ریپورتاژ

پرستار کودک در منزل

فرزند برای هر مادر و پدری بالاترین دارایی محسوب می شود. مادر برای ۹ ماه او را حمل کرده، با عشق او را به دنیا آورده و پدر نیز با فراهم آوردن شرایط رشد و پرورش وی، سعی در حفظ آرامش و آسایش خانواده خود دارد. ولی اگر نه مادر و نه پدر پس از تولد توانایی نگهداری از فرزند را نداشته باشند چطور؟ اگر به دلیل شاغل بودن هر دو و مشغله های فراوان تامین آینده خوب برای فرزند، اگر زمان و انرژی لازم برای رسیدگی به کودک وجود نداشته باشد، چاره کار چیست؟ استخدام پرستار کودک در منزل راه نجات شما از دغدغه های این چنینی است.

پرستار کودک در منزلشاید به دلیل فرهنگ غالب تصور کنید کمک گرفتن از پرستار کودک به معنای کم گذاشتن برای فرزندتان است. اینکه آنطور که باید و شاید در قبال وی مسئولیت پذیر نیستید و حال به هر دلیلی می خواهید بچه را به دست پرستار بسپارید. این افکار قطعا عذاب وجدان و نگرانی های شما را بیشتر خواهد کرد. ولی بهتر است بدانید بهره مندی از خدمات چنین افرادی، در حقیقت به معنای کمک به کودکتان است.

در چه مواقعی بهتر است پرستار کودک در منزل استخدام کنیم؟

کودک به همراه یک آینده روشن و پشتوانه مناسب، نیاز به والدین شاد و سرزنده دارد. والدینی که پس از انجام وظایف خود نسبت به کودک، به شغل و کارهای دیگر خود نیز رسیده و بعضا برای خود وقت خالی کنند. در این شرایط هم کودک به صورت تخصصی پرورش می یابد، هم والدین به کار خود می رسند؛ اما این امر بدین معنا نیست که با آمدن پرستار کودک در منزل فرزند با پدر و مادر خود وقت کمتری بگذارند.

برای مثال، در یک خانواده هر دو والدین شاغل اند. در برخی از خانواده ها امکان کار کردن به صورت پاره وقت و وقت گذراندن با فرزند وجود دارد؛ اما این موقعیت برای همه پیش نخواهد آمد. در چنین شرایطی، احتمالا کودک از صبح تا پایان وقت اداری باید در خانه تنها بماند. علاوه بر تنهایی، پس تعلیم و پرورش کودک و خورد و خوراک او چه می شود؟

در موقعیت دیگری، یکی از والدین- که عموما مادر خانواده است- خانه دار است و نه تنها باید به کار خانه برسد، بلکه به فرزندش نیز کمک کند تا مسائل ابتدایی و الزامی را فرا بگیرد. حال در این شرایط، تعداد فرزندان را بیشتر کنید. قطعا وظایف مادر سنگین تر و کیفیت رسیدگی احتمالا کمتر خواهد شد.

بنابراین متناسب با شرایط هر خانواده، حضور پرستار کودک در منزل ضروری است. هم می توانند در آموزش اطلاعات اولیه با استفاده از روش های نوین کمک کننده باشد، هم رژیم غذایی او را زیر نظر داشته باشند، با کودک بازی کنند و در نهایت تمام نگرانی های والدین را از بابت پرورش فرزندشان به بهترین شکل ممکن از بین ببرند.

در مقایسه با مهدکودک ها، آیا قیمت استخدام پرستار کودک در منزل به صرفه است؟

قیمت پرستار کودک در مقایسه با ثبت نام آنها در مهدکودک ها از بسیاری از جهات ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. چرا؟

  •     اول از همه، نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد وجود ندارد. اگر فرزندتان را در مهدکودک ثبت نام کنید، هر روز صبح مجورید یا خودتان آنها را به محل برسانید یا از سرویس، تاکسی و وسایل نقلیه عمومی کمک بگیرید.
  •     پس از آن صحبت از هزینه هایی است که در طول مدتی که کودک در مهدکودک است باید پرداخت شود. با ثبت نام در مهدکودک، علاوه بر پرداخت هزینه ثابت نگهداری از فرزندتان، مبلغی را نیز باید برای خورد و خوراک وی در نظر بگیرید. البته این احتمال نیز وجود دارد که در مهدکودک، فرزندتان به رژیم غذایی مفید و برنامه ریزی شده پایبند نمانده و از آن سرپیچی کند. این در حالی است که پرستار کودک در منزل به تمامی نکات مهم راجع به غذای فرزندتان توجه کرده و مطابق با آن پیش خواهد رفت.
  •     مورد بعدی نیز راجع به هزینه های معنوی است. با آمدن پرستار کودک به خانه، دیگر نیازی نیست برای حمل و نقل کودک به مهدکودک زمان بگذارید. همچنین آموزش و تعلیم وی کاملا شخصی سازی شده است؛ بنابراین در مدت زمان کوتاه تری تمامی مسائل لازم و ضروری را فرا می گیرد.

حال که متوجه شدیم در جامعه امروزی که معمولا هر دو والدین مشغول اند و وقت و انرژی کمتری برای تعلیم و پرورش کودک از سوی آنها وجود خواهد داشت، چقدر حضور فرد کارشناس و مجرب می تواند کمک کننده باشد. در این شرایط، یک پرستار حرفه ای را از کجا پیدا کنیم؟

پرستار کودک در منزل

آسانیسم؛ بهترین پلتفرم آنلاین برای درخواست پرستار کودک در منزل

آسانیسم یک پلتفرم آنلاین خدمات پرستاری در منزل است که با ارائه سرویس های متنوعی چون پرستار کودک در منزل و خدمات بهداشتی- درمانی، با بهره گیری از تجربه چندین ساله و دانش و تخصص پرسنل خود، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

پرستاران آسانیسم همگی از میان افراد آموزش دیده و باتجربه انتخاب شده اند تا کیفیت ارائه خدمات در بالاترین سطح باشد. چرا که آسایش و رضایت شما در مرکز ما حرف اول را می زند. در حقیقت، آسانیسم روی این مسئله بسیار حساس است؛ زیرا صحبت از کودکان، ارزشمندترین افراد جامعه به میان است. تعلیم و پرورش هر چه بهتر آنها به معنای زندگی باکیفیت تر آنها در آینده و جامعه ای بهتر است.

چرا آسانیسم را انتخاب کنیم؟

زمان گرانبهاترین دارایی هر فردی است. حال مادر و پدری را تصور کنید که بخاطر شغل و فراهم آوردن یک زندگی نرمال قادر به نگهداری ۲۴ ساعته از فرزند خود نیستند؛ بنابراین فرصت گشتن و پیدا کردن یک پرستار حرفه ای نیز وجود نخواهد داشت.

پرستار کودک در منزلآسانیسم با در نظر گرفتن این امر، شرایطی را مهیا کرده تا شما عزیزان تنها با چند کلیک، آن هم به صورت رایگان با تمامی پرستاران و مراکز معتبر ارائه چنین خدماتی آشنا شوید؛ به عبارت دیگر، با مراجعه به وبسایت و ثبت درخواست خود برای پرستار کودک در منزل– که از طریق تکمیل فرمی است تنها ۱ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت- بلافاصله لیست مراکز خدمات پرستاری در تهران و شهرستان ها به همراه قیمت سرویس برایتان نمایش داده می شود.

در این شرایط والدین قادر خواهند بود تا با توجه به انتظارات خود از یک پرستار و بودجه برنامه ریزی شده برای این کار، بهترین و نزدیکترین پرستار کودک را استخدام کنند.

مزیت بعدی خدمات رسانی ۲۴ ساعته به شما عزیزان است. به طوریکه در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته میتوانید سرویس مورد نظر خود را درخواست دهید. همچنین کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما و پشتیبانی از خدمات درخواست داده شده اند.

افتخار ما خدمات رسانی به شما عزیزان طی چند سال فعالیت مرکز بوده است. در واقع، اولویت اصلی ما فراهم آوردن آسایش و آرامش شما است. از این رو، اگر شما نیز به دنبال یک پرستار کودک در منزل هستید، کسی که در حوزه خود آموزش دیده و باتجربه باشد، از روش های نوین برای تعلیم و پرورش استفاده کند و شما نیز مجبور به پرداخت هزینه پایین تری باشید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا