جالبه ؛)خبر

لایو شبانه آقامیری و احلام ؛ خواننده زن ایرانی

ویروس کرونا بیشتر انسان‌ها را از دنیای بیرون به داخل خانه‌ها برده است. حالا میلیون‌ها انسان در خانه گیرکرده داریم با ذهن‌هایی که می‌توانند تصور کنند، خلاق باشند و حتی در تصوراتشان به سفر بروند. از آنجایی که در عصر ارتباطات هستیم ، بیش از یک میلیارد کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام حضور فعال دارند. لایو اینستاگرام یا ارتباط زنده از طریق اینستاگرام، یکی از امکانات این شبکه اجتماعی است. هدف این بخش ارتباط کاربر با مخاطبانش به صورت زنده و در یک زمان است. این روزها لایوهای اینستاگرامی حسابی جنجال برانگیز شده اند. از لایو شاخ های مجازی گرفته تا سلبریتی های معروف و اینک لایو شبانه آقامیری و احلام که حسابی سرو صدا کرده است.

لایو شبانه آقامیری و احلام

سید حسن آقامیری متولد ۱۷ اسفند ۱۳۵۸ در تهران روحانی بود. فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می باشد، او با سخنرانی ها متفاوت به شهرت رسید ولی حالا بخاطر برخی دیدگاه های متفاوت خلع لباس شد.

لایو شبانه آقامیری و احلام

احلام خواننده ایرانی متولد ۱۳۷۰ در شهر  اهواز جنوب ایران  می باشد. ایشان در ایران دوره های خوانندگی رو برای خواننده ایرانی شده گذروند و سپس به دبی مهاجرت کرد و خوانندگی ایرانی رو به صورت جدی دنبال کرد. احلام به موسقی پاپ علاقه بیشتری داشت و این سبک رو انتخاب کرد.

لایو شبانه آقامیری و احلام

شب گذشته کاربران زیادی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد لایو آقامیری و احلام بوده اند که موضوع این لایو در خصوص خوانندگی بانوان بوده است. موضوعی در که در دین ما غیرقابل قبول محسوب شده و تک خوانی زن را حرام شمرده اند. اما آقامیری در لایو خود با احلام گفته است که خوانندگی زن و مرد نداشته و فقط در صوتری حرام است که شنونده را به گناه و خطا آلوده کند. در غیر این صورت فرقی نمی کند که خواننده زن باشد یا مرد.

آقا میری همچنین گفته است که اگر خوانندگی زن حرام است پس چرا در سریال مذهبی همچون مختارنامه ، یک زن بصورت تک خوان اقدام به خواندن نوا می کند؟ این هم خواندن محسوب می شود. احلام نیز حرف های وی را تایید کرده و گفت که فقط برای احترام به قوانین کشورش از ایران خارج شده است. نکته قابل توجه در این لایو ، روسری سر کردن احلام بود که خود او در این مورد بارها گفت که صرفا برای اینکه برای آقامیری حاشیه درست نشود ، این کار را کرده است.

نکته

این مطلب صرفا جهت سرگرمی و اطلاع رسانی نوشته شده و مقصود هیچگونه قضاوت و یا طرفداری از فردی نبوده است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا