مد و زیبایی

نکات زیبایی بابی براون برای زنان بالای ۵۰ سال

نکات زیبایی بابی براون برای زنان بالای ۵۰ سال

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((نکات زیبایی بابی براون برای زنان بالای ۵۰ سال)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

از زمانی که بابی براون نام تجاری معروف خود را از سال ۱۹۹۱ شروع کرد ، زنان با اصل و رویکرد متعارف او در آرایش مسحور شدند. اولین کسی که رژ لب هایی با ظاهر طبیعی ، سایه های قهوه ای مات ، و خط چشم ژله ای را انجام می دهد ، Bobbi بود.حالا در این مطلب قصد داریم نکته های او را درباره زیبایی خانم های میانسال بدانیم.

بابی براوون نوع نگاه – و طرز فکر ما در مورد آرایش را برای همیشه تغییر داده است. اگرچه او در سال ۲۰۱۶ شرکت محصولات آرایشی خود را واگذار کرد (که اکنون متعلق به Estee Lauder است) و به دنبال فعالیت های دیگر ، از جمله ساخت یک  برندسلامتی به نام Evolution_18 توسط Bobbi Brown بود ، اما او هنوز هم درباره آرایش چیزهای بسیاری میداند.

نکات زیبایی بابی براون
نکات زیبایی بابی براون

پرسش و پاسخ های زیبایی

۱-بهترین آماده سازی آرایش برای پوست میانسال که ظاهری خشک و خسته دارد چیست؟

بابی: سن واقعاً باعث تغییر بافت پوست شما می شود ، که اغلب باعث خشکی آن می شود و این امر بر ظاهر آرایش شما تأثیر می گذارد. ابتدا از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید و سپس یک روغن غنی را روی پوست تان بمالید و یا یک روغن صورت را روی گونه ها و سایر مناطق بسیار خشک قرار دهید. من از کرم Augustinus Bader The Rich Cream که ۲۶۵ دلار است یا روغن هسته زردآلو از Whole Foods با قیمت ۷ دلار به عنوان آماده سازی پوست استفاده میکنم.

نکات زیبایی بابی براون برای زنان بالای 50 سال
نکات زیبایی بابی براون برای زنان بالای ۵۰ سال

۲-حلقه های تیره زیر چشم به اندازه کافی بد هستند ، اما در ۵۰ سالگی به علاوه این تیرگی های زیر چشم ، ما دارای پوست نازک ، شل و خشک  زیر چشم هستیم که همین امر استفاده از کانسیلر را سخت می کند. چگونه بهتر می توان با این مسئله کنار آمد؟

بابی: من همیشه گفته ام که شما به اصلاح کننده و پوشاننده نیاز دارید و این هنوز در مورد پیری زیر چشم صادق است. با یک کرم مرطوب کننده چشم در ناحیه زیر چشم شروع کنید تا صاف ، مرطوب شود. سپس یک  سایه صورتی برای پوست های روشن تا متوسط و سایه هلویی برای پوست های متوسط ​​تا تیره استفاده کنید. حتماً گوشه داخلی چشم  را هم سایه بزنید، جایی که معمولاً تیره تر است. سپس روی آن کانسیلر بزنید که یک سایه روشن تر از آرایش صورت یا رنگ پوست شما باشد.

۳-هنگامی که ابروها کم رنگ یا چند رنگ است (مانند خاکستری و قهوه ای) آرایش صورت تحت تاثیر قرار میگیرد برای این اتفاق چه کنیم؟

بابی: یک محصول کافی نیست. ترکیبی از مداد و پودر یک رنگ بهترین شکل را برای شکل دادن و تقویت ابروها برای ظاهری متراکم دارد. با مداد ابرو به رنگ که تقریبا همرنگ موهایتان هست شروع کنید و بافتی ابریشمی روی ابروهای خود ایجاد کنید. از گوشه داخلی به بیرون کار کنید. بعد ، سایه بزنید – سایه چشم خوب است ، شما به پودر مخصوص ابرو احتیاج ندارید – روی آن را با یک برس مایل به حالت شیب دار پر کنید تا ابروهایتان را پر کند.

نکات زیبایی برای زنان بالای 50 سال
نکات زیبایی برای زنان بالای ۵۰ سال
۴-صورت یک فرد میانسال بین آسیب های ناشی از آفتاب ، قرمزی ، پیری پوست و لکه های قهوه ای بسیار زیاد احاطه شده است ، بنابراین چقدر پوشش پایه را انتخاب می کنیم؟

Bobbi: من یک مرطوب کننده رنگی را برای ایجاد جلوه مرطوب در پوست و به دنبال آن ایجاد پایه خوب در نقاطی که به پوشش بیشتری نیاز دارید پیشنهاد می کنم.مرطوب کننده رنگی پوست صورت شما را اصیل میکند (انگار پوست حقیقی شما اینگونه است) ، در حالی که پوشش مات که فقط در موارد لازم اعمال می شود هرگونه قرمزی یا لکه های قهوه ای را کمرنگ میکند.

۵-مهمترین کاری که می توانید در ۵۰ سالگی برای زیباتر شدن چشم ها انجام دهیم چیست؟

Bobbi: اطمینان حاصل کنید که از خط چشم استفاده می کنید و کل خط بالایی چشم را از گوشه داخلی تا گوشه بیرون بکشید. نیمه خط کشیدن اشتباهی است که بسیاری از خانمها مرتکب می شوند و واقعاً باعث می شود چشم ها کوچکتر به نظر برسند. من روزها خط چشم قهوه ای می کشم تا ظاهری طبیعی تر داشته باشم ، اما شب همیشه خط چشم سیاه میکشم. سپس دو یا سه لایه ریمل خوب روی مژه هایم میکشم.

نکات زیبایی برای زنان میانسال
نکات زیبایی برای زنان میانسال
۶-آیا روش معروف شما برای استفاده از رژگونه برای پوست ۵۰ ساله هم پیشنهاد میشود؟

Bobbi: رژگونه جلوه ای سالم به پوست شما می بخشد ، بنابراین از آن چشم پوشی نکنید. ترفند من را امتحان کنید. لبخند بزنید و یک رژگونه طبیعی از گونه هایتان به سمت بالا ، به سمت خط موهای خود بزنید. وقتی به طور طبیعی سرخ می شوید ، رنگ باید نزدیک به رنگ گونه های شما باشد. سپس برای داشتن زیبایی بیشتر ، رژگونه روشن تری را فقط روی قسمت برجسته گونه خود بزنید!

۷-همه درمورد “درخشندگی پوست” به عنوان یک اصل مهم در زیباتر شدن در ۵۰ سالگی صحبت می کنند. روش آسان برای دستیابی به آن چیست؟

بابی: من روغن زردآلو هسته را که در Walmart یا Whole Foods 7 دلار است ، برای درخشش دوست دارم. فقط چند قطره به کف دست خود اضافه کنید ، دستان خود را به هم بمالید و صورت خود را بزنید. همچنین می توانید برای درخشش بیشتر ، یک روغن بسیار خوب را روی گونه ها بزنید.

۸-رژ لب های خنثی یا روشن کدام یک  برای خانم های بالای ۵۰ سال انتخاب بهتری هستند؟

بابی: این یک انتخاب شخصی است ، اما رژ لب مناسب – چه خنثی و چه قرمز – بلافاصله صورت شما را روشن می کند. گل سرخ ، قهوه ای صورتی و آلویی همه روش های خوبی برای پوشیدن لب خنثی با کمی رنگ بیشتر هستند ، اما برای یافتن بهترین حالت خنثی ، قبل از خرید یا آزمایش ، تمام آرایش ها را پاک کنید.

شما می خواهید رنگی نزدیک به رنگ لب طبیعی شما باشد اما تقویت شده باشد – که حتی در صورت تنها استفاده شدن هم خوب به نظر برسد. اگر آنقدر خوش شانس هستید که با لب های قرمز ، صورتی یا نارنجی پررنگ به نظر می رسید ، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که بافت آن خیلی براق یا چرب نباشد. من همچنین طرفدار مرهم لب های رنگی هستم ، برای کسانی که آرایش طبیعی و حداقل را ترجیح می دهند. آنها بسیار کاربردی هستند.

منبع:aarp

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا