ریپورتاژ

هدایای مدیریتی شامل چه مواردی می شوند؟

رسالت هدایای تجاری جلب نظر و توجه مشتریان برند شما است؛ اما قطعا تمام مشتریان برند شما را عموم مردم جامعه تشکیل نمی‌دهند. گاهی لازم است توجه برخی از مدیران کسب و کارهای مربوط به تجارت خود را جلب کنید یا حتی هدایایی برای قدردانی به مدیران سازمان خود تقدیم کنید.

در این صورت بدون شک لیوان یا هدایای تبلیغاتی معمولی گزینه مناسبی برای ما نخواهند بود. اینجاست که پای انواع ست های مدیریتی به میان می‌آید. انواع مختلفی از این ست‌ها وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به نوعی می‌توانند توجه و رضایت مدیران را جلب کنند. اگر هیچ ایده‌ای در مورد ست‌های مناسب برای مدیران ندارید، با ما در این متن همراه باشید.

ست‌های اداری از انواع ست های مدیریتی

اولین قدم برای این که هدیه تبلیغاتی مورد نظر در روند تجارت شما تاثیر مثبتی بگذارد، این است که قلب مخاطب شما را تسخیر کند. بنابراین در انتخاب هدایای مدیریتی باید شخصیت و جایگاه آن‌ها را در نظر بگیرید. در غیر این صورت با ارائه هدایای نامتناسب نه تنها تاثیر مثبتی در روند تجارت خود مشاهده نمی‌کنید، بلکه حتی ممکن است که هدیه برخلاف انتظار در روند تجارت شما تاثیر منفی نیز بگذارد.

هدایایی که برای مدیران کاربردی باشند، معمولا در چنین شرایطی تاثیرگذارتر خواهند بود. ست‌های اداری این ویژگی‌ها را شامل می‌شوند.

این ست‌ها معمولا شامل اقلام اداری می‌شوند که البته کاربردهای زیادی برای مدیران دارند. ساده‌ترین ست‌های اداری از یک جاکلیدی و خودکار تشکیل شده است. اما شما می‌توانید ست‌های اداری با اقلام بیشتری را برای هدیه دادن به مدیران مورد نظر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید سررسید یا تقویم رومیزی نیز به این ست‌ها اضافه کنید. بدون شک هر فردی از گرفتن هدایایی که برای او کاربردی است و جایی در زندگی روزمره او دارد، خوشحال خواهد شد.

ست‌های چرمی؛ اصیل و شیک

در انتخاب میان انواع ست های مدیریتی به طورحتم ست‌های چرمی نیز یکی از گزینه‌های احتمالی شما خواهند بود. محصولات چرمی همیشه شیک و خاص هستند و از این رو می‌توان آن‌ها را هدیه‌ای خاص برای مدیران دانست.

ست‌های چرمی از قدیم جز محصولات لوکس و خاص به شمار می‌روند. این محصولات زیبا و خاص را می‌توان هدیه‌ای مناسب برای مدیران دانست. بدون شک در دست هر مدیری یک کیف چرم مشاهده می‌کنید؛ بنابراین ایده خوبی است که محصولات چرمی مدیران مورد نظر خود را زیاد کنید.

ست‌های چرمی انتخاب خوبی در این مورد هستند. این ست‌ها معمولا شامل جاکلیدی چرمی، کیف پول، کمربند و حتی جاکارتی می‌شوند. شما می‌توانید هر کدام از این موارد را حذف کنید یا حتی ست کاملی از مجموع این موارد به مخاطبان خود هدیه دهید.

اگرچه با انتخاب محصولات چرمی سراغ گزینه شیکی رفته‌اید، اما ماجرا به همین مورد ختم نمی‌شود. شما باید از کیفیت هدایای خود نیز اطمینان داشته باشید. بدون شک مخاطب شما از گرفتن هدیه‌ای بی کیفیت راضی نخواهد بود؛ در این صورت به طور حتم از نام برند شما به خوبی یاد نخواهند کرد.

اگر بگوییم که تمام زحمات و هزینه‌های شما در این صورت بر باد رفته است، ادعای بی اساسی نکرده‌ایم. بنابراین حالا که هزینه می‌کنید، سراغ گزینه‌های باکیفیت‌تر بروید.

ست‌های دیجیتالی؛ به روز و پرطرفدار

اگر می‌خواهید توجه مخاطب را مجذوب برند خود کنید، بهتر است که چهارچوب‌های کلیشه‌ای را کنار بزنید و کمی متفاوت عمل کنید. در لیست انواع ست های مدیریتی محصولات دیجیتالی از آن دسته ست‌هایی هستند که طرفداران زیادی دارند.

درست است که برای خرید این ست‌ها باید هزینه زیادی صرف کنید، اما در عوض در تاثیر آن‌ها لحظه‌ای نباید شک کنید. ست‌ هدیه دیجیتال همان هدایای کاربردی، به روز و پرطرفداری هستند که علاوه بر برآورده کردن نیازهای روحی، قلب و روح مخاطب شما را هدف قرار می‌دهد.

مواردی چون هدست، پاروبانک، فلش مموری، شارژر فندکی و اسپیکر جزئیات این هدایای امروزی و شیک را تشکیل می‌دهند. اگر ست هدایای دیجیتال توجه شما را به خود جلب کرده است، انتخاب‌های زیادی در فروشگاه حس هفتم برای شما وجود دارد.

ست‌های ترکیبی انتخاب را برای شما آسان می‌کنند

شاید نتوانید از میان انواع ست های مدیریتی بالا یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، در این صورت انتخاب بهتری پیش روی شما قرار دارد؛ ست‌های ترکیبی. با انتخاب این دسته از ست‌ها دیگر نیازی نیست خود را به چند قلم از یک گروه محدود کنید؛ شما می‌توانید اجزای هر کدام از گروه‌های گفته شده در بالا را در کنار یکدیگر در جعبه‌ای زیبا قرار دهید.

مزیت این دسته از ست‌های مدیریتی این است که می‌توانید با چند گزینه از گروه‌های مختلف چند احساس متفاوت به صورت همزمان در مخاطب خود ایجاد کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید با ترکیب ست‌های اداری و دیجیتالی نه تنها به نیازهای روزمره مدیر مورد نظر خود پاسخ دهید، بلکه هدیه‌ای فراتر از یک هدیه معمولی به او تقدیم کنید. ترکیب هدایای چرم و هدایای دیجیتال نیز ست جذاب و منحصر به فردی می‌شود که بدون شک توجه هر فردی را به خود جذب خواهد کرد.

هدایای مدیریتیست‌های پذیرایی؛ همراه لحظات خوش مدیران

ست‌های پذیرایی از دیگر انواع ست های مدیریتی هستند که این روزها جذابیت زیادی دارند. شاید در نگاه اول این ست‌ها خوب به نظر نیایند و شاید حتی به نظر شما انتخاب مناسبی برای مدیران نیز نباشند، اما بهتر است که از زاویه دیگری به این هدایا نگاه کنید.

قرار نیست که این هدایا در خانه مدیران مورد نظر شما جای بگیرند؛ ست‌های پذیرایی و اقلام درون آن به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که برای پذیرایی از مهمانان آن‌ها در محل کار مناسب باشد.

معمولا این ست‌ها شامل انواع قهوه، دمنوش، فلاسک، لیوان یا حتی برخی از صنایع دستی که در پذیرایی کاربرد دارد، می‌شود.

با این ست‌ها می‌توانید در لحظات خوش مخاطبان خود سهیم باشید و به این شکل به قلب آن‌ها نفوذ کنید. حتی شاید هدایای تبلیغاتی پذیرایی که شما به مدیران مورد نظر خود هدیه می‌دهید، بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن آن‌ها و شریکان تجاریشان شود. در این صورت باید بدانید که نام برند خود را گوشه‌ای از ذهن مخاطبتان ثبت کرده‌اید.

ست‌های چوبی؛ تکه‌ای از طبیعت در اتاق مدیران

همان طور که از نام این نوع از انواع ست های مدیریتی مشخص است، در آن شاهد اقلام چوبی هستیم. زمانی که وارد اتاق یک مدیر می‌شوید، المان‌های چوبی زیادی در آن مشاهده خواهید کرد. بدون شک این المان‌ها که هر کدام تکه‌هایی از طبیعت هستند، نقش بزرگی در زیبایی اتاق مدیران دارند.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود؛ همه ما از بودن در طبیعت لذت می‌بریم و آرامش می‌گیریم. اما متاسفانه مشغله‌های کاری زیاد اجازه نمی‌دهد که زمان زیادی را در طبیعت بگذرانیم. همین امر دلیل شده است که المان‌های چوبی در فضای کاری لذت زیادی برای مدیران داشته باشد.

حالا فرض کنید این برند شما باشد که ست‌های رومیزی از جنس چوب را به مدیران ارائه دهد؛ بدون شک آن مدیر به هیچ عنوان نام برند شما را فراموش نخواهد کرد. چه چیزی بهتر از این است که به این اندازه در احساس مخاطبان خود نفوذ کنید و آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید؟

با ست‌های مختلف مدیران را جذب کنید

شاید جذب مشتری جدید یا نگه داشتن مشتریان قدیمی با هدایای تبلیغاتی آسان باشد، اما باید مطمئن باشید که با همان هدایا به هیچ عنوان نمی‌توانید مدیران و شرکای تجاری خود را نیز راضی نگه دارید. برای این کار به هدایایی فراتر از هدایای تبلیغاتی معمولی نیازی دارید که بتواند که توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

انواع ست های مدیریتی بهترین گزینه به عنوان هدایای تبلیغاتی برای این دسته از افراد هستند. یکی از بزرگترین فاکتورهایی که این ست‌ها در اختیار شما قرار می‌دهند، توانایی انتخاب هدایای درون جعبه‌ها است. شما گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید که هر کدام از آن‌ها به نوعی قرار است مخاطبتان را تحت تاثیر قرار دهد.

مجموعه حس هفتم این ست‌ها را در انواع مختلف برای شما آماده کرده است؛ از حس هفتم دیدن کنید و بهترین ست را بری تحت تاثیر قرار دادن مدیران خود انتخاب کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا