ریپورتاژ

فروش فالوور اینستاگرام و کار در منزل اینترنتی؛ ریورتاژ آگهی

کسب درآمد میلیونی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام:

فروش فالوور اینستاگرام یکی از روش های درآمدزایی در خانه میباشد . اگر قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی در خانه برای خود راه اندازی کنید توصیه میکنم حتما این مدل کسب و کار را برای خود راه اندازی کنید .

حتما مطالب آموزش حذف اکانت تلگرام و آموزش حذف اکانت واتس اپ رو مشاهده کنید

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در جهان میباشد که روزانه افراد زیادی به این شبکه ی اجتماعی اضافه میشوند .

وجود قابلیت فالوور و لایک باعث شده که این شبکه ی اجتماعی در جهان محبوب بشود و این یک موقعیت پولساز برای افرادی است که بخواهند از این قابلیت به درآمد میلیونی در ماه برسند .

 

خیلی از افراد از طریق فروش فالوور اینستاگرام به درآمد های چندین میلیونی در ماه رسیده اند شما نیز میتوانید از این طریق به درامد های بسیار بالا و پایدار برسید . پس از این فرصد برای درامدزایی استفاده کنید .

http://www.www.iranfunmag.com/wp-content/uploads/2018/10/page1.jpg

مزایای فروش فالوور و لایک اینستاگرام :

۱_میزان درآمدزایی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام به صورت کامل و دائم میباشد یعنی شما میتوانید از این سیستم به صورت دائم و همیشگی کسب درآمد داشته باشید .

۲_یکی از ساده ترین و پولساز ترین مدل های کار در منزل اینترنتی فروش لایک و فالوور اینستاگرام میباشد.

۳_برای راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی اصلا به هیچ سرمایه ی بالایی نیاز ندارید و شما میتوانید با کمترین سرمایه ممکن آن را راه اندازی کنید .

۴_شما میتوانید با روزانه ۳ الی ۴ ساعت کار کردن به درآمد اینترنتی بالایی در ماه دست پیدا کنید .

 

آموزش فروش فالوور و لایک اینستاگرام :

۱_اولیم قدم  در این سیستم طراحی سایت میباشد . یعنی شما باید برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید . داشتن وبسایت برای فروش فالوور و… یک امر بسیار مهم است اگر دقت کنید تمام افرادی که فالوور و لایک اینستاگرام میفروشند یک وبسایت دارند . برای داشتن وبسایت اصلا به برنامه نویسی و کد نویسی نیاز نیست شما بدون داشتن علم برنامه نویسی و کدنویسی میتوانید در کمتر از ۲ ساعت یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات لازم  برای خود راه اندازی کنید .

 

۲_قدم دوم بهینه سازی وبسایت شما باید وبسایت خود را برای موتور های جست و جو بهینه سازی کنید . بهینه سازی وبسایت باعث میشود سایت شما در بین نتایج اول گوگل به نمایش نشان داده شود و همین بهینه سازی وبسایت است که باعث میشود درامد شما چندین برابر بشود . (بحث سئو و بهینه سازی وبسایت را باید جدی بگیرید)

 

۳_قدم سوم بازاریابی و جذب مشتری میباشد شما باید در بین مخاطبان خود بازاریابی کنید تا انها را به مشتری دائم و همیشگی تبدیل کنید (ما کلیه کار ها را از ۰ تا ۱۰۰ در این فیلم اموزشی به شما یاد میدهیم)

 

۴_در قدم چهارم شما شروع به فروش فالوور و لایک اینستاگرام میکنید . با طراحی سایت و بهینه سازی آن و بازاریابی اینترنتی میبینید که هر روز مشتری های شما بیشتر و بیشتر میشود و مشاهده میکنید که تعداد سفارشات مشتریان شما بسیار بالا و چشم گیر میباشد . در قدم چهارم شما باید سفارشات مستریان را انجام بدهید.

 

این یک ریپورتاژ آگهی است؛ برای اطلاعات بیشتر دراین باره ، اینجا کلیک کنید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا