مد و زیبایی

مدل های ساده اما زیبا از بافت مو زنانه

مدل های ساده اما زیبا از بافت مو زنانه

یکی از مدل زیبا برای شینیون مو زنانه که زیاد هم مورد استفاده قرار میگیرد زیباتر کردن موها با انجام بافت روی مو است.در زیر ما نمونه هایی از بافت های مو ساده که میتوانید در خانه انجام دهید را آورده ایم.

 بافت مو زنانه مثل اولین تصویر

از یک برس با شانه هال پهن استفاده کنید تا به سادگی موهای خود را باز کنید. اگر موهای مجعد دارید، فقط از یک شانه  استفاده کنید. این کار باعث می شود تا تک تک تارهای مو به راحتی کار کنید. اگر موهای صافی دارید، از یک برس موی پهن استفاده کنید که موهای شما را به صورت تک تک نگه می دارد و در عین حال گره می زند.

از وسط پیشانی شروع کنید و موهای خود را دور تاج سر تقسیم کنید. مقداری مو در کناره های سر خود بگذارید. یک قسمت کامل و بیضی شکل از مو را از بالای سر خود جمع کنید و آن را به یک طرف سنجاق کنید. اطمینان حاصل کنید که پین ​​یا کلیک بسیار ایمن است زیرا هنوز نمی خواهید تصادفاً با موهای دیگر شما ترکیب شود.

با موهای پرپشت کنار سرتان شروع کنید. شروع به بافتن آنها کنید. بافت خود را به سمت پایین و اطراف پایه سر خود حرکت دهید. باید به اندازه ای پهن باشد که به خوبی قابل مشاهده باشد. موهای سنجاق‌شده به پهلو باید محکم بسته شوند

اکنون با استفاده از یک کش کوچک،بافت خود را روی پایه سر خود ببندید. باید از سمت جلوی سر شما تا انتها در اطراف پایه سر و به طرف دیگر خمیده باشد.

اینجاست که بافت شما را واقعا زیبا و پر و چاق جلوه می دهیم. با بستن مو در پایین بافت شروع کنید. جایی است که موهای شما شل‌تر است و بیشتر می‌توان آن‌ها را کشید. به آرامی دو طرف بافت خود را بکشید تا زمانی که دیگر نتوانید بکشید. به آرامی تمام طول بافت خود را ادامه دهید تا زمانی که به ابتدای آن نزدیک جلوی سر خود برسید، به سمت پهلو. اکنون بافت شما زیبا و پر شده است.

 

مدل های ساده بافت مو زنانه
مدل ساده بافت مو زنانه
مدل های ساده بافت مو زنانه
آموزش تصویری بافت زنانه
مدل ساده بافت مو
مدل ساده بافت مو
مدل بافت چند ردیفه مو
بافت چند ردیفه مو
بافت مو دخترانه
بافت مو دخترانه
مدل بافت ریز
مدل بافت ریز
شنیون مو با بافت مو
شینیون مو با بافت مو
مدل شینیون ساده
مدل شینیون ساده
مدل مو زنانه 2021
مدل مو زنانه ۲۰۲۱
مدل بافت مو برای عروس
مدل بافت مو برای عروس
مدل مو راحت زنانه
مدل مو راحت زنانه

مدل موی ساده

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا