ریپورتاژ

در تور ترکیبی یونان و ایتالیا از کجاها دیدن کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی هر فردی که تور ترکیبی یونان و ایتالیا را رزرو می کند، این است که چگونه زمان سفر خود را برنامه ریزی کند تا بتواند از تمامی مکان های دیدنی در این دو کشور بازدید کند. از طرفی دیگر، این سوال نیز قطعا برای این دسته از افراد به وجود می آید که از چه مکان هایی بازدید کنند تا بتوانند سفری سراسر شور و هیجان را برای خود بسازند. با توجه به این موارد ما تصمیم گرفتیم این مطلب را در اختیار شما قرار دهیم تا با مکان های دیدنی این دو کشور، بیشتر آشنا شده و یک برنامه ریزی بینظیر را برای سفر خود داشته باشید.

۵ مورد از مکان های دیدنی یونان که نباید از دستشان بدهید

در ابتدای این مطلب ما ۵ مورد از بهترین مکان های دیدنی یونان را برای دسته افرادی که به زودی قرار است عازم تور ترکیبی یونان و ایتالیا باشند، آماده کردیم. توصیه می کنیم این مطلب را برای خود ذخیره کنید تا زمانی که در خاک یونان قدم برداشتید، به راحتی به این مکان ها رفته و از زیبایی بی نظیری که برای خود دارند، سورپرایز شوید!

کوه های آتوس | Mount Athos

یکی از شبه جزیره های یونان که دارای کوه های عجیب و غریبی است، آتوس نام دارد. کوه های آتوس چشم اندازی بی نظیر را به دریا ایجاد کرده و قلعه هایی که روی آنها ساخته شده اند، بخشی از تاریخ یونان را به شما نشان می دهند.

میستراس یونان | Mystras

یکی از منطقه های قدیمی در دوره عثمانیان که مردم در آنجا سکونت داشتند، میستراس نام دارد. پس از سال ۱۸۳۲، این مکان به یک منطقه متروکه تبدیل شد و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی یونان معرفی می شود.

لیندوس | Lindos

اگر علاقه به تاریخ قرون وسطی دارید، لیندوس که دهکده ای در جزیره رودس است، یکی از بی نظیر ترین مکان های دیدنی برای شما محسوب می شود. خانه های سفید که به شکل شبکه ای ساخته شده اند و سنگ فرش های سفید در این منطقه، تماما احساس سرزندگی را برای شما ایجاد می کنند.

تنگه ساماریا | Samaria Gorge

اگر بهترین آژانس مسافرتی تورهای خارجی را انتخاب کنید تا شما را به یونان برساند، می توانید از بکر ترین جاذبه طبیعی در این کشور یعنی تنگه ساماریا دیدن کنید. این تنگه از میان یک جنگل که تماما با پوشش گیاهی سرو و کاج پوشیده است عبور کرده و زیبایی بی حد و مرزی دارد.

ساحل میرتوس | Myrtos

در انتها نیز ساحل مرتوس است که یکی از بی نظیر ترین ساحل های این کشور بوده که رنگ دریا در این منطقه آبی فیروزه ای است. بازدید کنندگان از این ساحل همواره زیبایی بی نظیر ترکیب آبی فیروزه ای دریا با رنگ های سفید و قهوه ای سنگ های مرمر در آنجا را وصف نشدنی می دانند.

 تور ترکیبی یونان و ایتالیا

۵ مورد از بهترین مکان های دیدنی ایتالیا که نباید از دستشان بدهید

حال که متوجه شدیم Greece کجاست و چه جاذبه های گردشگری را با خود به همراه دارد. در این بخش قصد داریم ۵ مورد از بهترین مکان های دیدنی ایتالیا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هرکولانیوم| Herculaneum

یکی از شهرهای باستانی کشور ایتالیای که در پایه کوه وزوو واقع شده است، شهر هرکولانیوم نام دارد. این شهر قدمتی ۲۰۰۰ ساله داشته و نیمی از آن نیز به دلیل فوران آتشفشان از بین رفته است. ساختمان هایی که در این شهر تبدیل به فسیل شده اند، یکی از جاذبه های گردشگری بکر ایتالیا هستند.

جزیره البا Elba|

یکی از جزیره های تاریخی کشور ایتالیا که همواره بسیاری از توریستان برای بازدید از این جزیره به ایتالیا سفر می کنند، البا نام دارد. شاید اگر بگوییم که ناپلئون ساکن این جزیره بوده است، علت اصلی تاریخ دور و دراز البا را کشف کنید. معمولا مجموعه ای که مجری مستقیم تور اروپا در تهران را بر عهده می گیرد، در برنامه بازدید خود، جزیره البا را قرار می دهد.

پارک ملی گرن پارادایز ایتالیا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری بسیار سرسبز در ایتالیا، پارک ملی گرن پارادایز است که فرصتی باورنکردنی برای کوه پیمایی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. حیوانات بسیاری در این پارک ملی سکونت دارند و خبر خوب این است که تمامی آن ها برای شما بی خطر هستند.

قصر داسال (اربینو)|  Plazzo Ducale

یکی از بناهای مربوط به دوره رنسانس، قصر داسال است که مربوط به قرن ۱۵ بوده و تا به امروز توانسته به خوبی ماندگار باشد. این قصر حدودا ۶۰۰ نفر ساکنین را در خود جای می داده و بخش های مختلفی دارد که بازدید از آنها می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

بهترین مکان های دیدنی ایتالیا

آبنمای تروی (رم)

یکی از جاذبه های دیدنی شهر رم که به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهید، آبنمای تروی نام دارد. این آبنما همچنین مکانی است که گردشگران برای این که به آرزوی خود دست پیدا کنند، سکه هایی را درون آن می اندازند. در هنگام شب این آب نما روشن می شود و اگر تور ایتالیا را برای خود رزرو کرده باشید، می توانید مشاهده کنید که ترکیب نور و آب در این منطقه تا چه اندازه زیباست!

سخن پایانی

شاید به جرات بتوان گفت که رزو تور ترکیبی یونان و ایتالیا یکی از جذاب ترین سفرها را برای شما رقم می زند، اگر به درستی از مکان های دیدنی بازدید کرده و بهترین مکان ها را نیز برای خود، قبل از سفر در برنامه ریزیتان جای دهید. همان طور که در این مطلب نیز مطالعه کردید، شهرهای مختلف یونان و ایتالیا مکان های فوق العاده ای را برای خود به همراه دارند که می توانید هر یک از آنها را در برنامه سفرتان قرار دهید. نکته حائز اهمیت این است که فاصله شهرهای ایتالیا و یونان به یک دیگر کم بوده و این یعنی شما وقت بسیاری برای بازدید از این جاذبه های دیدنی دارید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا