مد و زیبایی

ساخت رژلب کاملا ارگانیک در منزل

درست کردن رژلب در خانه

امروز در قسمت مد و زیبایی سایت ایران فان برای شما نحوه درست کردن رژلب و رژگونه کاملا ارگانیک و سالم را در خانه گذاشته ایم.حتما امتحانش کنید.

با استفاده از داروهای طبیعی مراقبت از پوست ، شما مطمئناً پوستی تمیز و شفاف دارید. اما هنگامی که در منزل ظاهری خوش رنگ و درخشان و شاداب داشته باشید از این پوست شفاف بیشتر تعریف می شود.

برای این ، هیچ چیز بهتر از رنگ لب و گونه طبیعی نیست. این باعث می شود که شما به طور طبیعی یک روز کامل و بدون هیچ گونه عوارض جانبی باشید.

آماده سازی رژلب خانگی با گل ختمی چینی یا گل هیبسکوس

گلهای روشن و قرمز رنگ گل ختمی چینی فواید زیادی به پوست ما می بخشد در حالی که درخششی گلگون و زنده و سالم می بخشد. این به دلیل وجود آنتی اکسیدان هایی مانند آنتوسیانوسیدها و اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) مانند اسید مالیک و اسید سیتریک و غیره است.

این رژ لب و رژ گونه هایبیسکوس فواید مرطوب کننده ، درخشان و ضد پیری لب و گونه برای ما خواهد داشت. همچنین پوست ما را نرم و لطیف می کند.

مواد سازنده رژلب ارگانیک:

۷-۸ گل هیبیکوس

۲ قاشق چای خوری گلاب

ژل آلوئه ورا ۱ قاشق چایخوری

۵-۶ قطره رنگ خوراکی قرمز

۱ فنجان آب تصفیه

۱ قطره روغن اساسی (مانند روغن شمعدانی یا روغن آرگان)

طرز تهیه:

آب را در قابلمه بریزید ، و سپس گل ها را در آب اضافه کنید.
آن را به مدت ۵-۱۰ دقیقه بجوشانید تا این مخلوط نصف شود.
چای Hibiscus تشکیل شده و اجازه دهید تا خنک شود.
۳ قاشق چایخوری از این چای گیاه هیبسک را در یک کاسه تمیز خارج کنید.
حالا ، تمام مواد باقیمانده را به آن اضافه کنید.
آن را به درستی مخلوط کرده و سپس این مخلوط را به بطری قطره چکان شیشه ای تمیز منتقل کنید.

قبل از استفاده ، این رژلب و رژگونه خانگی را تکان دهید. این رنگ ارگانیک قرمز و مایع ژل مانند را با کمک قطره چکان شیشه بزنید.

می توانید چند قطره از این رنگ ارگانیک را روی گونه ها بمالید تا زمانی که رنگ گلگون دلخواه ظاهر شود. در صورت لزوم مجدداً آن را اعمال کنید.

برای لب ها ، چند قطره از این رنگ ارگانیک را روی لب های خود بمالید و از نوک انگشتان خود استفاده کنید تا این رنگ را در سراسر لب های خود ادغام کنید تا زمانی که به یک درخشش صورتی مایل به قرمز برسید.

درست کردن رژلب در خانه
درست کردن رژلب در خانه

فواید مواد تشکیل دهنده این رژلب چیست؟

گل هیبیکوس حاوی اسیدهای طبیعی مانند اسید سیتریک و اسید مالیک است که باعث یکنواخت شدن پوست و درمان لکه های پیری می شود. این ماده حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند آنتوسیانوزیدها است که با رادیکال های آزاد که به پوست ما آسیب می رسانند مقابله می کند. همچنین کلاژن موجود در پوست ما را تقویت کرده و باعث می شود پوست ما تازه ، براق و جوان به نظر برسد.

گلاب به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد خارش پوست را تسکین می دهد. منافذ مسدود شده ، آکنه و چربی پوست ما را پاک می کند.

ژل آلوئه ورا باعث آبرسانی به پوست ما می شود. آکنه را درمان می کند ، و آفتاب سوختگی را تسکین می دهد. همچنین به دلیل وجود آنتی اکسیدان ، چین و چروک و خطوط ظریف را متوقف می کند.

اسانس گل شمعدانی به پوست خشک ما آبرسانی می کند. همچنین باعث بازسازی پوست جدید و سالم شده و از افتادگی پوست پیر ما می کاهد.

رژ لب و رژ گونه خود را در بطری قطره چکان شیشه ای تیره ذخیره کنید.

[تعداد: 1   میانگین: 4/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا