آشپزی

دستور تهیه نان سیر و پنیر آسان و خوشمزه

طرز تهیه نان سیر و پنیر

نان تست شده یا پخته شده با سیر و کره ، یک میان وعده پس از تمرین راحت ، به عنوان پیش غذا قبل از شام ، یا فقط به عنوان یک وقفه بین وعده های غذایی ایجاد می کند.دستورالعمل مناسب نان سیر را برای هر کسی که به دنبال یک غذای خوشمزه است امروز اورده ایم.

چگونه نان سیر درست کنیم؟

نان سیر از Bruschetta در ایتالیا ، حدود قرن ۱۵ الهام گرفته شده است. اکنون در اروپا ، آمریکا و سایر نقاط جهان به طور گسترده ای مصرف می شود. با نام های مختلفی مانند Knoblauchbrot در آلمان و Chapon در فرانسه شناخته می شود. در یونان ، این ماده اغلب با زیتون و پیاز مصرف می شود و در آمریکای شمالی ، نان سیر معمولاً در کنار ماکارونی ، لازانیا یا ماکارونی قرار می گیرد.

اکنون روش های مختلفی وجود دارد که می توانید نان سیر را در خانه تهیه کنید ، با این حال ، در دستور العمل امروز ما یاد می گیریم که نان سیر و پنیر را با  پونه کوهی و چیلی درست کنیم ، امیدواریم که ساده ترین و جالب ترین دستورالعمل موجود باشد.

طرز تهیه نان سیر

خمیر نان سیر:

۱/۴ فنجان شیر
۱ قاشق چایخوری مخمر
۱ قاشق چایخوری شکر
نمک ۱ پیمانه
۳ حبه سیر ریز خرد شده
۱ قاشق چایخوری پونه کوهی
۱ قاشق چایخوری کره بدون نمک
۱ فنجان آرد همه منظوره
۲ قاشق چایخوری روغن

کره سیر:
۱/۴ فنجان کره ذوب شده است
۳ حبه سیر ریز خرد شده
۳ قاشق غذاخوری آرد ساده
۱/۴ فنجان موزارلا
۲ قاشق چایخوری چیلی
۱ قاشق چایخوری پونه کوهی
۱ قاشق چایخوری گیاهان معطر

دستورالعمل های پخت نان سیر:

خمیر نان سیر:

برای تهیه خمیر نان سیر ، ابتدا باید شیر گرم ، مخمر و شکر را در یک کاسه مخلوط کنید و سپس بگذارید ۵ دقیقه بماند.
حالا نمک ، سیر ، و پونه کوهی را به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید.
هنگامی که همه چیز به درستی مخلوط شد ، کره و آرد همه منظوره را به آن اضافه کرده و شروع به ورز دادن می کنیم. بعد از آماده شدن خمیر ، آن را با روغن بپوشانید و اجازه دهید ۲ ساعت بماند.
یک کاسه کوچک برداشته و کره و سیر را در آن مخلوط کنید.
در مرحله بعد ، سیر و کره را روی خمیر خود پخش کنید و نیمی از آن را با پنیر موزارلا بریزید. آن را با شله چیلی ، پونه کوهی ، و گیاهان مخلوط مزه دار کنید.
بشقاب با نان سیر خانگی خوشمزه روی میز
حالا ، خمیر را جمع کرده و از لبه ها ببندید. دوباره کره ی آغشته به سیر را روی آن پخش کنید. همچنین می توانید پونه کوهی و چیلی را روی آن بپاشید. بالای نان را جایی که می خواهید آن را برش بزنید ، علامت گذاری کنید.

اکنون زمان مرحله آخر است. نان خود را در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه فارنهایت به مدت ۱۵ دقیقه بپزید. نان سیر شما اکنون آماده است ، آن را قطعه قطعه کنید و گرم سرو کنید.

طرز تهیه نان سیر
طرز تهیه نان سیر

نکته های پخت نان سیر:

برای نان سیر ترد ، شما باید نان خود را به دو نیم کنید ، آن را با کره پخش کنید ، و سپس آن را به صورت صورت در فر بپزید. پس از پخت ، می توانید آن را برای یک بافت اضافی کوک کنید.
برای نان سیر نرم ، نان خود را برش بزنید اما آن را ته آن برش نزنید. کره بزنید ، آن را در یک فویل بسته بندی کنید ، و سپس آن را بپزید. این باعث می شود نان شما نرم بماند.

شاید شما به خواندن این مطلب هم علاقه مند باشید:آموزش درست کردن کروسان خانگی

چگونه نان سیر را ذخیره کنیم؟

نان سیر بهتر است تازه از اجاق گاز ، ترد یا نرم خورده شود ، اما اگر می خواهید پیش از این برای یک مناسبت آماده شوید ، آنچه در اینجا باید انجام دهید این است. نان سیر خود را تا مرحله پخت آماده کنید و سپس آن را در فویل بپیچید و در فریزر نگه دارید. می توانید آن را تا سه ماه بدون این که خراب شود ذخیره کنید. و سپس هر زمان که می خواهید آن را درست کنید.

نوش جانتان

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا