خبر

از تصمیم به خودکشی بیلی ایلیش تا درو کردن جوایز گرمی

بیلی ایلیش پایرت بیرد اوکانل ( Billie Eilish Pirate Baird O’Connell؛ زاده ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱) ترانه‌سرا و خواننده آمریکایی است. او که در هایلند پارک لس آنجلس متولد شد آواز خواندن را از سنین نوجوانی شروع کرد.
بیلی آیلیش در سال ۲۰۱۶ نخستین آهنگ خود به نام چشم های اقیانوسی را در ساند کلازد منتشر کرد که متعاقباً در رده‌های دارک روم نیز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فیننس ساخته شده‌است و با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند. آیلیش بیشتر به خاطر تک آهنگ مرد بد در سال ۲۰۱۹ شناخته شده‌است، که در صدر بیلبورد هات ۱۰۰ قرار داشت و ۱۹ هفته صدر نشینی آهنگ “Old town rode” را از بین برد.

بیلی ایلیش

پیشنهادی: عکس های بیلی ایلیش

مادر او بازیگر-نوازنده-فیلمنامه‌نویس مگی بیرد و پاتریک اوکانل هستند.او عمدتاً تبار ایرلندی و اسکاتلندی دارد. در کودکی در خانه آموزش دید و در هشت سالگی به گروه کُر کودکان لس‌آنجلس پیوست. در یازده سالگی تحت تأثیر برادر بزرگترش فینیاس  که در آن زمان خواننده و ترانه‌سرا بود، شروع به نوشتن و خواندن آهنگ‌های خودکرد.
از مهمترین دلایل توجه به آیلیش، سبک لباس پوشیدن او بوده که شامل لباس‌های کیسه‌ای و گشاد است
در یکی از تبلیغات کلوین کلاین اشاره کرد که لباس‌های کیسه‌ای می‌پوشد تا مردم را از قضاوت کردن راجع به اندامش بازدارد.
او که در مصاحبه ای گفته بود فکر نمیکردم هیچ وقت به ۱۸ سالگی برسم و وی اضافه کرد که بعد از معروفیت ناگهانی در سال ۲۰۱۸ تمام دوستانم را از دست دادم چونکه بسیاری از آنها نتوانستند با شرایط جدید من سازگار شوند من واقعا در آن دوره بسیار غمگین بودم و دچار افسردگی شدید شدم یادم می آید که در هتلی در برلین بودم یک روز که در اتاق هتل بودم همش با خودم فکر میکردم که خودم را از پنجره پرت کنم و مدام گریه میکردم ولی در این دوره با کمک های بسیاری از طرف مادرم و برادرم توانستم افسردگی را پشت سر بگذارم.

بیلی ایلیش
این خواننده جوان شصت و دومین مراسم گرمی که بزرگترین مراسم جوایز موسیقی است و یک جورایی حکم اسکار را در موسیقی دارد توانست به خوبی بدرخشد و جوایز زیادی را ازان خود کند.
بیلی ایلیش در این مراسم نامزد دریافت شش جایزه شد و توانست پنج جایزه را به دست بیاورد و چهار جایزه ی آن از جمله مهمترین و اصلی تمرین بخش های جوایز گرمی محسوب می شود.
همچنین بیلی ایلیش ۱۸ ساله توانست رکورد جوانترین هنرمندی که جایزه بهترین آلبوم را از آن خود کرده به دست بیاورد.
هنگامی که یکی از جوایز را بردن در سخنرانی آن برادرش گفت که کسانی که در خانه آهنگ میسازند هیچ وقت ناامید نشوند ما اهنگ ساختن را در خانه شروع کردیم و هنوز هم در اتاق خوابمان آهنگ های مان را میسازیم.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 13 میانگین: 4.6]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا