ریپورتاژ

خرید از ترکیه | ارزان و مستقیم

خرید از ترکیه | خرید محصولات خارجی

محصولات اوریجینال ترک یا کالاهای برند جهانی مثل نایک‌‌،آدیداس و کاسیو که در فروشگاه‌های آنلاین ترکیه عرضه می شوند از پرفروش‌ترین محصولات دنیا هستند.

برای خرید از ترکیه دیگر نگران نباشید! کالایول برای شما امکان خرید محصولات اصل را فراهم آورده است؛ با قیمت مناسب در ایران ثبت سفارش کنید و بهترین محصولات برندهای ترک و جهان را درب خانه دریافت نمایید.

خرید از ترکیه

خرید محصولات خارجی (بهترین برندهای‌ جهان)

به‌دلیل وجود موانع بسیار برای ایرانی‌ها از جمله تحریم‌های بین‌المللی ونداشتن حساب‌های بانکی بین المللی ، همیشه خرید از فروشگاه‌های معتبر‌ خارجی مانند آمازون ، علی بابا و … برای مردم ایران دشوار بوده است.

یک راه مناسب برای خرید محصولات برندهای اصل جهانی، سفر به ترکیه که از نزدیک‌ترین کشورها به ایران هست می باشد. اما امروزه به دلیل هزینه‌های گزاف سفر به ترکیه این گزینه انتخاب به صرفه‌ای نمی باشد.

فروشگاه آنلاین کالایول برای حل این مشکلات و ارایه هر چه بهتر مد و پوشاک اصل خارجی در ایران راه اندازی شده است.

با خرید از کالایول شما به بهترین پوشاک و محصولات اوریجینال دنیا دسترسی دارید .اگر از طرفداران برند‌های معروف ترکی مثل ماوی،کوتون یا وایکیکی هستید ، برای خرید از ترکیه و سفارش آنلاین محصولات ترکی از کالایول ، به راحتی بدون نیاز به داشتن حساب بانکی بین‌المللی خرید خود را انجام دهید .

سفارش آنلاین در کالایول

فروشگاه اینترنتی کالایول (Kalayol) دارای دو شعبه در ایران و ترکیه می باشد. وظیفه اصلی این فروشگاه ٬ تامین انواع محصولات خارجی اصل اعم از محصولات زنانه ، محصولات مردانه ،بچگانه، کیف و کفش … و رساندن آسان این محصولات اوریجینال به دست خریداران ایرانی است.

خرید مستقیم از نایک

محصولات برند نایک (Nike) به دلیل کیفیتی که دارد از پرطرفدارترین کالاها در سرتاسر جهان است.

خرید محصولات ورزشی نایک همیشه از دغدغه های دوست‌داران ورزش بوده است . اما با استفاده از خدمات گروه کالایول شما به راحتی میتوانید اقدام به ثبت سفارش کالاهای نایک اوریجینال کنید.

بعد از انجام سفارش در کالایول ، محصول درخواستی در ترکیه توسط دفتر کالایول در ترکیه تحویل گرفته شده و بلافاصله برای مشتری به ایران فرستاده می شود .

خرید از سایت ترندیول

فروشگاه اینترنتی ترندیول از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین وب سایت‌های ترکیه است که به ارایه محصولات ترکی و جهان می‌پردازد.برای خرید محصولات اصل ترکیه مثل ماوی ، کوتون ، وایکیکی یا برندهای مطرح دنیا مثل آدیداس ، نایکی و … خرید از ترندیول بهترین گزینه می باشد.

اما سفارش در ترندیول برای ایرانی‌ها با مشکلاتی رو به روی است. عدم دسترسی مستقیم به این وب‌سایت از مشکل ایرانیان برای خرید آنلاین از ترندیول میباشد. کالایول با راه‌اندازی سیستمی تمام محصولات ترندیول را در فروشگاه ‌خود جای داده است و شما بدون نیاز به ابزار دور زدن تحریم می‌توانید محصولات قرار گرفته در ترندیول را با قیمت تبدیل شده به تومان مشاهده نمایید

خرید از زارا (Zara)

خرید از زارا و محصولات آن٬ همیشه از بهترین گزینه‌های ایرانی‌های بوده است.

برند جهانی زارا از معتبرترین ها در حوزه تولید پوشاک در جهان است .

برای خرید محصولات اورجیینال Zara در سایت کالایول ، می‌توانید به لیستی از محبوب‌ترین کالاهای زارا دسترسی پیدا بکنید و اقدام به سفارش آنلاین کنید.

خرید از زارا

پوشاک کوتون

برند ترکی Koton از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان پوشاک درجه‌یک در ترکیه می باشد .

ممکن است در بازار ایران بارها چشم تان به مارک کوتون افتاده باشد ، اما به سختی می توان به اورجینال بودن محصولات کوتون موجود در ایران باور داشت .

برند کوتون از پرفروش‌ترین محصولات در بازار ترکیه و همینطور در سایت‌های فروشگاهی مانند ترندیول می باشد .

با خرید مستقیم از ترکیه به واسطه کالایول به اطمینان تجربه یک محصول اصل و باکیفیت خارجی برسید .

مزایا خرید خارجی با کالایول (قیمت خرید از ترکیه)

کالایول از باسابقه‌ترین‌ها در حوزه تجارت خارجی و تسهیل کننده خرید مستقیم خارجی برای ایرانی ها می باشد که به تازگی اقدام به راه‌اندازی وبسایتی نموده است که راه‌ خرید محصولات خارجی اصل را برای هموطنان خود تسهیل بخشد . از مزایا سفارش محصولات خارجی در فروشگاه کالایول :

قیمت‌ و تعرفه مناسب برای خرید خارجی
پشتیبانی ۲۴ساعته و مشاوره‌های تخصصی برای خرید بین المللی
دسترسی و فروش محصولات معروف‌ترین برندهای خارجی و ترکی
امکان ثبت سفارش با کارت‌های بانکی عضو شتاب
داشتن نماد اعتماد الکترونیک

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا