پزشکی

با این ۸ مسکن طبیعی درد را تسکین دهید

آشپزخانه و یخچال ما معمولاً پر از غذاهای فوق العاده است که می تواند به ما در رها شدن از شر دردهای مختلف بدن کمک کند. آیا از آن خبر داشتید؟ در اینجا چند مسکن طبیعی برای کمک به شما در کنترل درد وجود دارد.

مسکن های طبیعی و در دسترس

۱-سیر یا روغن سیر به عنوان مسکن طبیعی برای درد گوش:

گفته می شود سیر دارای خواص ضد ویروسی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی است که آن را به یک غذای فوق العاده آیورودا تبدیل می کند. بر اساس یکی از مطالعات مجله پزشکی کوفه ، قطره های گوش روغن سیر در مقایسه با بهبود نئومایسین – قطره دگزامتازون یا قطره های نرمال سالین ، با شانس بالاتری برای بهبود کامل همراه بود.

۲-سرکه سیب به عنوان مسکن طبیعی برای سوزش سر دل یا اسیدیته:

اگر رفلاکس اسید خفیف احساس می کنید ، می توانید به یک قاشق چایخوری سرکه سیب اعتماد کنیم.
سرکه سیب در یک لیوان آب مخلوط شده است. مطالعه ای که در دانشگاه ایالتی آریزونا در سال ۲۰۱۶ انجام شد ، نشان داد که به نظر می رسد علائم سوزش سر دل را به طور خلاصه کاهش می دهد.

۳-گیلاس به عنوان مسکن برای درد مفاصل:

گیلاس منبع غنی از پلی فنول ها و ویتامین C است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. طبق مطالعات مختلف ، می تواند به تسکین درد مفاصل و آرتروز و حتی موارد نقرس کمک کند.

۴-نعناع به عنوان مسکن خانگی برای درد ماهیچه ها:

نعناع به دلیل خاصیت خنک کنندگی شناخته شده است. حاوی منتول است و مکانیسم تسکین دهنده درد و درد ماهیچه ها است. در واقع ، روغن نعناع به عنوان یک درمان موضعی برای کاهش التهاب و آزاد شدن اسپاسم استفاده می شود.

۵-آب به عنوان مسکن برای تسکین درد:

آب یک اکسیر حیاتی است. بر اساس مجله Advances in Skin and Wound CareWater ، آب جزء اصلی خون است. در صورت کم آبی بدن ، حجم خون بدن کاهش می یابد ، در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی کاهش می یابد. بنابراین برای بهبودی از هرگونه آسیب یا درد ، آب چیزی است که به رقیق شدن خون و انتقال مواد مغذی و اکسیژن در بدن کمک می کند.

۶-میخک به عنوان مسکن طبیعی برای دندان درد:

این مورد را ما به طور قطع شنیده ایم ، اینطور نیست؟ میخک حاوی ماده ای به نام اوژنول است که خاصیت تسکین درد دارد. میخک به خودی خود یا روغن میخک مانند جادو در بی حس کردن دندان درد عمل می کند.

۷-زردچوبه به عنوان مسکن برای دردهای مزمن:

زردچوبه یک ادویه شگفت انگیز است و سالهاست که به دلیل خواص دارویی متعددی از آن استفاده می شود. طبق یک وبلاگ تخصصی توسط دانشکده پزشکی هاروارد ، زردچوبه برای افرادی که دارای درد مزمن یا آرتریت هستند ، جادو می کند. دارای کورکومین است که دارای اثرات ضد التهابی است.

مسکن طبیعی درد۸-ترب کوهی به عنوان مسکن طبیعی برای درد سینوس:

خوردن روی ترب کوهی ممکن است به شما در تسکین درد سینوس کمک کند. مرکز درمان عفونت های سینوس در نیویورک می گوید به دلیل سطوح بالای گوگرد می تواند شما را برای مبارزه با عفونت های سینوسی بهتر آماده کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا