مد و زیبایی

پیراهن‌ مردانه مخصوص تابستان

با وارد شدن به فصل تابستان و گرمای هوا بهتر است پوشش خود را تغییر دهید و با نگاهی دیگر به کمد لباس های خود هر آنچه می خواهید را تهیه کنید. فصل های گرم سال با رنگ های شاد و روشن دیدنی تر می شوند.

پیراهن راه راه

اولین انتخاب پیراهن های راه اه هستند که در طرح ها و مدل های متنوع وجود دارند. برخی از لباس‌ها به گونه‌ای هستند که با هر استایلی جور در می‌آیند که لباس‌های راه راه یکی از آنهاست. مطمئنا هر مردی در کمد لباس‌های خود، پیراهنی با این طرح دارد. البته دو نوع طرح وجود دارد: عمودی و افقی. راه راه‌های عمودی انتخاب بهتری هستند، از این رو که چشم‌ها را به سمت بالا و پایین می‌کشانند و در نتیجه اندام فرد را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند.این را هم به خاطر بسپارید که هر چه راه راه لباس باریک‌تر باشد، فرم لباس رسمی‌تر و هر چه پهن‌تر باشد، کژوال و غیر رسمی‌تر است.

طرح‌های ژاپنی و هاوایی

تابستان بدون جشنواره رنگ ها معنی ندارد. استفاده از رنگ هایی که تا کنون از آن ها استفاده نکرده اید و یا کمتر جرئت پوشیدن آن را داشته اید در این فصل امکان پذیر است.

تابستان فصل طرح و رنگ‌های متنوع، شلوغ و شاد است. اما چه طرح پیراهنی برای آقایان مناسب است؟ معمولا طرح‌های عروسکی یا گلدار ریز را طرح‌هایی زنانه می‌خوانند، اما طرح هایی چون هاوایی و ژاپنی در میان آقایان در تابستان رواج زیادی دارد.

این طرح لباس‌ها از مد دهه ۱۹۳۰ میلادی الهام گرفته است و همچنان هم به عنوان مدی هجیان‌انگیز برای فصلی چون تابستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر به استایل آل پاچینو در فیلم «صورت‌زخمی»، لئوناردو دی کاپریو در «رمئو ژولیت» و حتی جیم کری نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این ستاره‌ها نیز لباس‌هایی با طرح‌های هاوایی یا ژاپنی به تن دارند.

از آنجا که این پیراهن طرحی شلوغ دارد، بهتر است که شلوارتان را ساده انتخاب کنید. رنگ شلوارتان نیز به رنگ‌های خنثی مانند مشکی، طوسی، کرم، سرمه‌ای یا سفید باشد.

یقه دیپلمات

روزهایی که می خواهید کمی متفاوت تر بنظر برسید بهتر است از استایل همیشگی خود فاصله بگیرید. پیراهن های یقه دیپلمات می توانند انتخاب مناسبی برای این روزها باشند.پیراهن‌های یقه دیپلمات، نسبت به پیراهن‌های یقه‌دار، حالت غیر رسمی‌تر و کژوال‌تری دارند. از این رو برای مصرف روزانه در فصلی چون بهار بسیار مناسب‌اند. اگر می‌خواهید این مدل پیراهن را به تن کنید، دو دکمه بالایی آن را باز بگذارید. اگر آستین پیراهنتان بلند است، آن را نیز چند تا کنید.

اگر به فکر ست کردن پیراهن یقه دیپلمات با شلوارتان هستید، از آنجا که این پیراهن استایلی کژوال دارد، شلوارتان را نیز باید کژوال یا غیر‌رسمی انتخاب کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا