عکس و والپیپر

سبد بافتنی شیک و کاربردی

سبد بافتنی شیک و کاربردی

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((سبد بافتنی شیک و کاربردی)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید با کار روی پارچه ها آنها را ببافید. به جز لباس بافتنی و اسباب بازی بافتنی برای کودک خود ، شما همچنین می توانید با بافتن سبد تم زمستانی در خانه خود ایجاد کنید و شما میتوانید یک چیز زیبا برای دکوراسیون منزل ایجاد کنید.

شما می توانید سبد بافندگی را در بازار پیدا کنید و برای ایجاد جلوه خاصی در خانه خود می توانید آن را خودتان ببافید. بافندگی یک فرآیند بسیار آسان است. اگر سازوکار واقعی آن را نمی دانید ، می توانید آن را  بیاموزید.

بافتن سبد به خودی خود نیز بسیار ساده است. با پیروی از برخی تکنیک های ساده یا اساسی بافندگی ، می توانید سبد خود را ببافید. موارد مختلفی وجود دارد که تأثیر زیادی بر ظاهر و عملکرد سبد می گذارد.

رنگ سبد اولین چیزی است که ظاهر آن را تحت تأثیر قرار می دهد. شما باید رنگی متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید. همانطور که باید آن را در خانه قرار دهید ، بنابراین باید آزمایش دقیق فضای داخلی خانه را انجام دهد. دومین نکته مهم نوع نخ است. بیشتر بافنده ها توصیه می کنند که از نخ ضخیم برای بافتن سبد استفاده کنند. نخ ضخیم به آن ظاهری محکم و ظرفیت خوبی برای نگهداری وسایل می دهد. همچنین ساختار خوب و محکم سبد را ایجاد می کند.

حالا شکل سبد است که باعث می شود متفاوت به نظر برسد و همچنین کاربردی شود. اما شکل بستگی به این دارد که چه نوع چیزهایی را در این قسمت قرار دهید. می توانید آن را به اشکال مختلف مانند گرد ، مربع ، مستطیل ، بیضی و بسیاری دیگر ببافید. سبد گرد دهان بزرگی دارد ، بنابراین خوب است که بخواهید وسایل بزرگ را در آن قرار دهید. برای وسایل کوچک می توانید هر نوع سبد را انتخاب کنید.

پایه سبد باید به اندازه کافی محکم باشد تا هر نوع وزنی را تحمل کند. برای خلق متفاوت و منحصر به فرد ، می توانید جلوه ای از رنگ ها را در سبد به آن بدهید. یک سبد را با نخ سفید و ساده ببافید و سپس چند نخ بافتنی را در طرح های مواج بچسبانید. این برای افرادی است که به دنبال چیزی متفاوت و کاملا منحصر به فرد هستند.

در زیر نمونه هایی زیبا از سبد بافتنی را باهم میبینیم:

سبد بافتنی شیک و کاربردی
سبد بافتنی شیک و کاربردی
سبد بافتنی شیک
سبد شیک
مدل سبد بافتنی
مدل سبد بافتنی
مدل سبد بافتنی
مدل سبد 
سبد بافتنی بزرگ
سبد بافتنی بزرگ
سبد بافتنی خیلی بزرگ
سبد بافتنی خیلی بزرگ
سبد بافتنی دسته دار
سبد دسته دار

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا