ریپورتاژ

معرفی بهترین پارچه لباس مجلسی

معرفی بهترین پارچه لباس مجلسی

چکیده : از آنجایی که جنس و مدل پارچه بیشترین و مهم‌ترین تاثیر را در ظاهر و تنخور لباس مجلسی دارد، آگاهی از انواع پارچه لباس مجلسی برایتان کارآمد و مفید خواهد بود. در ادامه چند مدل از بهترین پارچه‌هایی که مناسب لباس مجلسی هستند را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با آگاهی از انواع پارچه‌ها، مناسب‌ترین لباس مجلسی را برای خودتان بخرید. در انتهای این مطلب نیز بهترین فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برای تجربه یک خرید آنلاین آسان و بی‌دغدغه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 بهترین پارچه لباس مجلسی

خرید لباس مجلسی یکی از کارهای هیجان‌انگیز و البته چالش‌برانگیزی است که ما خانم‌ها بعد از دعوت به یک عروسی یا مهمانی به فکر آن می‌افتیم. اگر شما هم دوست دارید استایل مجلسی شیکی داشته باشید و با پوشیدن یک لباس مجلسی زیبا با ظاهری جذاب بدرخشید، خواندن این مطلب مفید را از دست ندهید.

برای خرید بهترین مدل لباس مجلسی که بتواند استایل شما را به زیباترین شکل جذاب سازد، باید لباسی با ظاهر شیک و تنخور عالی را انتخاب کنید. از آنجایی که جنس و مدل پارچه بیشترین و مهم‌ترین تاثیر را در ظاهر و تنخور لباس مجلسی دارد، آگاهی از انواع پارچه لباس مجلسی برایتان کارآمد و مفید خواهد بود. در ادامه چند مدل از بهترین پارچه‌هایی که مناسب لباس مجلسی هستند را بررسی می‌کنیم تا بتوانید با آگاهی از انواع پارچه‌ها، مناسب‌ترین لباس مجلسی را برای خودتان بخرید. در انتهای این مطلب نیز بهترین فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برای تجربه یک خرید آنلاین آسان و بی‌دغدغه را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع پارچه مناسب لباس مجلسی

معرفی انواع پارچه مناسب لباس مجلسی

هر پارچه‌ای با بافت و ویژگی‌های مخصوص خودش مناسب یک نوع از لباس و استایل هست. در هنگام انتخاب نوع پارچه لباس مجلسی، نوع بافت پارچه، ظرافت و سبکی، لطافت و براق بودن، لوکس و درخشنده بودن و بسیاری از معیارهای دیگر را باید مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال هر پارچه‌ای زیبایی و مقاومت لازم برای اینکه در دوخت یک لباس مجلسی کار شده از آن استفاده شود را ندارد. قیمت و میزان بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید لباس مجلسی هزینه کنید هم یکی دیگر از عواملی است که در انتخاب جنس و نوع پارچه باید مدنظر قرار دهید.

پارچه حریر ساتن

پارچه حریر ساتن با جلوه و درخشش و لطافت خاص خودش یکی از بهترین جنس‌های پارچه برای لباس مجلسی به‌حساب می‌آید. این پارچه براق و زیبا برای دوخت لباس عروس یک گزینه ایده‌آل است.

پارچه تور دانتل

پارچه تور دانتل با طرح‌هایی شبیه به گل و گیپور خود معمولا برای دوخت لباس عروس و لباس‌ مجلسی استفاده می‌شود. پارچه دانتل معمولا تزئیناتی مانند پولک، منجوق و ملیله دارد و درخشش خاصی به استایل مجلسی شما می‌دهد.

 پارچه مناسب لباس مجلسی

پارچه گیپور

پارچه گیپور یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای دوختن لباس مجلسی به‌حساب می‌آید. طرح زیبای بافت این پارچه باعث شده تا پارچه گیپور تبدیل به بهترین گزینه برای زیبایی بخشیدن و جلوه دادن به هر لباس مجلسی باشد.

پارچه اورگانزا

پارچه اورگانزا لطافت و ظاهر پارچه حریر را دارد. براقیت این پارچه جلوه پارچه حریر را ندارد و از آن بیشتر برای دادن پف و حجم به لباس مجلسی استفاده می‌شود. پارچه اورگانزا معمولا برای دوخت دامن‌ پفی و لباس مجلسی کاربرد دارد. برای تشخیص کیفیت این پارچه، باید تراکم سوراخ‌های بافت آن را بررسی کنید. هرچقدر تراکم آن‌ها بیشتر باشد به معنی این است که پارچه اورگانزا کیفیت بالاتری دارد.

پارچه حریر شیفون

این نوع از پارچه حریر در دوخت لباس عروس، لباس مجلسی و لباس‌های شب‌ بسیار شیک کاربرد دارد. این پارچه به شکل توری بافته شده و لطافت آن به خاطر الیاف ابریشمی بسیار نازک موجود در بافت آن است.

پارچه ابریشم

پارچه ابریشم اصل که از الیاف طبیعی درست شده است، بافتی لطیف و بادوام و ظاهری شیک و لاکچری دارد. از نوع اصل این پارچه در دوخت لباس‌های بسیار گران‌قیمت استفاده می‌شود و پارچه‌ای محبوب بین طراحان لباس مشهور دنیا به‌حساب می‌آید. هر لباس مجلسی که با پارچه ابریشمی دوخته شود، استایلی لوکس و شیک برای شما می‌سازد.

پارچه لمه مجلسی

پارچه لمه مجلسی با لختی خاصی که دارد، تنخوری عالی برای لباس مجلسی می‌سازد. رنگ‌بندی‌های زیبا و متنوع با درخشش و براق بودن مخصوص لمه باعث شده تا این پارچه انتخابی ایده‌آل برای لباس مجلسی باشد.

پارچه ژورژت

پارچه ژورژت جنسی بسیار سبک دارد‌. لباس مجلسی‌هایی با مدل‌های پلیسه دار و کلوش با پارچه ژورژت به‌خوبی می‌توانند جلوه زیبای خود را نمایش دهند.

پارچه مخمل

پارچه مخمل با بافت جذاب و خاصش هر لباسی را تبدیل به یک لباس مجلسی شیک می‌کند. در هنگام خرید لباس مجلسی با پارچه مخمل باید این نکته را مدنظر داشته باشید که مخمل به خاطر بافت پارچه‌اش بهتر است در فصل‌های سرد سال پوشیده شود. از ویژگی‌های بارز پارچه مخمل این است که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و همیشه پارچه‌ای مناسب برای استایل مجلسی به‌حساب می‌آید.

پارچه ابریشمی گل برجسته

پارچه ابریشمی گل برجسته که با نام پارچه ژاکارد گل برجسته یا همان پارچه بروکاد هم شناخته می‌شود، با ظاهری سلطنتی استایل شما را منحصربه‌فرد می‌سازد. در بافت این پارچه از نخ‌های نقره و ابریشم استفاده می‌شود و همین باعث شده تا این پارچه ظاهری خاص و متفاوت داشته باشد.

راهنمای انتخاب رنگ پارچه لباس مجلسی

شما با آگاهی از انواع پارچه می‌توانید با توجه به نوع مراسمی که دعوت هستید، مدل و طرح لباس مجلسی مدنظرتان و میزان هزینه‌ای که در نظر گرفته‌اید؛ نوع و جنس پارچه مناسب لباس مجلسی را انتخاب کنید. در مرحله بعد نوبت به انتخاب رنگ مناسب پارچه لباس مجلسی می‌رسد. اولین نکته در انتخاب رنگ پارچه، توجه به نوع مراسم و تم رنگی در نظر گرفته شده برای آن است. به عنوان مثال اگر شما به عروسی دعوت هستید، نباید لباس مجلسی رنگ سفید بپوشید. در شرایطی دیگر اگر به عنوان ساقدوش عروس در مراسم شرکت می‌کنید باید رنگ لباس مجلسی شما هماهنگ با ساقدوش‌های دیگر و طبق رنگی باشد که برای ساقدوش‌ها در نظر گرفته شده است. اگر هم قصد شرکت در مهمانی یا تولدی را دارید که تم خاصی را برای رنگ لباس در نظر گرفته‌اند، شما هم باید برای احترام به میزبان و سایر مهمانان، پارچه لباس مجلسی خودتان را در همان طیف رنگی که برای مراسم در نظر گرفته شده انتخاب کنید.

بعد از توجه به همه نکات گفته شده در مورد رنگ پارچه لباس مجلسی، در مرحله بعد باید با توجه به رنگ پوست و نوع فرم بدنتان، بهترین رنگ مناسب استایلتان را برای پارچه لباس مجلسی انتخاب کنید.

انتخاب رنگ پارچه لباس مجلسی بر اساس رنگ پوست

برای درخشش در لباس مجلسی باید با دقت رنگ پارچه آن را انتخاب کنید. حتی اگر جنس و نوع پارچه، مدل و طرح لباس مجلسی و سایز و تنخور آن عالی باشد، اما رنگ آن متناسب رنگ پوست شما نباشد؛ قطعا ظاهر جذاب و زیبایی با آن لباس نخواهید داشت. شما باید با توجه به اینکه پوستی سفید و روشن، سبزه و گندمی یا تیره رنگ دارید، رنگ پارچه لباس مجلسی خود را انتخاب کنید.

رنگ پارچه لباس مجلسی مناسب برای پوست‌های سفید و روشن، رنگ‌هایی تیره و متضاد با رنگ پوست است. برای پوست‌های سبزه یا گندمی و پوست‌های تیره‌رنگ، پارچه لباس مجلسی‌ به رنگ سفید و با تناژ روشن بهترین انتخاب هستند. پارچه‌های لباس مجلسی‌ با رنگ‌های شبرنگی نیز جذاب‌ترین انتخاب برای پوست‌های تیره به‌حساب می‌آیند.

خرید لباس مجلسی با بهترین پارچه

خرید لباس مجلسی با بهترین پارچه از فروشگاه اینترنتی ماهپار

فروشگاه اینترنتی ماهپار با بیش از ۱۵ سال تجربه انواع لباس‌های زنانه مانند پالتو و بارانی، شلوار زنانه، مانتو شلوار اداری، مانتو شلوار اسپرت، لباس زیر زنانه، شومیز و پیراهن، لباس مجلسی و محصولات فراوان دیگری را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌کند. برای خرید انواع لباس زنانه باکیفیت و شیک می‌توانید به وب‌سایت فروشگاهی ماهپار به آدرس mahpar.ir مراجعه بفرمایید. با توجه به میزان بالای رضایت مشتریان این تولید کننده برتر و اعتماد برندهای نام آشنا به این فروشگاه اینترنتی، به شما قول خریدی لذت‌بخش و به‌یادماندنی را می‌دهیم.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا