تکنولوژی

بهترین تلوزیون های خمیده و منحنی + قیمت و عکس

راهنمای خرید تلوزیون های خمیده

با کمک تلویزیون‌ها می‌توانیم شبکه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنیم و به دیدن برنامه‌های مختلف بپردازیم. همچنین به‌لطف تکنولوژی‌های گوناگون این امکان داده شده تا بعضی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را در تلویزیون خود نصب کنیم و از تجربه آن‌ها لذت ببریم. آیا تلوزیون های خمیده را می‌شناسید؟

این دیوایس‌های غول‌پیکر با نمایشگرهای گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند که با توجه به نیاز و بودجه‌تان می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. اما مدل‌های متنوع در این مارکت انتخاب را سخت‌تر کرده‌اند و برای خریدی هوشمندانه باید به راهنماها مراجعه کنید. در این نوبت قصد داریم تا با بهترین تلویزیون‌های خمیده آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

سامسونگ ۵۵Q78

مهم‌ترین دلیل برای خرید یک تلویزیون، نمایشگر آن است. از این رو سامسونگ برای محصول خود از یک دیسپلی ۵۵ اینچی و از نوع کیولد بهره برده. این فن‌آوری روشنایی بسیار زیادی را برای پنل به ارمغان آورده و رنگ‌ها را به‌صورت جذاب‌تری نشان می‌دهد. همچنین مصرف صفحه‌نمایش نیز به‌‌طور چشم‌گیری کاهش یافته. رزولوشن ۴K هم در نظر گرفته شده تا قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید و در عین حال بتوانید از محتوای ۴K بهره ببرید. سازنده استانداردها و تکنولوژی‌های گوناگونی نیز برای ۵۵Q78 تدارک دیده تا کیفیت کلی پنل بیش‌تر شود و تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها هیجان‌انگیزتر باشد. بلندگوهای قدرت‌مند به نقطه عطفی در تلویزیون کره‌ای تبدیل شده‌اند و نظر هر کسی را به‌سمت ۵۵Q78 جلب می‌نمایند. در حقیقت موزیک‌ها با شفافیت بالا و بیس خوب پلی می‌شوند و اسپیکرهای تلویزیون حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کنند. رابط هوشمند، دیوایس‌ها را به دستگاه‌هایی مالتی‌مدیا مبدل می‌نماید که قادر به اجرای طیف گسترده‌‌ای از محتواها هستند. ۵۵Q78 نیز از این فن‌آوری سود می‌جوید و به این ترتیب قادرید به مرور در اینترنت بپردازید، اپ‌های کاربردی را نصب کنید و به اجرای بازی‌ها مشغول شوید. ناگفته نماند طراحی مدرن و زیبای تلویزیون کره‌ای نظر هر بیننده‌ای را خیره می‌سازد و ۵۵Q78 را در کلاس گجت‌های لوکس قرار می‌دهد.

قیمت: ۲۰ میلیون تومان

سامسونگ ۵۵KU7975

نمایشگر ۵۵ اینچی اصلی‌ترین ویژگی‌ این تلویزیون شمرده می‌شود که مهم‌ترین دلیل برای خرید ۵۵KU7975 است. در این دیسپلی غول‌آسا دیدن محتواهای مختلف با لذت بیش‌تری همراه است. فن‌آوری ال‌ای‌دی هم به‌کار گرفته شده تا مصرف دیوایس کاهش یابد و شاهد رنگ‌های اغراق‌آمیزی در نمایشگر باشیم. شرکت سازنده از رزولوشن ۴K در این مدل سود جسته تا جزئیات بسیاری را در تصاویر ببینید و همچنین بتوانید فیلم‌های ۴K را تماشا کنید. خوش‌بختانه کمپانی کره‌ای بخش صدا را از یاد نبرده و شاهد بلندگوهای خوش‌صدایی در ۵۵KU7975 هستیم. این اسپیکرهای توان‌مند موسیقی‌ها را به‌صورت واضح و با جزئیات فراوان پلی می‌نمایند. گفتنی‌ست بلندگوها از استانداردهایی مثل: DTS و دالبی استفاده می‌کنند و در نتیجه از کیفیتی فوق‌العاده بهره می‌برند. رابط هوشمند تایزن، یکی از قابلیت‌های دوست‌داشتنی ۵۵KU7975 به‌شمار می‌آید که امکان نصب اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به کاربر می‌دهد. از طرفی می‌توانید به سایت‌‌های مورد علاقه‌تان سر بزنید و از آخرین اخبار آگاه شوید! دیزاین را فراموش نکنیم. تولیدکننده از یک طراحی خیره‌کننده و چشم‌گیر در این مدل سود گرفته که ۵۵KU7975 را در دسته دیوایس‌های مدرن قرار می‌دهد. حاشیه‌های باریکی در اطراف صفحه‌نمایش به‌چشم می‌خورد که جذابیت محصول سامسونگ را افزایش داده و ظاهری شکیل به آن بخشیده.

قیمت: ۱۳ میلیون تومان

شاید دوست داشته باشید: تلوزیون های اینترنتی ایران را بشناسید!

هاردستون ۶۵CF6593

اگر از نمایشگرهای غول‌پیکر خوش‌تان می‌آید و به‌دنبال تلویزیونی بزرگ و از نوع خمیده هستید، در نتیجه این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. هاردستون از یک دیسپلی ۶۵ اینچی در محصول خود سود جسته که نیاز هر کاربری را پوشش می‌دهد. به‌لطف تکنولوژی ال‌ای‌دی دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها در این پنل عظیم جذاب‌تر خواهد بود. این فن‌آوری روشنایی صفحه را افزایش داده و در عین حال مصرف نمایشگر را کم‌تر کرده است. کیفیت ۴K این امکان را به شما می‌دهد تا جزئیات بسیاری را در تصاویر مشاهده کنید. هاردستون نیز به این موضوع پی برده و از این رزولوشن در ۶۵CF6593 بهره جسته. در این صورت می‌توانید به تماشای محتواهای ۴K در این نمایشگر غول‌آسا بپردازید. تولیدکننده دو بلندگوی قدرت‌مند و مجهز به استاندارد دالبی را در این تلویزیون تعبیه نموده تا موسیقی‌ها با وضوح بالا و میزان بلندی مطلوب پلی شوند. پلت‌فرم اندروید نیز تدارک دیده شده تا بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دل‌خواه‌تان را نصب کنید و به سایت‌های مورد علاقه‌تان سر بزنید.

قیمت: ۱۱ میلیون تومان

تی‌سی‌ال ۴۹P3CF

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای یک تلویزیون خمیده بپردازید، پس این دیوایس را مدنظر داشته باشید. کمپانی تی‌سی‌ال از نمایشگری ۴۹ اینچی و با فن‌آوری ال‌ای‌دی در ۴۹P3CF بهره جسته تا روشنایی پنل افزایش یابد و همچنین مصرف تلویزیون کم‌تر شود. رزولوشن فول اچ‌دی جزئیات رضایت‌بخشی از تصاویر را نشان می‌دهد و نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را برطرف می‌کند. اسپیکرهای توان‌مند دلیلی برای خرید محصول چینی به‌شمار می‌آید و ۴۹P3CF را به گزینه‌ای عالی برای عاشقان موسیقی تبدیل نموده. در حقیقت موزیک‌ها به‌طور واضح و با بیس راضی‌کننده پخش می‌شوند. رابط هوشمند اندروید یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ۴۹P3CF است و به این ترتیب می‌توانید به جست‌وجو در اینترنت مشغول شوید، اپلیکیشن‌های مورد نیازتان را نصب کنید و بازی‌های مخلتف را اجرا نمایید.

قیمت: ۶ میلیون تومان

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]
منبع
آی تی رسان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا