ریپورتاژ

فروش اقساطی دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

فروش لیزر تیتانیوم تک هندپیس، پرفروش‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت بین‌المللی‌ طاهر تاج مادر است. این دستگاه لیزر، با دارا بودن انواع طول‌موج ها، برای انواع تیپ‌های پوستی مناسب است. استفاده از هندپیس دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲، برای درمان قسمت‌های مختلف بدن، نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد.

هندپیس دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

هندپیس این دستگاه لیزر، دارای اندازه لکه (Spot Size) 1×۴ سانتی‌متر مربع است که در هر شات، محدوده بزرگی از پوست صورت و بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود تا روند طول درمان، به مراتب کاهش یابد.

دستگاه تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم تک هندپیس ۲۰۲۲ کاملاً ایمن

در این دستگاه تکنولوژی In Motion که یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا است به کار گرفته شده است. وجود این تکنولوژی منحصربه‌فرد در دستگاه تیتانیوم، احتمال بروز هایپرپیگمنتیشن (Hyperpigmentation) را بسیار کم کرده است. ازآنجایی‌که این دستگاه لیزر دارای طول‌موج‌های مختلف برای هر نوع پوست و مو است، به مراتب از سطح ایمنی و تأثیرگذاری درمان بسیار بالا برخودار است. احتمال بروز هرگونه سوختگی و دیگر خطرات با استفاده از این دستگاه لیزر، به حداقل ممکن رسیده است.

مشخصات متمایزکننده دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲

هر دستگاه لیزر تولیدشده در شرکت بین‌المللی طاهر تاج مادر، دارای ویژگی‌ها و خصوصیات منحصربه‌فرد خود، است. اولین ویژگی که دستگاه لیزر تیتانیوم را از دیگر دستگاه‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، دارا بودن سه طول‌موج مختلف در یک هندپیس، برای انواع تیپ پوستی است. هر کدام از طول‌موج‌ها برای نفوذ به عمق مشخصی از بافت پوست مناسب است و فولیکول مو، در هر عمقی از پوست را از بین می‌برد.

سیستم خنک‌کننده قوی TEC دستگاه تیتانیوم ۲۰۲۲

دردستگاه لیزر تیتانیوم یکی از بروزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های کنترل دما و خنک‌کنندگی، استفاده شده است. بهره‌گیری از تکنولوژی TEC باعث خنک شدن سطح پوست و در نتیجه کاهش سوزش و درد، در طول درمان می شود و با حفظ دمای لایه‌های مختلف پوست، در روند درمان هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نمی‌کند.

دستگاه لیزر تیتانیوم، مناسب برای پوست‌های برنزه

ازآنجایی‌که در افراد با پوست برنزه، رنگدانه ملانین از حد میانگین خود، بیشتر است، لازم است تا تابشی، با طول‌موج بلند‌تری به پوست تابانده شوند تا به عمق پوست نفوذ کنند و فولیکول‌ مو را از بین ببرد. دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل داشتن طول‌موج بلند ۱۰۶۴ نانومتری، برای از بین بردن موهای زائد افراد با پوست برنزه کاملاً مناسب است. در واقع، طول موج لیزر Nd:Yag، به خوبی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و بدون انحراف، مستقیماً به فولیکول‌های مو می‌رسد. به همین دلیل، استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم، برای پوست‌های برنزه مناسب است و خطر سوختگی لایه سطحی پوست در این افراد را به صفر نزدیک می کند.

شرکت دانش بنیان بین‌المللی طاهر تاج مادر با هدف خدمت به جامعه پزشکی و ایجاد شغل و کارآفرینی در زمینه تولید، واردات و صادرات تجهیزات حوزه سلامت (به ویژه در زمینه‌های پزشکی، درماتولوژی و زیبایی) فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از توان مجموعه فنی مهندسی و همچنین واحد تحقیق و توسعه خود، اقدام به تولید تجهیزات پزشکی در زمینه پوست و زیبایی نمود و موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت کشور گردید.

زمینه اصلی فعالیت شرکت، تولید لیزرهای پزشکی است و تاکنون موفق به تولید دستگاه‌های پزشکی در زمینه پوست، مو و زیبایی گردیده است. از مهمترین دستاوردهای برجسته این شرکت، می‌توان به تولید اولین دستگاه لیزر دایود سه طول‌موج در کشور اشاره کرد. این مجموعه، با استفاده از تجربه افراد مجرب در زمینه مدیریت روز دنیا و همچنین تیم جوان مهندسین پزشکی، فیزیک لیزر، برق و الکترونیک در زمینه فنی و بالینی مرتبط با حوزه فعالیت پیشرو باشد.

ما برای جلب رضایت مشتری و ارائه بهترین خدمات به پزشکان محترم و آرامش خاطر این عزیزان در زمینه حمایت و پشتیبانی های لازم در جهت خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی و علم دستگاه های مورداستفاده ایشان به کمک مهندسین، برنامه های مدونی را گردآوری و اعمال کرده-ایم. انجام خدمات پس از فروش در کمترین زمان و با بهترین کیفیت با به‌روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات اندازه گیری، تست و عیب یابی توسط کارشناسان فنی خبره، تأمین به‌موقع قطعات و تضمین خدمات فنی، برگزاری دوره های آموزشی مستمر در زمینه های فنی و بالینی با کادر آموزشی قوی و استانداردسازی و ایمن سازی محیط های به‌کارگیری لیزرهای پزشکی ازجمله مواردی است که در جهت کسب رضایت مشتری تدوین و اجرا نموده ایم.

همچنین این شرکت در این راستا تمامی الزامات قانونی ملی را نیز با موفقیت پشت سرنهاده که می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

دفتر مرکزی: ۰۲۱۸۸۲۰۰۴۴۰
خانم عابدینی: ۰۹۱۲۳۴۳۸۲۵۳
آقای سایله: ۰۹۱۲۷۷۱۶۲۵۷
آقای دوستی: ۰۹۱۲۷۲۴۱۸۷۱

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا