تکنولوژی

وقتی هواوِی اپل را به خواطر تکراری بودن آیفون های جدید دست می اندازد!

بدون شک خبر معرفی آیفون‌های جدید به گوشتان خورده است. کمپانی اپل شب گذشته سه گوشی تحت عناوین آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را رسما معرفی کرد، گوشی‌هایی که حداقل از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آیفون X دارند. بعد از این معرفی، هواوی هم خیلی سریع دست به کار شد و در اکانت توییتر خود از اینکه اپل «همه چیز را یکسان نگه داشته» از این شرکت تشکر کرد.

این شرکت چینی با ارسال این توییت به صورت سربسته اعلام کرده که میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در مقایسه با آیفون‌های جدید، گوشی‌های جذاب‌تری محسوب می‌شوند. در انتهای این توییت هم هواوی به‌صورت غیرمستقیم به اپل اعلام کرده که مراسم رونمایی این گوشی‌ها در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) که در لندن برگزار می‌شود، از دست ندهد.

هواوی

هر دوی گوشی‌های میت ۲۰ از تراشه Kirin 980 بهره می‌برند که مانند A12 Bionic مبتنی بر معماری ۷ نانومتری است. طبق گزارش‌های منتشر شده، میت ۲۰ پرو از نمایشگر خمیده و بریدگی نمایشگر بهره می‌برد که در آن سیستم اسکن سه‌بعدی چهره تعبیه شده است.

در همین حین، به نظر می‌رسد بریدگی نمایشگر مدل معمولی میت ۲۰ از نوع قطره‌چکانی خواهد بود و در مورد این گوشی نباید انتظار بهره‌گیری از سیستم تشخیص چهره پیشرفته‌ای را داشته باشیم. همچنین رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی پایین‌تر از برادر گران‌قیمت‌تر خود خواهد بود. در پنل پشتی این گوشی‌ها هم احتمالا شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود که به‌صورت مربعی شکل چیده شده‌اند.

 

لینک کوتاه مطلب : http://urly.ir/rBEW

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
منبع
دیجی کالا مگGSM Arena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا