خبرریپورتاژ

«ساخت بهترین پارک آبی روباز ایران در جزیره کیش»

ساخت بهترین پارک آبی روباز ایران در جزیره کیش

پارک ها همیشه بهترین مکان برای مسافران و گردشگران بوده اند. فرض کنید با تور کیش به این جزیره خوش آب و هوا سفر کرده اید و حالا می خواهید با خانواده تان به تفریح بپردازید. چه تفریحاتی را از ذهن می گذرانید؟ دوست دارید چه کارهایی در این جزیره انجام دهید؟ تفریحات آبی در میان همه تفریحاتی که در جزیره کیش به چشم می خورند، محبوبیت بالایی دارند و می توانند روزها شما را به خود مشغول سازند. اگر با آب رابطه خوبی دارید و عاشق تفریحات آبی هستید، جزیره کیش، شگفتانه منحصر به فردی برایتان دارد. یکی از بهترین پارک های آبی روباز ایران در این جزیره ساخته شده است. نام این پارک، پارک آبی اوشن است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این پارک بپردازیم. پس همراه ما باشید.

پارک آبی

آشنایی با پارک آبی اوشن، بهترین پارک آبی روباز ایران در کیش

پارک آبی اوشن، اولین پارک روباز ایرانی است و جز تفریحات اصلی مسافران در جزیره کیش به حساب می آید. این پارک مساحتی بالغ بر ۵٫۶ هکتار دارد و امکانات مختلف آن باعث شده است مسافران و گردشگران زیادی به سمتش روانه شوند. این پارک در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و امکان استفاده بانوان نیز در آن وجود دارد. این پارک با ظرفیت سه هزار نفری خود در منطقه پرواز ممنوع ساخته شده است و هیچ ساختمان بلندی در اطراف آن به چشم نمی خورد. به همین دلیل است که بانوان می توانند به راحتی در آن به تفریح بپردازند و با خیال آسوده اوقات خوشی را سپری کنند. این پارک از بهترین تجهیزات با بالاترین استانداردها استفاده کرده است و همین امر موجب شده است، یکی از بهترین پارک های آبی ایران باشد.

 همه آنچه که باید درباره پارک آبی اوشن بدانید

با توجه به محبوبیت بسیار زیادی که پارک آبی اوشن در میان گردشگرانی که به کیش سفر می کنند، دارد قصد داریم تا در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با این پارک آبی رو باز در اختیار شما قرار دهیم، تا در زمانی که به کیش سفر می کنید، بتوانید با اطلاعات بیشتری از این پارک آبی بی نظیر بازدید کنید.

آبی اوشن

سرسره های پارک آبی اوشن

از جمله تفریحات لذت بخشی که می توان در پارک آبی اوشن انجام داد، سوار شدن بر روی سرسره های آبی آن است. سرسره های این پارک تنوع زیادی دارند و هر کسی با هر سن و سالی می تواند از تفریحاتی که در این پارک فراهم شده است، بهره ببرد. این سرسره ها، در سه سطح مختلف طراحی شده اند و هر کدام شان بر اساس پیچیدگی که دارند می توانند سطح خاصی از هیجان را برایتان به ارمغان بیاورند. چه ماجراجو باشید و چه  اهل آرامش، می توانید از سرسره های آبی پارک اوشن بهره ببرید و اوقات خوشی را برای خودتان ترسیم کنید.

 محوطه پارک آبی اوشن

در کنار سرسره های آبی مختلفی که در این ناحیه گنجانده شده است، امکانات متعددی هم در محوطه آن طراحی شده است. با کمی کند و کاو می توانید از گزینه های دیگری که در این پارک تعبیه شده است دیدن کنید. از جمله امکاناتی که در محوطه اوشن می توانید ببینید، رستوران ها و کافه هایی است که هر کدام از آن ها غذاهای مختلفی را سرو می کنند و طعم خاصی را در اختیارتان قرار می دهند.  اگر از زندگی روزمره خسته شده اید و دلتان یک ماساژ خوب و حرفه ای می خواهد، می توانید سری به مرکز اسپا در این پارک بزنید و از امکاناتی که در اختیارتان قرار می گیرد، استفاده کنید. ماساژ بدن بهترین راه برای فرار از خستگی های روزمره است و می تواند ذهن و بدن تان را آرام کند.

شاید باور نکنید، اما یک مرکز خرید هم در محوطه پارک اوشن ساخته شده است، تا افرادی که عاشق خرید هستند بعد از آب تنی و استفاده از تفریحات این ناحیه، سری به بازار آن بزنند و هر آنچه که دوست داشتند را خریداری کنند.

پارک آبی اوشن

چرا پارک اوشن را پارک تم دار می دانند؟

 نکته جالبی که درباره این پارک وجود دارد، داستان ساخته شدن آن است. در دنیا، پارک های بزرگی هستند که بر اساس یک داستان طراحی می شوند و هر بخش از پارک، روایتگر بخشی از داستان خواهد بود. به این نوع پارک ها، پارک تم دار می گویند. پارک اوشن نیز یکی از همین پارک ها است و بر اساس داستان راز قلعه خورشید ساخته شده است. این داستان در مورد حمله دزدان دریایی به خلیج فارس است و در دل خود اتفاقات شگفت انگیز زیادی دارد.

قیمت بلیط پارک آبی اوشن کیش و اطلاعات بازدید از مجموعه

برای اینکه بتوانید این پارک زیبا را از نزدیک تماشا کنید و از تفریحات آن لذت ببرید، باید سری به جزیره کیش بزنید. بعد از اینکه وارد جزیره کیش شدید، آدرس جاده جهان را بگیرید و خودتان را به پارک آبی اوشن برسانید. این مجموعه در سانس های بانوان و آقایان فعالیت می کند و قیمت بلیت آن بر اساس نیمه وقت یا تمام وقت بودن متغیر خواهد بود. اگر قصد دارید تا به صورت تمام وقت به پارک آبی اوشن بروید باید هزینه ۲۱۸ هزار تومانی برای ورود بپردازید. اگر هم تصمیم گرفته اید به صورت نیمه وقت از زیبایی های این پارک بهره مند شوید هزینه ۱۹۸ هزار تومانی را مدنظر داشته باشید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا