سرگرمی :)

دوخت ۳ مدل کیف خلاقانه

دوخت کیف دستی زنانه در خانه ،خلاقانه و اقتصادی

الگوی دوخت کیف پارچه ای

اگر عاشق کار با پارچه و تکه دوزی باشید ، این کیف دستی پارچه ای را دوست خواهید داشت. این مدل یک کیف پارچه ای زیبا است  که می تواند به طور کامل از تکه های پارچه ساخته شود و این روش یکی از مورد علاقه من است. برای همه دوستداران خیاطی ، مهم نیست که شما یک مبتدی یا یک خیاطی باتجربه هستید ، شما میتوانید با پارچه های کوچک وسایل زیبا خلق کنید. این کیف دستی از شش ضلعی های برجسته است که در وسط اجرا می شود ، مناسب برای استفاده کامل از مواد باقی مانده پارچه مورد علاقه شما است .دوخت کیف دستی زنانه آنقدری هم که فکر میکنید سخت نیست.

در زیر ۳ الگو برای کیف دستی زنانه آورده ایم شما میتوانید هر کدام را که خوشتتان آمد انتخاب کنید و همین حالا برای خودتان و یا اطرافیانتان کیف درست کنید یادتان باشد کارهای دست ساز همیشه برای دیگران ارزشمند است.

آیا تهیه یک کیف پارچه ای آسان است؟ بله، کیف های پارچه ای یکی از ساده ترین انواع کیف ها هستند! آنها نیاز به دوخت بسیار کمی دارند و ساخت آنها نسبت به سایر کیف ها زمان کمتری می برد. خیاطان تازه کار می توانند به راحتی یک کیف ساده در بعدازظهر بسازند و خیاطان با تجربه می توانند در عرض یک ساعت یا کمتر آن را درست کنند.

*این مطلب در خرداد ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

دوخت کیف دستی زنانه

دوخت کیف دستی زنانه

 

 

الگوی دوخت کیف پارچه ای

[تعداد: 5   میانگین: 4.2/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا