ریپورتاژ

«از کدام سایت خرید خودرو استفاده کنیم؟»

از کدام سایت خرید خودرو استفاده کنیم؟

برای خرید هر کالایی، پیدا کردن کالای با کیفیت و قیمت مناسب با کارایی مورد نیاز خیلی مهم میباشد. و این موجب میشود تا زمان زیادی را صرف جستجوی کالای مورد نظرتان در فروشگاه‌های مختلف کنید تا با تمام فاکتورهای مهم آن آشنا شوید. این موضوع تقریبا در مورد تمام کالاها صادق است. هنگام خرید خودرو نیز نمیتوان به تمام نمایشگاه ها سطح شهر مراجعه کرد و احتمال دارد سر در گم شوید. میتوان بهترین و سریع ترین راه حل را مراجعه به سایت خرید خودرو همراه مکانیک دانست. از  مزایای قابل توجه خودروهای داخل این سایت، دست یافتن به قیمت واقعی و منطقی هر مدل خودرو به همراه آگاهی از مشخصات آنهاست. در ادامه این مطلب میخواهیم سه خودروی چینی خوش فروش بازار را به شما معرفی کنیم و در صورت تمایل برای خرید هر کدام میتوانید به سایت خرید خودرو همراه مکانیک مراجعه نمایید.

هاوال H2

هاوال

این خودرو محصول شرکت هاوال چیش میباشد، شرکت هاوال که محصولات تولیدی آن شهرت زیادی در بازارهای آسیا و اقیانوسیه و استرالیا دارد. هاوال H2 تنها برای مدت کوتاهی طی سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۸ توسط شرکت بهمن خودرو در ایران مونتاژ و عرضه ‌شد. ولی بعد از این زمان به علت قطع همکاری بین شرکت هاوال و بهمن خودرو، در حال حاضر فقط نمونه کارکرده  شاسی بلند چینی هاوال H2 را در ایران میتوان دید.

این کراس اوور شهری ظرفیت کافی برای چهار سرنشین بزرگ‌ سال را دارد و از نظر کیفیت ساخت نیز توانسته از مواد و متریال خوبی استفاده کند. در معرفی هاوال H2 میتوان گفت که این خودرو در محدوده قیمتی خود امکانات نسبتا مناسبی دارد که از جمله آنها دارا بودن سانروف، گرمکن صندلی‌ها، سنسور پارک عقب و سنسور نور و باران است. همچنین موسسه تست تصادف استرالیا ۵ ستاره ایمنی را برای این خودرو ثبت کرده است و امکانات ایمنی خوبی مانند دوربین عقب و جانبی، اتولایت، کنترل سرعت در سرازیری و کنترل ایستایی در سربالایی دارد.

 اگر به دنبال قیمت هاوال H2 هستید، تنها مدل موجود از آن در ایران مدل سال ۹۷ است که با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S5

خودرو جک S5 در سال ۱۳۹۳ توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ و عرضه شد. این خودرو در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک تولید شده است و تفاوت‌هایی با هم دارند. البته در نمای ظاهری بین نسخه دنده‌ای و اتوماتیک تفاوت چندانی نمی‌بینید و فقط سایز رینگ نسخه دنده‌ای ۱۷ اینچ است و نسخه اتوماتیک سایز رینگی معادل ۱۸ اینچ دارد.

 تفاوت اصلی دو نسخه از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی است، به طوری که نسخه اتوماتیک دارای آپشن‌های بیشتری از نظر امکانات رفاهی و فنی است. کراس اوور جک S5 به علت ظاهر زیبا و متناسبی که دارد، مورد توجه مردم قرار گرفته و خریداران ایرانی به خوبی از آن استقبال کرده‌اند. همچنین قیمت جک  S5 با توجه به امکانات مختلفی که دارد، نسبت به سایر خودروهای خارجی هم رده این خودرو متعادل‌تر و بهتر است. همین مسئله باعث جذب خریداران ایرانی شده است.

 هایما S7 توربو

هایما

این خودرو توسط شرکت خودروی هایما اتومبیل چین تولید می‌شود که زیرمجموعه گروه فاو است. در سال ۲۰۱۱ این خودرو به بازار جهانی عرضه شد و در سال ۲۰۱۳ روی امکانات آن تغییراتی ایجاد شد تا نسخه ارتقا یافته‌تری از آن به بازار معرفی شود.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به چهار عدد کیسه هوای راننده و سرنشین و جانبی اشاره کرد. همچنین سیستم تهویه اتوماتیک، ترمز ضد قفل، سامانه کمک ترمز، مه شکن جلو و عقب، مانیتور ۷ اینچی لمسی و… بخشی از امکانات و تجهیزات سوار شده بر روی این شاسی بلند چینی هستند.

 هایما S7 از سال ۱۳۹۴ توسط شرکت ایران خودرو در ایران مونتاژ و عرضه شد و البته این عرضه تا سال ۱۳۹۷ ادامه یافت. ولی بعد از آن در سال ۱۳۹۷ نسخه هایما اس ۷ توربو جایگزین نسخه معمولی هایما شد. مدل توربو از نظر طراحی مدرن‌تر بوده و پیشرانه قدرتمندتری نیز دارد.

 قیمت هایما اس ۷ توربو با شیبی ملایم از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ افزایش یافته است. به طوری که قیمت مدل سال ۹۶ از این خودرو معادل ۴۹۰ میلیون تومان است و مدل سال ۹۷ آن قیمتی در حدود ۵۲۰ میلیون تومان دارد. اگر به دنبال خرید و فروش مدل ۹۸ هایما S7 توربو هستید، قیمت این مدل در حدود ۵۵۰ میلیون تومان است و در نهایت قیمت در مدل سال ۹۹ این شاسی بلند چینی در محدوده ۵۸۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خرید خودرو

از سایت خرید خودرو همراه مکانیک راحت و بی دغدغه خرید کنید

اگر برای خرید خودرو دست دوم وقت و حوصله و تخصص کافی را ندارید، کافیست راحت ترین و کم ریسک ترین روش یعنی مراجعه به سایت خرید خودرو همراه مکانیک را برای خود انتخاب کنید. همراه مکانیک که موسس بزرگ ترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده میباشد بستری برای مردم آماده ساخته تا بتوانند خریدی مطمئن و فروشی آسان داشته باشند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا