جالبه ؛)

راه کار های عجیب و غریب برای تقویت حافظه

تقویت حافظه موضوعی است که این روز ها بسیاری از افراد به دنبال ان هستند و در پی این مورد هستند که بتوانند حافظه های خود را قوی کنند .
به نظر من هر چقدر قرص و دارو برای قوی کردن حافظه خود مصرف کرده اید کافی است و این بار بیاید با روش های دیگر حافظه ی خود را تفویت کنید .
شاید در نگاه اول مطالب این سایت برایتان مسخره به نظر بیاید اما موضوعی که وجود دارد این است که میتواند کمک بسیار زیادی به شما کند.تقویت حافظه

راه های عجیب و غریب برای تقویت حافظه

۱٫یکی از مواردی که به شدت میتواند به شما کمک کند این است که به طور روزمره با دست مخالف خود برخی از کار ها را انجام دهید برای نمونه با دست مخالف مسواک و شانه بزنید و حتی در برخی از موارد میتوانید تلاش کنید تا با دست مخالف بنویسید .
۲٫همانطور که میدانید این موضوع عرف است که ساعت را در دست چپ میبیندد و شما همیشه طبق عادت دست چب خود را میبینید برای دیدن ساعت اما ینکه بتوانید ساعت را در دست راست خود ببینید برخی از مواقع این موضوع به شما کمک میکند تا برای یک لحظه ذهنتان و حافظه اتان به کار بیوفتد.

تقویت حافظه
۳٫تلاش کنید تا زمانی که دارید مطب و با کتابی میخوانید کلمات را برای خود وارونه بخوانید چون این موضوع کمک زیادی به شما میکند .
۴٫هر روز طبق عادت یک مسیر مشخصی را انتخاب میکنید و به سر کار میروید اما موضوعی که وجود دارد این است که برای کمک کردن به حافظه ی خود میتوانید از مسیر راه دیگری برای رفتن به سر کار خود استفاده کنید .
۵٫وقت هایی که کتابی را در دست میگیرید سعی کنید برخی از کلمات را برعکس بخوانید چون میتواند اهمیت بالایی داشته باشد برای حافظه ی شما و تقویت ان.
۶٫بهتر است در بعضی از روز ها موبایل خود را همراه خود نبرید و ممکن است شما هم این سوال را بپرسید که چه ربطی دارد ؟ اما میتوانید با تنها دو هفته امتحان کردن این موضوع حافظه ی خود را بسنجید .

تقویت حافظه
۷٫شاید اگر درس شما تمام شده باشد و به کاری مشغول باشید که نیازی به حفظ کردن نباشد میتوانید به راحتی برخی از شعر ها را برای کمک به حافظه ی خود حفظ کنید .

در اخر سعی کنید این موضوع را جدی بگیرید و سر سری از کنار انها رد نشوید .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا