ریپورتاژ

کیش از زیباترین جزیره‌های ایران در خلیج فارس

کیش از زیباترین جزیره‌های ایران در خلیج فارس بوده که سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی این جزیره زیبا به کیش سفر می‌کنند. جزیره کیش یک فرودگاه بین المللی و بیش از نود و نه هتل و اقامتگاه برای پذیرایی از مسافران عزیز و برزگوار خود دارد، تنوع امکانات رفاهی و مراکز خرید در جزیره کیش بسیار زیاد است و همین موضوع سبب شده گردشگران با هر سن و سلیقه‌ای از سفر به جزیره نهایت لذت را ببرند. منطقه شهر آفتاب در ضلع شرقی جزیره واقع شده است و یکی از جذاب ترین مناطق کشور برای کار، زندگی و تفریح است. کیش با سواحل ماسه‌ای زیبا، صخره‌های مرجانی، مراکز خرید متنوع و هتل‌های مجلل و خاص همچون هتل ترنج که در آب ساخته شده است، یکی از زیباترین مناطق ایران است که با عنوان شهر آفتاب هم شهرت یافته است. ساکنین شهر آفتاب به راحتی قدم زنان می‌توانند خود را به ساحل برسانند و طلوع و غروب خورشید را تماشا کنند.

کیش از زیباترین جزیره‌های ایران در خلیج فارس

تور ارزان کیش

در واقع یک سفر کامل برای افرادی است که قصد رفتن و تفریح در جزیره زیبا در آب‌های نیلگون خلیج فارس را دارند، جزیره زیبا کیش یکی از قشنگ ترین جزیره‌های ایران و جهان از قدیم الایام بوده است. تنوع جاذبه‌های گردشگری و تفریحی کیش باعث گردیده، افراد بسیاری این جزیره را برای تفریح و گذراندن تعطیلات با خانواده انتخاب کنند. تور ارزان کیش همواره جز تورهای پرفروش داخلی است و در فصل‌های مختلف مشتریان خاص خودش را دارد، البته تقاضا برای تور کیش در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی معمولا بیشتر از سایر روزهای سال است. تور جزیره کیش شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت، ترانسفر فرودگاهی در کیش، گشت شهری و تخفیفات گردشگری است.

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری کیش برای سفر و تفریح در ایران عزیزمان، یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می گردد. به خصوص برای مسافران عزیزی که دوست دارند تعطیلات خود را در کنار سواحل همیشگی خلیج فارس بگذرانند. تور کیش برای گردشگری در داخل ایران انتخاب جذابی است، گردشگران باید در زمان سفر به جزیره مرجانی کیش از لباس‌های نخی و راحت استفاده کنند تا در آب و هوای شرجی و گرم جزیره کمتر آزرده خاطر شوند.

تور کیش خود رو از کجا تهیه کنیم؟

هر کجا سخن از تور ارزان کیش می شود، مسافرین عزیز باید بدانند که به دنبال آژانس های مسافرتی مرجع و چارتر کننده بگردند. امروز در این مقاله با چندی از مجموعه هایی که تور لحظه آخری کیش را در بهترین حالت می فروشند، از قبیل سیوان دشت آریا و سفرمارکت آشنا می شویم.

برای مرجع به این سایت های مرجع میتوانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.30dasht.com/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا