رسانه

تغییر مجدد تاریخ اکران «تنت» نولان

تغییر مجدد تاریخ اکران «تنت» نولان

نسخه بلوری فیلم‌ “تنت” روز ۲۵ آذر منتشر می‌شود و علاقه‌مندان ایرانی فیلم‌های نولان در آن روز می‌توانند فیلم را تهیه کنند و به تماشای نسخه باکیفیت آن بنشینند.

 فیلم “تنت” کریستفر نولان که قرار بود ناجی سالن‌های سینما در حین پاندمی باشد، اما تنها در بازارهای خارجی عملکرد رضایت‌بخشی داشت، سرانجام از ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹) بر روی دیسک‌های بلو-ری و دی‌وی‌دی و در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد.

این تریلر نوآر در آمریکا ۵۳.۸ میلیون دلار فروش کرد، اما در بازارهای بین‌المللی ۲۹۳.۳ میلیون دلار کسب کرد و در حال حاضر به سمت رکورد ۳۵۰ میلیون دلاری پیش می‌رود. این فیلم هنوز در لس‌آنجلس و نیویورک که پس از ماه‌ها تعطیلی هنوز بازگشایی نشده‌اند روی پرده نرفته است. هفته‌ گذشته “تنت” برای اولین بار در سان فرانسیسکو که به‌تازگی بازگشایی شده اکران شد.

دیسک‌های بلوری و فورکی “تنت” حاوی ویدیویی یک ساعته به نام “نگاه به دنیا به شکلی تازه: تولید تنت” است و مراحل توسعه و تولید فیلم از زبان عوامل و بازیگران روایت خواهد شد. دیسک‌های فورکی یو‌اچ‌دی “تنت” با قیمت ۴۵ دلار، بلو-ری با قیمت ۳۶ دلار و دی‌وی‌دی با قیمت ۲۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا