خبر

زندگی نامه ی جالب زهرا نامور دختر شیرازی معلول که رتبه ۳۸ کنکور شد !

زهرا نامور دختر شیرازی معلول توانست با وجود معلولیت رتبه ۳۸ کنکور تجربی امسال شود که این خبر فضای مجازی را پر کرد و همه جا پیچیده شد .
در این متن قصد داریم تا برای شما زندگی نامه ی این نابغه را به طور کامل و با جزییات بیان کنیم تا بتوانید از تجربه های وی کمک بگیرید .زهرا نامور دختر شیرازی معلول

مشکل زهرا نامور دختر شیرازی معلول چیست ؟

در ابتدا بهتر است نگاهی به گذشته ی وی داشته باشیم تا به طور کامل بتوانیم این دختر را بشناسیم .
به گفته ی خود زهرا نامور از ۸ سالگی دچار این بیماری شده است که اورا مجبور به نشستن وی بر روی صندلی ویلچیر در ۱۰ سالگی کرده است .
اگر بخواهیم در رابطه با اسم این بیماری مطالبی را بیانتان کنیم این است که به این بیماری نوعی دیستروفنی عضلانی گفته میشود که یک بیماری حاد زنتیکی است و در برخی از موارد علاج ناپذیر میباشد و درمانی ندارد .

زهرا نامور دختر شیرازی معلول

دلایل موفقیت زهرا نامور چیست ؟

مهم ترین موضوعی که در زندگی زهرا نامور وجود داشته این بوده که هیچ وقت معلولیت نتوانسته جلوی هدف را برای خانم نامور بگیرید و همواره در زندگی شخصی سعی بر  تلاش داشته است .
این دختر روزی که در بین دانش اموز های شیرازی رفت نظر همه را جلب کرده بود و همه از دیدن چنین دختر قوی ای خوشحال شده بودند .
زهرا نامور میتواند درسی برای بسیاری از دختران و پسران این سرزمین باشد که بدانند مشکلات نمیتواند جلوی هدف انها را بگیرد در صورتی که بر روی هدف مصمم باشند .

زهرا نامور دختر شیرازی معلول

دلیل انتخاب زهرا نامور برای پزشکی این بوده که بتواند شغلی امن برای خود انتخاب کند که بتواند با وجود معلولیت راحت تر کار های خود را انجام دهد .
و به گفته ی خانم نامور رشته های مهندسی این روز ها بازار کار های خوبی ندارد و به همین دلیل سعی داشته که پزشکی را انتخاب کند .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا