رسانه

سال های دور از خانه – نخستین اسپین آف ایرانی

سالهای دور از خانه سریالی برای شبکه نمایش خانگی است که مجید صالحی کارگردانی آن را برعهده دارد. هادی کاظمی و احمد مهرانفر دو شخصیت اصلی این سریال کمدی نمایش خانگی را تشکیل میدهند که با گریمی متفاوت در این سریال جلوی دوربین رفتند.

درباره سریال:
«سال‌های دور از خانه» سریالی کمدی محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران است. کارگردانی آن بر عهده «مجید صالحی» بوده و بازیگرانی چون «احمد مهران‌فر»، «هادی کاظمی»، «آزیتا حاجیان»، «احسان کریمی»، «گیتی قاسمی»، «حدیث میرامینی»، «آزاده زارعی»، «مهرناز بیات»، «علیرضا استادی»، «میرطاهر مظلومی» و «خسرو احمدی» در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. «سال‌های دور از خانه » نخستین اسپین‌آف ایرانی است که وقایع ۱۵۱۲ روز پس از سریال «شاهگوش» را روایت می‌کند. این سریال از همین شنبه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد .

اسپین‌آف یا مشتق به یک رمان، برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی، بازی ویدئویی، فیلم یا هر کار روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. مشتق ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند، ویا روایتگر داستان متفاوتی باشد. مشتق‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

بازیگران سریال سالهای دور از خانه :

احمد مهرانفر در نقش خنجری، هادی کاظمی در نقش زهره، آزیتا حاجیان، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، احسان کریمی، گیتی قاسمی، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهرناز بیات، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یدالله شادمانی، خسرو احمدی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی پور و مسعود روشن پژوه دیگر بازیگران اصلی این سریال کمدی را تشکیل میدهند.

داستان سریال:
«سال‌های دور از خانه» بر دو شخصیت «خنجری» و «زهره» که در «شاهگوش» حضور داشتند تمرکز دارد. این سریال، ماجراهای آن دو را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت، روایت می‌کند و…

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا