ریپورتاژ

فروش محصولات اشنایدر در نمایندگی صنعت روز

فروش محصولات اشنایدر در نمایندگی صنعت روز

اشنایدر از جمله برندهای تجهیزات الکتریکی محسوب می‌شود که دفتر مرکزی آن در فرانسه قرار دارد و این شرکت در زمینه تولید انواع تجهیزات الکتریکی و انتقال انرژی فعالیت می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های این برند وجود نمایندگی اشنایدر در سرتاسر دنیا است که کار خرید را برای افراد راحت کرده است. از جمله محصولات پر کاربرد اشنایدر می‌توان به کلید اتوماتیک، شاشی استارت، لوازم اندازه‌گیری، محافظ جان، سنسور، رله ضربه‌ای و غیره اشاره کرد که می‌توان در صنایع مختلف از آن‌ها بهره برد.

فروش محصولات اشنایدر در نمایندگی صنعت روزحال برای این که بتوان محصولات اصل این برند را تهیه کردد، قاعدتاً باید از معتبرترین نمایندگی اشنایدر اقدام کرد. در این مقاله سعی خواهیم کرد، محصولات این برند را به تفکیک معرفی کنیم و نهایتاً با معرفی یک نمایندگی معتبر مطلب را به پایان خواهیم رساند.

اتوماسیون صنعتی اشنایدر

در برخی از صنایع نیاز به دستگاه‌هایی وجود دارد تا با استفاده از آنها بتوان به مدیریت و کنترل  ماشین آلات صنعتی پرداخت. هدف از این کار کاهش نیروی انسانی در تولید محصولات است. به طور کلی اتوماسیون صنعتی با استفاده از رایانه‌ها و به منظور مدیریت خط تولید انجام می‌شود. در این دسته از محصولات می‌توان به اینورتر اشاره کرد که در مدل‌های مختلف برای عملکردهای گوناگون در نمایندگی اشنایدر الکتریک برای فروش قرار داده شده است. البته از ترانس، منبع تغذیه، سافت استارتر و سروموتور نیز بعنوان دیگر دستگاه‌های صنعتی نام‌برده می‌شود.

شاشی اشنایدر

از دیگر وسایلی که در صنعت برق مورد استفاده قرار می‌گیرد، شاسی نام دارد. از این محصول برای کنترل کنتاکتورها و همچنین رله‌های الکتریکی استفاده می‌شود. در تولید این قطعه از سری شاسی، پایه‌ی نگهدارنده و تیغه فرمان باز بکارگیری شده است. تنوع در این محصول زیاد بوده و با توجه به نیاز در صنایع مختلف خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله انواع شاسی نیز می‌توان به نوع فلزی و باکلیتی اشنایدر اشاره کرد.

کلید اتوماتیک کمپکت اشنایدر

در بسیاری از موارد در سیستم‌های روشنایی یا حتی صنعتی امکان برگشت جریان و یا افت ولتاژ وجود دارد و برای آنکه بتوان از رخ دادن چنین مواردی جلوگیری کرد، از کلید اتوماتیک کمپکت استفاده می‌شود. البته کلیدهای غیراتوماتیک نیز برای این منظور وجود دارند که معمولاً مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و تفاوت آن‌ها با کلیدهای اتوماتیک در وجود رله الکترونیک است. به طور کلی در نمایندگی اشنایدر دسته‌بندی‌های مختلفی از این کلید وجود دارد که از جمله می‌توان به کلید کمپکت فیکس، کلید اتوماتیک قابل تنظیم حرارتی و قابل تنظیم الکترونیکی اشاره کرد.

کلید هوایی اشنایدر

در صنایع مختلف و در آمپراژهای بسیار بالا، از کلید‌های مدارشکن هوایی فشار ضعیف استفاده خواهد شد که اصطلاحاً به آن کلید هوایی گفته می‌شود. این کلید برای قطع و وصل کردن خط و محافظت از شبکه بکارگیری شده اما با این حال عمده استفاده از این کلید در ورودی تابلوها است. ضمن این که اگر نیاز به اندازگیری بعضی از پارامترهای شبکه مانند هارمونیک باشد نیز، از کلید هوایی اشنایدر استفاده خواهد شد. گفتنی است که از این کلید، انواع سه پل و چهار پل وجود دارد که آن را در صورت نیاز می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز تهیه کنید.

کلید هوایی اشنایدرمحافظ جان اشنایدر

این محصول به نوعی یک فیوز به حساب می‌آید و توانایی حفاظت از جان انسان‌ها را در برابر جریان نشتی بر عهده دارد. به طور کلی اگر در واحدهای مسکونی و یا حتی اداری جریان نشتی از ۳۰ میلی‌آمپر گذر کند، محافظ جان به سرعت وارد عمل شده و مدار را فوراً قطع خواهد کرد. کیفیت این محصول که در نمایندگی اشنایدر به حد اعلاء خود رسیده و خطرات ناشی از نشت جریان را به طرز چشم‌گیری کاهش داده است. این محصول در انواع ترکیبی، تک پل و چهار پل به قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد.

میکروسوئیچ اشنایدر

این محصول از ساده‌ترین کلیدهای مورد استفاده در صنایع مختلف است که برای قطع و وصل کردن جریان برق در مدار کارآیی دارد. گفتنی است که از جمله تفاوت‌های میکروسوئیچ با دیگر کلید‌های قطع و وصل در این است که شاسی این محصول دارای جنس فلز بوده و عملکرد کلید نیز بدین گونه است که تا زمانی که فشار بر روی کلید وارد شود، نسبت به قطع یا وصل بودن مدار اقدام خواهد شد و در لحظه‌ی رها شدن، بلافاصله به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

بی متال اشنایدر

این محصول که در انواع مختلف در نمایندگی اشنایدر به فروش می‌رسد به کنتاکتور وصل شده تا بتواند از موتور الکتریکی در مقابل اضافه بار محافظت کند. به بیان دیگر این محصول نوعی رله حفاظتی به حساب می‌آید که از سه تیغه تهیه شده که به شکل دو به دو به یکدیگر متصل شده‌اند. به طور کلی از این محصول می‌توان در تشخیص خطای دو فاز، تنظیم درجه حرارت بعضی دستگاه‌ها مانند گریل و ماشین لباس‌شویی و همینطور خاموش و روشن کردن فن خودرو استفاده کرد.

کلید مینیاتوری اشنایدر

این کلید مدارهای الکتریکی را در مقابل جریان‌های رخ داده‌ی غیرمجاز حفظ خواهد کرد و اکثراً از آن در صنعت برق استفاده می‌شود چرا که نسبت به عبور جریان حساسیت بیشتری به خرج داده می‌شود. این نوع کلید اشنایدر به فیوزهای کندکار و تندکار تقسیم‌بندی شده که هر کدام از آن‌ها دارای عملکرد جداگانه‌ای هستند. ضمن اینکه کلید مینیاتوری اشنایدر در انواع تک پل، دوپل، سه پل و چهار پل در فروشگاه‌های اشنایدر وجود دارد.

رله‌های کنترلی اشنایدر

از جمله پرکاربردترین تجهیزات در صنایع مختلف رله‌های کنترلی هستند که برای مدیریت یک سیستم در انجام عملیات‌های گوناگون در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر سری به نمایندگی اشنایدر بزنید، متوجه خواهید شد که این محصول در انواع مختلفی وجود دارد که از جمله می‌توان به رله کنترل فاز، کنترل جریان، کنترل ولتاژ و کنترل فرکانس اشاره کرد.

رله‌های کنترلی اشنایدر

خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی معتبر صنعت روز

با توجه به مطالب عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به هر یک از محصولات این برند دارید، می‌توانید با استفاده از یک نمایندگی اشنایدر فعال در ایران اقدام به خرید کنید. پر واضح است که شرکت‌های مختلفی در این حوزه فعالیت می‌کنند اما پیشنهاد ما برای بررسی و در نهایت خرید محصولات اشنایدر، استفاده از فروشگاه معتبر صنعت روز است که سال‌هاست با دانش متخصصان خود توانسته است نیازهای صنایع مختلف را برطرف کند. به طور کلی توصیه می‌کنیم برای خرید و یا هر گونه مشاوره در خصوص چگونگی تهیه و ارسال محصولات اشنایدر، با بکارگیری از راه‌های ارتباطی که ادامه قرار داده‌ایم با مشاوران و پشتیبانان متخصص صنعت روز در تماس باشید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا