رسانه

ستاره اسکندری «خورشید آن ماه» را می‌سازد

ستاره اسکندری «خورشید آن ماه» را می‌سازد

ستاره اسکندری فیلم می‌سازد

ستاره اسکندری، نخستین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان جلوی دوربین خواهد برد.

 شورای صدور پروانه ساخت، در جلسه اخیر، با تولید شش فیلمنامه سینمایی موافقت کرد. بر این اساس، ستاره اسکندری، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون کشورمان، قرار است فیلمنامه “خورشید آن ماه” را کارگردانی کند.

فیلمنامه‌های “دومین روز پاییز” به تهیه‌کنندگی ناصر شفق مهر، کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری، “خورشید آن ماه” به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، کارگردانی ستاره اسکندری و نویسندگی سمیه تاجیک، “تئوری آلبرت” به تهیه‌کنندگی جعفر آقا باباییان، کارگردانی و نویسندگی مریم سادات‌رضوی، “احمد به تنهایی” به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام، “برای مرجان” به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و “لاله کبود” به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مهرشاد کارخانی، آثاری هستند که موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را دریافت کرده‌اند.

ستاره اسکندری (زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در تربت حیدریه) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعهٔ نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش “نرگس” را در آن بازی می‌کرد.

او دو بار برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش‌های سعادت لرزان مردمان تیره‌روز (۱۳۷۹) و هم‌هوایی (۱۳۹۳) شده‌است.

​”هیس دخترها فریاد نمی‌زنند”، “ملی و راه‌های نرفته‌اش”، “خانه کاغذی”، “سرو زیر آب” و “قاتل و وحشی” از آخرین تجربه‌های سینمایی این بازیگر است.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا