مد و زیبایی

ساخت اسکراب مو در منزل

اسکراب مو

با استفاده از اسکراب مو پوست سر و موهای خود را دوباره احیا کنید!عاشق استفاده از اسکراب صورت و بدن هستید؟ خوب ، شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که پوست سر نیز می تواند از آنها بهره مند شود.

پوست سر تمیز ، داشتن موهایی با ظاهر سالم است و گاهی اوقات استفاده از شامپو و نرم کننده به تنهایی برای مقابله با تجمع محصول کافی نیست. خوشبختانه ، اسکراب آسان مو اینجا است که به شما کمک می کند رشته های زرق و برق دار پیدا کنید .اعتبار: روپرت لایکاک

مو بلند ، براق و حجیم برای هر خانمی یک رویا است و اگر موهایی مانند راپونزل می خواهید ، لایه برداری از پوست پوست مهم است. لایه برداری پوست سر یک رژیم پاک کننده مو به روز شده است که به روشی مشابه سایر قسمت های بدن عمل می کند.

اسکراب مو از سرعت بخشیدن به روند طبیعی پاکسازی سلولهای پوستی خشک و مرده پشتیبانی می کند ، که به شما کمک می کند تا از درون به داخل بدرخشید.

اسکراب منظم پوست سر به تعادل سطح pH کمک می کند ، پوست سر را تمیز می کند و باعث تحریک ، خشکی و پوسته شدن پوست می شود. این ماده همچنین از شر تجمع چربی و پوست مرده که باعث مسدود شدن منافذ و در نتیجه موهای چرب و کثیف می شود ، خلاص می شود. علاوه بر این ، ماساژ دادن اسکراب به پوست سر جریان خون را که اکسیژن و مواد مغذی را به پوست سر منتقل می کند بهبود می بخشد و باعث رشد مو می شود و ابریشمی و براق به نظر می رسد.

حفظ پوست سر سالم با استفاده از یک اسکراب طبیعی ضد سم زدایی و تحریک کننده منافذ باعث می شود که مو های شما در هر زمان قوی تر و حجیم تر شوند. لایه برداری مو نتایج خارق العاده ای مانند درمان شوره سر ، تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو با بازیابی سلامت پوست سر را به همراه دارد.

هر چند وقت یک بار باید موها را لایه برداری کنید؟

متخصصان مو حداقل یک بار در ماه لایه برداری مو را توصیه می کنند. اگر با مشکلات مکرر مانند شوره سر روبرو هستید ، پیشنهاد می شود هر دو هفته یک بار لایه برداری مو انجام دهید تا زمانی که شوره کنترل شود. در مواردی ، شوره سر شدیدتر است و خونریزی شما باید از لایه برداری جلوگیری کرده و از یک متخصص پوست کمک بگیرید.

اسکراب های خانگی ساخته شده از روغن و مواد طبیعی ساخته شده با آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که قدرت رشد مو ، تقویت و محافظت از فولیکول های مو را دارند.

اسکراب موساخت اسکراب مو در خانه

¼ فنجان نمک دریا
۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب
۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل (ذوب شده)
۱ قاشق چایخوری عسل
۵ قطره روغن درخت چای (در صورت نداشتن می توانید از این محصول صرف نظر کنید)

مرحله ۱٫ تمام مواد را در یک کاسه ترکیب کرده و هم بزنید.

مرحله ۲٫ مقدار یک قاشق غذاخوری از اسکراب را برداشته و آن را به موهای مرطوب بمالید ، مطمئن شوید که آن را به آرامی در پوست سر خود ماساژ دهید.

مرحله ۳٫ اسکراب را به مدت ۵-۱۰ دقیقه بگذارید تا بماند.

مرحله ۴٫ اسکراب را با آب گرم بشویید.

مرحله ۵٫ سپس شامپو و نرم کننده بزنید . میتوانید بعد از اتمام شستشوی موهایتان از ماسک مو هم استفاده کنید.

 

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا