سرگرمی :)

بهترین گیاهان برای هر قسمت خانه چیست؟

بهترین گیاهان برای خانه

گل و گیاه مناسب خانگی زیبایی و آرامش را به فضا وارد می کند و کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشد ، اما این تنها شروع آن است. دلایل خوب دیگری نیز برای نگه داشتن فضای سبز در هر اتاق وجود دارد.

اسطوخودوس فرانسوی در اتاق خواب

مدت هاست که عطر و بوی اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش می شود ، پس چرا یک گلدان اسطوخودوس در اتاق خواب نگه ندارید تا در پایان روز به آرامش برسید؟ از بین انواع مختلف ، اسطوخودوس فرانسوی بهترین گزینه برای داخل خانه است. فقط آن را در یک پنجره آفتابی قرار دهید ، و به طور منظم آبیاری کنید ، اجازه دهید در بین آبیاری دو سانتی متر بالای خاک خشک شود.

اسطوخودوس فرانسوی

زنبق در اتاق نشیمن

زنبق مدت زیادی است که به دلیل ظاهر زیبا و نگهداری آسان از محبوبیت برخوردار شده است. به خوبی با شرایط کم نور سازگار می شود اما در صورت نور بیشتر تقریبا بدون توقف گل می دهد. برگهای سبز براق و عادت قائم آن را برای قرار دادن در اتاق نشیمن ، مثلاً روی میز کنسول ، یا کنار صندلی یا کنار پنجره ایده آل می کند.

زنبق
بهترین گیاهان برای خانه

گیاه مار مانند

مطالعه ای در سال ۲۰۱۱ در ژورنال روانشناسی محیط نشان داد که گیاهان آپارتمانی در واقع می توانند از خستگی جلوگیری کرده و دامنه توجه را بهبود بخشند. برای بیان واقعی ، یک گیاه مار انتخاب کنید که دارای برگهای طولانی و شمشیر مانند است. این یک نقطه کانونی ایده آل یا یک صفحه نمایش عالی برای جلوگیری از ایجاد هرگونه شلوغی و هیاهوی خانگی است.

بامبو در اتاق ناهار خوری

بامبو یک گیاه خانگی قابل توجه است که مراقبت از آن آسان نیست. در اکثر شرایط نوری خوشبخت زندگی می کند و در چیزی بیشتر از سنگریزه و آب مقطر رشد نمی کند. بامبو که به صورت مستقیم یا متنوع در دسترس است ، ظرافت را به هر اتاق می بخشد ، بدون خرابکاری و هزینه گل های شاخه بریده. بامبو را روی بوفه یا پایه گیاهی به نمایش بگذارید یا حتی از آن به عنوان قطعه اصلی روی میز خود استفاده کنید.

بامبو
بهترین گیاهان برای خانه

سرخس در حمام

نور کم و رطوبت زیاد باعث می شود اکثر حمام ها از محیطی مناسب برای گیاهان گرمسیری برخوردار باشند. در طبیعت ، سرخس ها در زیر سایبان جنگل های گرمسیری در نور فیلتر شده رشد می کنند – شرایط نوری که در حمام خودتان بی شباهت نیست. یک سرخس را در گوشه ای از حمام فراموش شده برای برخی از دکورهای سرسبز و کم مصرف قرار دهید.

سرخس
سرخس

آلوئه ورا در اتاق آفتاب

اگر اتاق آفتاب گیر دارید ، از قبل می دانید که مکان مناسبی برای بسیاری از گیاهان خانگی است. اگر اتاقی با نور فراوان دارید این فرصت را برای پرورش آلوئه ورا از دست ندهید. آلوئه در آستانه پنجره آفتابی به خوبی رشد می کند ، جایی که نه تنها هوای خانه شما را تصفیه می کند ، بلکه زرادخانه کمک های اولیه شما را غنی می کند – آب برگ آن می تواند به بهبود آفتاب سوختگی ناخوشایند کمک کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا