رسانه

همسفر برد پیت پیدا شد

همسفر برد پیت پیدا شد

زازی بیتز بازیگر فیلم‌های سینمایی جوکر و ددپول ۲، در فیلم “قطار سریع السیر” همسفر برد پیت شد.

 زازی بیتز بازیگر فیلم سینمایی “ددپول ۲” به جمع بازیگران فیلم جدید کمپانی سونی به نام “قطار سریع‌السیر” اضافه شد.

برد پیت، جویی کینگ، آرون تیلور حانسون، برایان تیری هنری و آندرو کوجی هم بازیگران دیگر این فیلم هستند. دیوید لیچ سازنده فیلم سینمایی “هابز و شاو” کارگردان این فیلم است و کلی مک کورمیک و آنتونی فوکوا تهیه کنندگان آن هستند.

زک اولکوویچ فیلمنامه این اثر را بر اساس یک رمان ژاپنی به نام “سوسک ماریا” می نویسد. این رمان توسط کوتارو ایساکا نوشته شده است. این کتاب درباره گروهی از قاتلان و آدمکش‌ها با انگیزه‌هایی متفاوت در قطار توکیو است.

 برد پیت اوایل ماه ژوئیه به “قطار سریع‌السیر” اضافه شد. او از زمان کسب اولین اسکار بازیگری برای فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” ساخته کوئنتین تارانتینو برای بازی در نقش بدلکار کلیف بوث، پیشنهاد‌های بازیگری خود را ارزیابی کرده است. پیت همچنین در فیلم “بابل” ساخته دیمین شزل با اِما استون همبازی است.

زازی بیتز اکنون در حال فیلمبرداری اثر “هرچه سخت‌تر به زمین می خورند” به کارگردانی جیمس ساموئل است. آخرین فیلم او به نام “۹ روز” در جشنواره فیلم ساندس به نمایش در آمد. دیگر فیلم‌های سینمایی او شامل “جوکر” در مقابل واکین فینیکس، “خوش شانس در آسمان” در کنار ناتالی پورتمن و همینطور “زخم ها” در کنار آرمی همر می‌شود.

بیتز برای بازی در فیلم سینمایی “آتلانتا” به کارگردانی دونالد گلوور نامزد دریافت جایزه امی شده است. او در فیلم سینمایی “ددپول ۲” نیز در نقش دومینو در مقابل رایان رینولدز به بازی پرداخت.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا