مد و زیبایی

چگونه از مژه مصنوعی استفاده می شود؟

آموزش نحوه استفاده از مژه مصنوعی

مخفی نیست که مژه های مصنوعی به هر ظاهری جذابیت می بخشند. می توان مژه ها را در یک سالن زیبایی دوباره پر کرد اما این روش گران ، وقت گیر است و باید به طور منظم انجام شود. راه حل ساده تر ، استفاده از مژه مصنوعی است ، با این حال بسیاری از خانم ها هنوز تمایلی به امتحان آن ندارند. در یک سالن ، یک آرایشگر حرفه ای ، مژه مصنوعی را به مژه ها وصل می کند. با این حال ،اگر قصد استفاده از مژه مصنوعی را دارید نیازی به هزینه کرده نیست شما میتوانید در خانه هم این کار را انجام دهید برای نحوه استفاده از مژه مصنوعی همراه ما باشید.

بنابراین چگونه می توان مژه های مصنوعی را گذاشت و برداشت؟ آیا آنها ایمن و قابل استفاده مجدد هستند؟

چگونه مژه مصنوعی را بگذاریم؟

قبل از زدن مژه های مصنوعی ، مهم است که خط را دقیقاً بالای پلک فوقانی با یک خط چشم سیاه یا قهوه ای تیره کنید. مرحله بعدی استفاده از یک ریمل مژه و ابرو است که مطمئن شوید هیچ توده ای وجود ندارد و مژه ها به هم نمی چسبند.

نوار مژه (مژه مصنوعی) باید با دقت از ظرف نگهداری مژه برداشته شود و به آرامی با استفاده از انگشتان یا یک موچین آن را بیرون بیاورید.

سپس باید مژه های خود را اندازه بگیرید. نوار را در امتداد خط مژه خود قرار دهید تا بررسی کنید آیا باید اندازه آن را اصلاح کنید یا خیر؟. اگر مجبور شدید مژه های خود را مرتب کنید ، به یاد داشته باشید که این کار را از لبه خارجی ، بنابراین گوشه خارجی چشم انجام دهید. باید حدود ۱-۲ میلی متر قبل از لبه عنبیه شروع شود و حدود ۱-۲ میلی متر در جلوی گوشه بیرونی پایان یابد. به لطف این ، مژه ها کاملاً قرار می گیرند و در هنگام پلک زدن هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی شود.

هنگامی که مژه های مصنوعی شما کاملا مرتب می شوند ، نوبت به استفاده از یک لایه نازک چسب می رسد. حدود ۳۰-۵۰ ثانیه صبر کنید تا قبل از استفاده نرم شود. به یاد داشته باشید که مژه های مصنوعی را در محلی که مژه های طبیعی شما شروع می شود قرار دهید و به آرامی فشار دهید. اگر شکافی وجود دارد ، آن را با خط چشم مشکی پر کنید.

نحوه استفاده از مژه مصنوعیچگونه مژه های مصنوعی را برداریم؟

چسب مورد استفاده در فرآیند ها باید به اندازه کافی الاستیک شود تا بتواند نوارهای مژه را از بین ببرد. فقط با ناخن یا موچین آنها را جدا کرده و به آرامی به مرکز چشم خود بکشید. مژه ها را با یک شیر پاک کن تمیز کننده ، پاک کننده آرایش یا روغن زیتون پاک کنید تا چسب باقیمانده از بین برود. پنبه را به آرامی روی بند مژه در جایی که به پلک شما متصل است بزنید تا به شل شدن چسب کمک کند. اگر لایه ضخیمی از چسب وجود دارد ، می توانید وازلین را روی مژه های خود آغشته کنید. هرگز آنها را (مژه مصنوعی) پاره نکنید زیرا ممکن است برخی از مژه های طبیعی گرانبها را با خود ببرید.

آیا مژه مصنوعی ایمن و بی خطر است؟

هم چسب و هم مژه مصنوعی می توانند باعث حساسیت و تحریک شوند ، به همین دلیل افرادی که دارای چشم حساس و تمایل به آلرژی هستند باید واقعاً مراقب باشند. علاوه بر این ، اگر مژه های طبیعی شما ضعیف باشد و به راحتی از بین برود ، استفاده از مژه های مصنوعی ، حتی سبک ترین ، می تواند باعث اضافه وزن شود و منجر به از بین رفتن مژه ها شود.

آیا میشود مژه های مصنوعی را دوباره استفاده کرد؟

به شرطی که بقایای چسب درست بعد از هر بار استفاده از آن برداشته شود ، می توان دوباره استفاده کرد. ایمن ترین راه برای از برداشتن مژه مصنوعی استفاده از موچین است. همچنین مهم است که آنها را در ظرف اصلی مژه نگهداری کنید تا شکل مناسب آنها حفظ شود.

با استفاده از مژه های مصنوعی تکی ، اثر طبیعی تری را می توان روی چشم بدست آورد. این شامل استفاده از مژه های جداگانه بر روی خط مژه شما است. چگونه انجامش بدهیم؟ فقط یک مژه را با موچین بگیرید ، مقداری چسب اضافه کنید و آن را بین مژه های طبیعی قرار دهید.

ممکن است شما به این نوشته هم علاقه مند باشید،چگونه در خانه اپیلاسیون انجام دهیم ؟

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا