خبر

ایا حبس محسن افشانی واقعیت دارد یا شایعه است ؟

حبس محسن افشانی یکی از موضوعات داغی است که این روز ها بر سر زبان های بسیاری از مردم است .
برخی معتقدند این خبر واقعیت دارد و برخی دیگر اصرار بر این موضوع دارند که این خبر شایعی بیش نیست که ما در این متن قصد داریم تا برایتان به طور کامل اتفاقات چند وقت اخیر محسن افشانی را توضیح دهیم .حبس محسن افشانی

ایا حبس محسن افشانی شایعه است ؟

خیلی از افرد به محض شنیدن این خبر به این موضوع فکر کردند که شاید حبس این بازیگر معروف که این چند سال در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد نیز شایع ای مانند بقیه اخباری که در فضای مجازی پخش میشود بیش نیست .
این موضوع تا روزی ادامه پیدا کرد که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه این موضوع را علنی کرد و بیان کرد که حبس این بازیگر جوان واقعیت دارد .

حبس محسن افشانی

دلایل حبس محسن افشانی چیست ؟

شاید خیلی از افرد تا قبل از این سخنرانی بر این باور بودند که دلیل این موضوع برای فیلمی بود که محسن افشانی در فضای مجازی منتشر کرد اما سخنگوی قوه قضاییه در ادامه صحبت های خود اضافه کرد که این ماجرا به دلیل دو پرونده است که یکی از انها برای سال ها پیش است که یک محکومیت قطعی محسوب میشده .
اما حبسی که این بازیگر جوان این روز ها متحمل میشود به دلیل همان پرونده ی سالهای پیش است و فیلم منتشر شده در فضای مجازی توسط محسن افشانی فعلا در مراحل رسیدگی است .
این فیلم به دلیل ترویج سلاح گرم و نرم بوده است که به دستور مقام قضایی دستگیر شد .

 

حبس محسن افشانی

حبس محسن افشانی چند سال طول میکشد ؟

این سوال یکی از سوالتی است که این روز ها مشاهده میکنید در فضای مجازی بسیاری از افراد در پی ان هستند تا جواب را بدانند.
با توجه به سخنرانی قوه قضاییه که در بالا بیان کردیم محسن افشانی به یک سال حبس محکوم شده است و در حال حاظر در حال تحمل این حبس است .

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا