از چاپ دیجیتال برای چاپ پوستر استفاده می کنند.

استفاده از فرایند چاپ دیجیتال باعث شده که نه تنها شاهد تنوع بیشتر در طرح و رنگ چاپ پوستر باشیم، بلکه از ای روش می توانید طرح مورد نظر خود را نیز مورد استفاده قرار داده و آن را برای چاپ بر روی هرگونه پوستری مورد استفاده قرار دهید.

در چاپ دیجیتال سرعت چاپ نیز بالاتر رفته و با کمک ماشین آلات و دستگاه های چاپ مدرن و به روز می تواند انواع پوسترها را با اهداف مختلف با کوتاهترین زمان و بالاترین کیفیت به شما تحویل دهد. مزیت این سیستم در آن است که شما حتی می توانید درخواست ۱ عدد پوستر نمایید و در چاپ پوستر محدودیت تعداد وجود ندارد.

چاپ انواع تابلو عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی

انواع پوشش های پوستر در صنعت چاپ

کمک گرفتن از انواع چاپ در زمینه هرگونه پوستر به شما کمک می کند تا نه تنها تعداد دلخواه خود را به چاپ برسانید بلکه در بخش طراحی از هنر طراحان استفاده کرده و پوستر خود را با بالاترین کیفیت و رنگ های شاداب و همچنین کنتراست داشته باشید.

استفاده از انواع مختلف پوشش ها برای پوستر شما مانند لمینت های مات و یا حتی براق بر اساس درخواست و نیاز شما و هماهنگی با پوستر و همچنین استفاده از انواع سلفون مات و براق و یا مدل های دیگر مانند سلفون های مخملی باعث بهتر، زیباتر و با کیفیت تر شدن پوستر مورد سفارش شما می شود.

چاپ انواع تابلو عکس ها و پوسترهای تبلیغاتی

حتی شما می توانید بر اساس نوع پوستر مورد سفارش و یا طرحی که برای آن در نظر گرفته اید، درخواست نصب آن بر روی فوم برد و یا  تخته شاسی را داشته باشید. در صورت نیاز به نوعی چاپ پوستر شما انجام می گیرد که امکان قاب کردن آن نیز وجود داشته باشد.

با کمک گرفتن از مراکز چاپ و سپردن کار به آنها حتی می توانید پوسترهای کاغذی فوق العاده با کیفیتی داشته و برای رویه آن و به منظور آسیب دیدگی درخواست پوشش لمینت و یا سلفون نمایید. چاپ با بالاترین کیفیت و طراحی زیبا و رنگ بندی فوق العاده را به طوری که جلب نظر تمام افراد را کرده و شما را به هدف نزدیک تر کند باید توسط تیمی مجرب انجام شود.

حتی می توانید طرح مورد نظر را با هر اندازه ای، از اندازه یک دیوار تا اندازه A4 به منظور تزیین مکانی مانند اتاق خواب و یا سالن پذیرایی با بالاترین کیفیت و رنگ به این مجموعه سپرده و از نتیجه کار نهایت لذت را ببرید.

انواع چاپ گلاسه و فتوگلاسه و همچنین چاپ کوتد در این مجموعه انجام شده و دست شما برای انتخاب انواع پوشش ها برای پوستر مورد نظر باز است. البته نباید فراموش کنیم که مهمترین بخش در چاپ هرگونه پوستر، طراحی آن با توجه به موضوع مورد نظر و بهترین انتخاب رنگ و همچنین فونت و … بر این اساس می باشد که باید برای این کار به مرکز چاپی با بهترین تیم طراحی مراجعه نمایید.

چاپ پوستر قوی و با کیفیت

شاید بتوان چاپی را به عنوان یک چاپ پوستر قوی در نظر گرفت که نه تنها از کاغذ و روکش مناسب بر اساس نوع پوستر در آن استفاده شده، بلکه تناسب اندازه با هدفی که پوستر مورد چاپ دنبال می کند نیز می تواند در کیفیت آن موثر باشد.

حتی گاهی پیش می آید که شما طرحی را از پیش انتخاب کرده و برای پوستر خود در نظر می گیرید، کمک گرفتن از طراحان با ذوق و دارای خلاقیت به منظور بوجود آوردن کمی تغییر در طرح تا همراستا تر با پوستر شما و هدفی که دنبال می کند، شود، می تواند در جذب مخاطب و به نمایش درآمدن بیشتر و موفقیت پوستر شما بسیار موثر باشد.

در زمان مراجعه به مراکز چاپ به منظور سفارش هرگونه پوستر باید تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان قرار دهید. این اطلاعات اعم از تعداد، اندازه، نوع جنس کاغذ و رویه، رنگ بندی مد نظر، فونت انتخابی، طرح پیشنهادی و از همه مهمتر مکانی که می خواهید آن را نصب و یا به معرض نمایش درآورید، می باشد.

سایت چاپ کهن

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا