کسب و کار

اعتماد سازی با استفاده از بازاریابی محتوا

هرکسی که تا به حال مقاله دانشگاهی نوشته است می تواند به شما بگوید که باید منابع خود را ذکر کنید. چرا؟ زیرا اطلاعات معتبر نیستند مگر اینکه بتوانید به مکانی که از آنها گرفته شده اعتماد کنید. اینترنت یک مکان وسیع است و دروغ ها و اغراق های بی شماری به عنوان یک واقعیت مطرح می شوند. مورد احترام و اعتماد بودن اتفاقی نادر است اما همه مشاغل باید برای آن تلاش کنند.

چرا برای شرکت تان به اعتماد نیاز دارید؟

اعتماد به نفس در شخص یا مشاغل باعث می شود که ما بتوانیم ارتباط خود را با آنها ادامه دهیم و از تجربیات خود به دوستان و خانواده خود بگوییم. به عنوان مثال ایمیل اسپم شاهزاده نیجریه را ببینید. فقط برای یک لحظه تصور کنید که  اگر او واقعاً برای استفاده از پولش به کمک شما نیاز داشت ، چه می شود؟ آیا می توانید آشفتگی و غم و اندوهی را که احساس کرده است هزاران ایمیل التماس آور کاملاً بی پاسخ باقی بمانید؟ حتی اگر نیت او خالص باشد ، هیچ اعتباری ندارد و بنابراین هیچ کس پیشنهاد او را نمی پذیرد.

به تعبیری ، تجارت شما یک شاهزاده صادق نیجریه ای است. این چیزی منحصر به فرد برای دادن به جهان است ، اما فقط در صورتی که افراد دیگر مایل به کمک به توزیع آن باشند. به جای شماره حساب بانکی ، به بازدید صفحه ، اشتراک ، لایک و نظرات آنها نیاز دارید. بدون اعتبار ، با نادیده گرفتن محتوای شما ، تمام تلاش های شما از بین می رود.

بازاریابی محتوااعتماد سازی با استفاده از بازاریابی محتوا

چندین روش آسان وجود دارد که باعث می شود شرکت شما قابل اعتمادتر به نظر برسد. مواردی وجود دارد که شما در بسیاری از موارد کنترل چندانی روی آنها ندارید (مانند بک لینک) اما بسیاری از تاکتیک های دیگر در دسترس شما است. در اینجا هشت روش برتر برای ایجاد قابلیت اطمینان از طریق محتوای خود آورده شده است.

۱-به یک برنامه پایبند باشید. سازگاری مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی در بازاریابی محتوا کلیدی است. یک برنامه ارسال کنید و آن را دنبال کنید.

۲-خوانندگان شما از خروجی مداوم اطلاعات لذت خواهند برد و انتظار دارند که پست های شما ارسال شود. هر وقت به برنامه خود پایبند باشید ، انتظارات آنها را برآورده می کنید و اعتبار خود را افزایش می دهید.

۳-همیشه از منابع برای آمار و سایر اطلاعات استفاده کنید. جهان در بسیاری از موارد خواستار اثبات است. مطمئن شوید که همیشه آمار خود را پیوند می دهید

۴- به شرطی که از یک منبع معتبر بدست آمده باشد. در غیر این صورت ، سعی کنید اطلاعات را از یک سایت معتبر پیدا کنید. اگر نمی توانید آمار را در جای دیگری پیدا کنید ، احتمال نادرست بودن آنها وجود دارد. وقتی پیوندهای پیوندی را وارد می کنید ، همیشه آنها را به صفحه خاصی که اطلاعات را در آن پیدا کرده اید و نه فقط یک صفحه فرود غیر مرتبط وصل کنید.

۵-از همان صدا استفاده کنید. باز هم مخاطبان شما یاد می گیرند که انتظار چیزهای خاصی را داشته باشند. اگر نتوانید تصمیم بگیرید که از کدام صدا استفاده کنید ، برقراری ارتباط برای آنها دشوارتر است. برای هر قطعه راهنمایی کنید و با آنها همراه باشید. این روند نوشتن را آسان تر می کند اما همچنین به مردم کمک می کند تا “نزدیکی” خاصی با شرکت شما داشته باشند.

۶-محتوای با کیفیت بالا منتشر کنید. هیچ دلیلی ندارد که پست های شما از نظر گرامری یا غلط املایی اشتباه داشته باشند. آنها را با دقت بخوانید و از نرم افزار برای بررسی خطاهای فاحش استفاده کنید. هرگز قطعاتی را که آماده نیستند منتشر نکنید وگرنه می توانید به اعتبار خود آسیب برسانید.

۷-روی تأثیرگذاران تمرکز کنید. وقتی متخصصان و افراد مشهور محصولات یا خدمات شما را توصیه می کنند ، معتبرتر به نظر می رسید. هر زمان می توانید توصیفات آنها را وارد کنید ، این کار را انجام دهید. هر دوی شما می توانید از مواجهه اضافه شده بهره مند شوید.

۸-بگذارید کارمندان شما سفیر شرکت شما باشند. مردم دوست دارند چهره های یک تجارت را ببینند. کارمندان خود را درگیر کنید و مشتریان می توانند کل شرکت را به یک شخص خاص مرتبط کنند. این به مشتریان کمک می کند احساس ارتباط کنند و برند شما را قابل اعتماد فرض کنند.

۹-مدرک موفقیت خود را نشان بده داستان سرایی خوب است ، اما مردم نمونه های واقعی را می خواهند. همیشه به جای تمرکز روی آنچه می تواند حقیقت باشد ، موفقیت را با مشتریان قبلی نشان دهید. وقتی بینندگان شواهد ملموس می بینند ، احتمال اینکه محصولات یا خدمات شما را انتخاب کنند بسیار بیشتر است.

۱۰-متخصص شوید محتوای عمیق و بیش از حد مرتبط را ارائه دهید و تمام مخاطبان شما شروع به اعتماد به شما می کنند. نه تنها این ، شرکت های دیگر می توانند از تجارت شما به عنوان یک منبع معتبر استفاده کنند ، اعتبار را بسیار بهبود می بخشند و همچنین SEO را افزایش می دهند. وقتی نام تجاری خود را برجسته می کنید و مواردی را که هیچ شرکت دیگری نمی تواند ارائه دهد ، به یک منبع منحصر به فرد برای مخاطبان خود تبدیل می شوید.

۱۱-نیازی نیست که شما را نادیده بگیرند یا به آنها اعتماد نکنند. شرکت خود را با محتوای صیقلی ، تأثیرگذار و اصالت متمایز کنید. قبل از اینکه آن را بشناسید ، یک مخاطب اختصاصی و قابل اعتماد خواهید داشت که می توانید به آن اعتماد کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا