جالبه ؛)منتخب

انگشتر در هر انگشت چه معنی ای دارد و نشانه چیست؟

احتمالاً شما هم درباره اینکه هر انگشت برای قرار دادن انگشتر، معنی خاصی دارد چیزی شنیده اید، اما در این مطلب قصد داریم، به طور کامل معنی انگشتر در هر انگشت دست را بررسی کنیم. با مجله اینترنتی ایران فان همراه باشید.

معنای انگشتر در انگشت شست

قرار دادن انگشتر در این انگشت دست به معنای اراده و قدرت فرد است. این انگشت با خود درونی شما ارتباط مستقیم دارد و انداختن انگشتر در آن نمادی از اراده شماست و می‌تواند باعث افزایش آن شود. اگر در این انگشتتان انگشتر انداختید، به دقت به تغییرلتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد دقت کنید!

معنای انگشتر در انگشت اشاره

انداختن انگشتر در این انگشت نماد قدرت، رهبری و جاه طلبی است. همچنین قرار دادن انگشتر در این انگشت در پادشاهان گذشته نیز بسیار نمود داشته است. 

معنای انگشتر در انگشت وسط

قرار دادن انگشتر در این انگشت به معنای فردیت، تعادل و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته، نشان دهنده یک زندگی متعادل و متوازن است. اگر می‌خواهید زندگی متعادل‌تری داشته باشید، انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می‌کند!

در مجله اینترنتی ایران فان بخوانید : ترفندهای خوش‌تیپ بودن؛ چه رنگی را با چه رنگی ست کنیم؟

معنای انگشتر در انگشت انگشتری (حلقه)

انگشت چهارم شما که نماد تعهد عاطفی، ازدواج و پیوند است، با قلب شما رابطه مستقیم دارد. به همین علت حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می‌شود. همچنین این انگشت نشانه خلاقیت و احساسات در فرد است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می‌کند تا در زندگی خوش‌بین تر باشید.

معنای انگشتر در انگشت کوچک

نشان‌دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشان دهنده روابط ما با محیط بیرون می‌باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خود درونی ما اشاره دارد.

این انگشت نشان دهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می‌کند روابط خود را تقویت کنید؛ به خصوص در مورد ازدواج. این انگشت به بهبود روابط کاری هم کمک می‌کند

نظر شما در این باره چیست؟ شما در کدام انگشتتان انگشتر می‌اندازید؟ شما می‌توانید بازخورد خود در در بخش «نظرات» با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا