رسانه

بلایی که کرونا بر سر خانم بازیگر ایرانی آورد

بلایی که کرونا بر سر خانم بازیگر ایرانی آورد

خانم بازیگری که از ترس کرونا سینما را کنار گذاشت

او قرار بود در فیلم “مار اسکس” بازی کند ولی حالا نه تنها از این فیلم کناره‌گیری کرده بلکه قرار است برای مدتی طولانی بازیگری را کنار بگذارد.

مراحل پیش‌تولید اقتباس اپل تی‌وی‌+ از رمان “مار اسکس” (The Essex Serpent) نوشته‌ی “سارا پری” با کناره‌گیری “کیرا نایتلی” از پروژه در فاصله‌ی چند هفته پس از انتخاب شدنش متوقف شد.

نماینده‌‌ی ستاره‌ی فیلم “تاوان”‌ به دیلی میل می‌گوید او به دلیل مشکلات خانوادگی ناشی از ویروس کرونا در این پروژه همکاری نمی‌کند. با شیوع موج دوم موارد ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا، این نماینده می‌گوید نایتلی ترجیح داده است که مدتی طولانی‌تر از بازیگری فاصله بگیرد و در این پروژه که تولید آن چهار ماه و نیم به طول می‌انجامد مشارکت نکند. نایتلی قرار بود در این سریال در کنار “کلیو برنارد” کارگردان و “آنا سایمون” نویسنده، تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه باشد.

 فیلمبرداری “مار اسکس” قرار بود از چند هفته‌ی آینده آغاز شود، اما حالا بازیگر دیگری باید برای نقش شخصیت اصلی داستان “کورا” انتخاب شود. “مار اسکس” در مورد بیوه‌ای به نام “کورا” است که از لندن ویکتوریایی به یک دهکده‌ی کوچک در آلدوینتر نقل مکان می‌کند. ساکنین این دهکده بر این باورند که موجودی افسانه‌ای به نام “مار اسکس” بازگشته است.

نایتلی و همسر موزیسینش “جیمز رایتن” ۳۷ ساله دارای دو دختر به نام‌های “ادی” و “دلایلا” هستند.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا