خبر

واقعیت های شو آخر ،آخر شب با جیمز کوردن

جیمز کوردن(  James Corden) (زاده۲۲ اوت ۱۹۷۸) مصادف با سال ۱۳۵۷ خورشیدی بازیگر، نویسنده و کمدین انگلیسی است.
جیمز کوردن برای چندین سال با دومینیک کوپر آپارتمانی را به اشتراک می‌گذاشتند.کوپر کوردن را به همسر آینده‌اش جولیا کری که برای چندین سال او را می‌شناخت، معرفی کرد. آنها در پانزدهم سپتامبر ۲۰۱۲ ازدواج کردند که حاصل آن تاکنون، سه فرزند بوده‌است. فرزندان آنها به‌ترتیب مکس (متولد ۲۲ مارس ۲۰۱۱)، کری (متولد ۲۷ اکتبر ۲۰۱۴) و شارلت (متولد ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷) می‌باشند. دومینیک کوپر، پدرخواندهٔ مکس می‌باشد.

جیمز کوردن

جیمز کوردن در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد از دیگر فیلم‌های او می‌توان به هشت یار اوشن ، سه تفنگدار ، بیست و چهار و هفت ، فیلم شکلک ، پیتر خرگوشه ، به سوی جنگل ، پاکوتاه ، دوباره شروع کن و همه یا هیچ  اشاره کرد.
وی عموماً به‌خاطر اجراهایش در برنامه ی شوی آخر آخر شب با جیمز کوردن از شبکهٔ سی بی اس  پخش می‌شود، شناخته می‌شود.
جیمز کوردن در مصاحبات خود چندین بار از کمدین‌هاییچون گراهان نورتون ، کریس ایوانز، جاناتان راس ،کونن اوبراین ، دیوید لترمن ، و استیون کلر  بعنوان سرمشق و الگوی خود در زمینهٔ کمدی و مجری‌گری یاد کرده‌است.
قسمت اول شوی جیمزکوردن( Band Show Late Late The) در ۲۳ مارس ۲۰۱۵  با حضور رجی واتس کمدین آلمانى بر روی شبکه ی سی بی اس به روی آنتن رفت.

جیمز کوردن
جیمز کوردن کمدین انگلیسی در برنامه ی شوی اخر اخر شب قسمتی دارد که بسیار پرطرفدار است که با مهمان برنامه داخل ماشین است و در حال رانندگی باهم آهنگ میخونند و از آنها سوال میپرسه اما به تازگی فیلمی در شبکه های مجازی منتشر شده و وایرال شده از پشت صحنه ی این شو که نشان میده جیمز کوردن در حال رانندگی نیست و ماشین را خودش نمیبرد بلکه ماشین توسط یدک کش کشیده میشود که این قضیه تصور بسیاری از دوست داران این برنامه را به کلی عوض کرد.
همچنین این بازیگر، مجری و کمدین ۴۰ ساله، جیمز کوردن نشان امپراطوری بریتانیا (OBE) را از طرف شاه دخت آن در کاخ باکینگهام و در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۱۵ دریافت کرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا