مد و زیبایی

نحوه رنگ کردن مو در خانه به توصیه آرایشگر معروف

چگونه موهای خود را در خانه رنگ کنیم؟

از آنجا که در حال حاضر به دلیل همه گیری کرونا نمی توانیم به آرایشگاه برویم ، بسیاری از ما رنگ کردن مو در خانه را پذیرفته ایم. کار ساده ای نیست ، اما دستیابی به پایه های یکنواخت رنگی نیز امکان پذیر است ، به شرطی که برنامه عملیاتی داشته باشید. ما نکاتی را از L’Oréal Paris در زمینه مشاوره با آرایشگر مشهور Kari Hill برای کمک به شما در دریافت رنگ مو بی نقص دریافت کرده ایم.در زیر اصول رنگ کردن مو در خانه را برایتان آورده ایم.

انتخاب فرمول مناسب

هنگام خرید ، رنگ مو را در حد انتظار و منطقی انتخاب کنید. هیل می گوید: “مهم است که با اجتناب از تغییرات شدید موهایتان واقع بینانه به نظر برسید.” ما در حال صحبت کردن در مورد موهای بلوند به سیاه و سفید ، و بالعکس هستیم. رنگی را انتخاب کنید که بیش از دو سایه روشن یا دو سایه تیره تر از تن فعلی شما باشد تا بهترین نتیجه را بگیرید.

نکاتی درباره کدگذاری رنگ

طبق گفته هیل ، اگر می خواهید به یک رنگ طبیعی کاراملی طلایی دست پیدا کنید ، باید به یاد داشته باشید که رنگ آن را در اطراف صورت و انتهای خود روشن تر نگه دارید. “L’Oréal Paris Mousse Absolue Shade 630 یک رنگ قهوه ای طلایی عالی است. برای کسانی که می خواهند موهای خود را به رنگ خنک و چشمگیر قهوه ای درآورند ، سایه سبزه اسپرسو عالی است. این قهوه ای زیبا را می توان در خانه با استفاده از L’Oréal Paris Mousse Absolue Shade 415 بدست آورد. “

این مطلب هم میتواند برای شما مفید باشد:۱۰ رنگ مو زیبا و شیک در سال ۲۰۲۱

نحوه رنگ کردن مو در خانه

حتماً لباس هایی را بپوشید که لکه دار شدن آن عیبی ندارد و در صورت بروز هرگونه خراب شدن اشکال نداشته باشد ، یک حوله قدیمی در دست داشته باشید. پس از آماده شدن یک لایه نازک از وازلین را روی پوست خود در امتداد خط مو بکشید تا به عنوان یک مانع عمل کند و پوست را بدون رنگ حفظ کند. زمان مناسب برای رنگ کردن موهایتان هنگامی است که موهایتان کثسف باشد و حداقل یک روز از حمام رفتن شما گذشته باشد. همچنین روغن های طبیعی در مو به محافظت از پوست سر شما در برابر سوزن سوز شدن کمک می کند و امکان توزیع بیشتر رنگ را فراهم می کند.

نحوه رنگ کردن مو در خانهقوانین را دنبال

برای جلوگیری از اشتباهات ، پیروی از دستورالعمل ها با دوز صبر و اعتماد به نفس یک ضرورت است. به خودتان زمان کافی را بدهید و در این روند عجله نکنید

هیل می گوید  اگر در جعبه نوشته شده است به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید ، بهتر است این کار را انجام دهید.

 هنگامی که رنگ را کاملاً با آب شستشو دادید ، نرم کننده را به مدت ۲-۳ دقیقه استفاده کنید و آرام باشید.

مراقبت از رنگ جدید خود

برای حفظ رنگ موی زیبا از شامپوها و نرم کننده هایی استفاده کنید که برای موهای رنگ شده فرموله شده اند. هیل می گوید: “برای اطمینان از محافظت از رنگ و جلوگیری از محو شدن ، اطمینان حاصل کنید که از یک شامپو و نرم کننده خوب استفاده می کنید که رنگ شما را از بین نمی برد.”

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا