ریپورتاژ

مراحل عمل لیفت صورت و لیفت غبغب چیست؟

لیفت صورت نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب کشیده شود و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند. لیفت صورت، لیفت پلک و لیفت غبغب همگی در کلینیک گونه انجام می شود.

مراحل عمل لیفت صورت و لیفت غبغب چیست؟عمل لیفت صورت و لیفت غبغب شامل مراحل زیر است:

مرحله ۱ – بیهوشی

داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شوند. انتخاب ها شامل آرامبخشی داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را برای شما توصیه خواهد کرد.

مرحله ۲ – برش

بسته به درجه تغییری که می‌خواهید ببینید، انتخاب‌های لیفت صورت و لیفت غبغب شما شامل برش سنتی لیفت صورت و لیفت غبغب یا لیفت صورت و لیفت غبغب با برش محدود است.

برش سنتی لیفت صورت و لیفت غبغب اغلب از خط رویش مو در سطح ساقه‌سوختگی شروع می‌شود، به سمت پایین و اطراف گوش ادامه می‌یابد و به موهای خلفی ختم می‌شود. چربی ممکن است از روی گردن و گردن ساخته شده یا دوباره توزیع شود. بافت زیر پوست گردن جابجا می شود و معمولاً عضله پلاتیسما سفت می شود. پوست بر روی خطوط بلند شده دوباره پوشانده می شود و پوست اضافی بریده می شود. یک برش جداگانه زیر چانه اغلب برای لیپوساکشن این ناحیه و ترمیم عضله ضروری است. بخیه ها یا چسب های پوستی برش ها را می بندند.

لیفت صورت و لیفت غبغب با برش محدود ممکن است شامل برش هایی فقط در اطراف گوش باشد. در حالی که برش ها کوتاه تر هستند، نتایج ممکن است محدودتر باشند.

مراحل عمل لیفت صورت

مرحله ۳ – بستن برش ها

خطوط برش با بخیه و شاید چسب پوست بسته می شود. بخیه ها ممکن است در حال حل شدن باشند یا ممکن است بعد از چند روز نیاز به برداشتن داشته باشند. پس از بهبودی، خطوط برش ناشی از لیفت صورت و لیفت غبغب معمولاً به خوبی در خط مو و خطوط طبیعی گوش پنهان می شوند.

مرحله ۴ – نتایج را مشاهده کنید

بهبودهای قابل مشاهده لیفت صورت و لیفت غبغب با کاهش تورم و کبودی ظاهر می شود. نتیجه نهایی لیفت صورت و لیفت غبغب نه تنها باید ظاهری جوان‌تر و آرام‌تر را به شما بازگرداند، بلکه به شما کمک می‌کند تا نسبت به خودتان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

مزایای لیفت صورت

لیفت صورت نوعی روش است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. به جای برداشتن پوست شل شده صورت بیمار با جراحی، جراح زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن قسمت هایی از آن معلق می کند. این کار باعث می شود که پوست کمی به عقب کشیده شود و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند.

کلاژن به حمایت از “عوامل رشد” کمک می کند که تا حد زیادی بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد. کلاژن علاوه بر این که برای ترمیم زخم ها استفاده می شود، به قوی، حجیم و انعطاف پذیر نگه داشتن پوست کمک می کند. با افزایش سن، بدن ما به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند که منجر به کاهش ۸۰ درصدی ضخامت پوست در حدود ۷۰ سالگی می شود. این کاهش حجم و قدرت عامل بزرگی در ایجاد پوست اضافی و چین و چروک است. با ضعیف‌تر شدن پوست، دیگر قادر به حمایت کافی از بافت‌های زیر آن نیست، به این معنی که جاذبه آن را به سمت پایین می‌کشد و کشیده می‌شود. تزریق کلاژن تازه به پوست صورت در زمانی که علائم شلی پوست هنوز خفیف است می تواند به کاهش شلی (با ضخیم شدن و آبرسانی پوست) و جلوگیری از بدتر شدن آن (با تقویت پوست) کمک کند.

به عبارت دیگر، این فرآیند باعث جوانسازی مداوم و پیشرونده بافت های صورت می شود. بیمارانی که لیفت صورت را به منظور تحریک کلاژن انجام می دهند، متوجه بهبود تدریجی رنگ و استحکام پوست خود خواهند شد. در حالی که نخ های آنها در جای خود قرار دارند، پاسخ درمانی بدن به طور مداوم فعال می شود زیرا بدن می خواهد نواحی بخیه شده را “درمان” کند و بخیه ها را خارج کند. بدن از نظر بیولوژیکی طوری برنامه ریزی شده است که وقتی هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند به این شکل واکنش نشان دهد. خوشبختانه از آنجایی که نخ های قرار گرفته در زیر پوست در حین لیفت صورت بسیار کوچک هستند، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. اکثر مردم پس از بهبودی پوست اطراف خود به هیچ وجه نمی توانند بخیه های خود را احساس کنند.

نکات لیفت پلک

  • بلفاروپلاستی را می توان با بی حسی موضعی با آرامبخش یا با بیهوشی عمومی انجام داد.
  • جراح باید بداند که آیا برای کاهش خطر لخته شدن خون از داروهایی مانند آسپرین یا وارفارین استفاده می‌کنید یا خیر.

جراحی پلک فوقانی به طور کلی شامل موارد زیر است:

  • ایجاد برش (برش) در امتداد چین پلک در چین پوستی طبیعی پلک
  • از بین بردن پوست، چربی یا ماهیچه اضافی
  • بستن برش – جای زخم معمولا در چین طبیعی پلک پنهان می شود.
  • جراحی پلک پایین به طور کلی شامل موارد زیر است:
  • ایجاد یک برش یا درست زیر مژه های پایین یا در داخل پلک پایین
  • تغییر موقعیت یا برداشتن چربی از کیسه های زیر چشم و گاهی اوقات مقدار کمی از پوست
  • حمایت از عضلات و تاندون پلک در صورت لزوم

انجام جراحی های زیبایی در کلینیک گونه

کلینیک گونه یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهند خدمات زیبایی از جمله بوکال فت، لیفت اجزای صورت مانند پلک و گونه و … می باشد. این مجموعه با کادری حرفه ای و دستگاه های مجهز آماده خدمت رسانی به شما زیباجویان است.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا